|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. novembra 2014
Kofola posilňuje v distribúcii, spojí sily s výrobcom džúsov Happy Day
Česká spoločnosť Kofola výrazne posilňuje na poli distribúcie nápojov. S rakúskym výrobcom ovocných džúsov a čajov Rauch sa dohodla na distribúcii jeho výrobkov v Česku a na Slovensku. ...
Zdieľať
Foto: wikimedia.org
Praha 24. novembra (TASR) - Česká spoločnosť Kofola výrazne posilňuje na poli distribúcie nápojov. S rakúskym výrobcom ovocných džúsov a čajov Rauch sa dohodla na distribúcii jeho výrobkov v Česku a na Slovensku. Rauch vyrába okrem iného džúsy Happy Day. Spolupráca, ktorá sa začne od januára, navýši ročný obrat Kofoly o 450 miliónov Kč (16,31 milióna eur). Informoval o tom server iDNES.cz.
Kofola tým výrazne rozšíri svoju ponuku nealko nápojov. Podľa nej sa stane dokonca najsilnejším distribútorom pre obe krajiny. Nápoje Rauch bude distribuovať do obchodných reťazcov, reštaurácií, ale napríklad aj na čerpacie stanice. V ponuke skupiny sa tak od januára popri nápojoch Rajec, Vinea či Kofola objavia aj značky Happy Day, Ice tea, Bravo, Nativa, Cafemio, Isotonic alebo Yippy.
Kofola má pre túto spoluprácu niekoľko dôvodov. Napriek tomu, že trh s balenými minerálnymi vodami už niekoľko rokov klesá, džúsy a nesýtené ovocné nápoje vzrástli tento rok oproti roku 2013 o 9 %. Skupina navyše týmto partnerstvom potvrdzuje svoje kroky z minulých rokov. Nepriaznivým trhovým trendom chce odolávať akvizíciami a zaujímavými obchodnými príležitosťami. Napríklad v roku 2013 začala Kofola distribuovať prémiové vody Evian a Badoit a v roku 2012 kúpila sieť barov s čerstvými ovocnými šťavami UGO.
Ročný obrat Kofoly touto spoluprácou vzrastie o 450 miliónov Kč, teda o 10 % jej obratu v Česku a na Slovensku. Podľa marketingového riaditeľa Jiřího Vlasáka si týmto krokom firma po štyroch rokoch splnila svoj cieľ, aby mala kompletnú ponuku nealkoholických nápojov pre Česko a Slovensko.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR