|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. mája 2021
Klienti pošty môžu využívať novú formu elektronickej komunikácie s colno-deklaračnými oddeleniami
Klienti Slovenskej pošty, ktorí očakávajú zásielku zo zahraničia s potrebou jej preclenia, môžu od mája využívať novú formu elektronickej komunikácie s colno-deklaračnými ...
Zdieľať
5.5.2021 (Webnoviny.sk) - Klienti Slovenskej pošty, ktorí očakávajú zásielku zo zahraničia s potrebou jej preclenia, môžu od mája využívať novú formu elektronickej komunikácie s colno-deklaračnými oddeleniami.
Cez webovú stránku pošty si môžu požiadať o využitie jej colno-deklaračných služieb pri preclievaní zásielok. Ako informovala hovorkyňa pošty Iveta Dorčáková, v užívateľsky prehľadnom prostredí budú priamo „navedení“ na poskytnutie podkladov potrebných pre colné konanie.
Pošta ponecháva aj možnosť „papierovej“ (emailovej) komunikácie, ktorá bola využívaná doteraz. Komunikácia s colno-deklaračnými oddeleniami prostredníctvom webovej stránky Slovenskej pošty prináša klientom prehľad a skráti čas samotného colného konania.
Pri príchode zásielky, pri ktorej je potrebné colné konanie, pošta zašle klientovi na email elektronické avízo o uložení zásielky do skladu dočasnej prekážky. Ak emailová adresa nie je uvedená, avízo je zaslané poštou.
Po doručení avíza má zákazník možnosť poštu elektronicky požiadať o využitie jej colno-deklaračných služieb v colnom konaní, odmietnuť služby poskytované poštou alebo odmietnuť zásielku prostredníctvom webovej stránky pošty. Rovnakou cestou môže klient elektronicky predložiť dokumenty potrebné pre colné konanie.
Zdroj: Webnoviny.sk - Klienti pošty môžu využívať novú formu elektronickej komunikácie s colno-deklaračnými oddeleniami © SITA Všetky práva vyhradené.
Cez webovú stránku pošty si môžu požiadať o využitie jej colno-deklaračných služieb pri preclievaní zásielok. Ako informovala hovorkyňa pošty Iveta Dorčáková, v užívateľsky prehľadnom prostredí budú priamo „navedení“ na poskytnutie podkladov potrebných pre colné konanie.
Pošta ponecháva aj možnosť „papierovej“ (emailovej) komunikácie, ktorá bola využívaná doteraz. Komunikácia s colno-deklaračnými oddeleniami prostredníctvom webovej stránky Slovenskej pošty prináša klientom prehľad a skráti čas samotného colného konania.
Pri príchode zásielky, pri ktorej je potrebné colné konanie, pošta zašle klientovi na email elektronické avízo o uložení zásielky do skladu dočasnej prekážky. Ak emailová adresa nie je uvedená, avízo je zaslané poštou.
Po doručení avíza má zákazník možnosť poštu elektronicky požiadať o využitie jej colno-deklaračných služieb v colnom konaní, odmietnuť služby poskytované poštou alebo odmietnuť zásielku prostredníctvom webovej stránky pošty. Rovnakou cestou môže klient elektronicky predložiť dokumenty potrebné pre colné konanie.
Zdroj: Webnoviny.sk - Klienti pošty môžu využívať novú formu elektronickej komunikácie s colno-deklaračnými oddeleniami © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Ikonické múzeum z betónu v Marseille je zafarbené pigmentami od nemeckého výrobcu LANXESS
Ikonické múzeum z betónu v Marseille je zafarbené pigmentami od nemeckého výrobcu LANXESS