|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. septembra 2013
Klienti bánk preferujú finančné benefity
Ak chce banka naozaj potešiť svojho klienta, mala by mu darovať finančnú odmenu. Peniaze sú pre klientov bánk oveľa lepším darčekom, ako napríklad súťaže o atraktívne ceny, poukážky na nákup, ...
Zdieľať
Bratislava 26. septembra (TASR) - Ak chce banka naozaj potešiť svojho klienta, mala by mu darovať finančnú odmenu. Peniaze sú pre klientov bánk oveľa lepším darčekom, ako napríklad súťaže o atraktívne ceny, poukážky na nákup, alebo okamžité vecné darčeky v podobe technologických vychytávok. Vyplýva to z najnovšieho reprezentatívneho prieskumu agentúry 2muse pre Poštovú banku.
Až pre 43 % z opýtaných je finančná odmena najvýhodnejším bankovým benefitom. Oproti tomu okamžitý vecný darček, napríklad v podobe tabletu, smartfónu alebo počítača by privítalo iba 19 % z opýtaných, poukážky na nákup tovarov a služieb vo vybraných obchodoch 2 %.
"Klienti bánk preferujú finančné benefity, rôzne poukážky na nákup či súťaže strácajú na atraktivite," hovorí Daniel Bradáč, riaditeľ divízie marketingu Poštovej banky.
Odmeny sú pre Slovákov vždy niečím výnimočným, ani v zamestnaní nie sú samozrejmosťou. Podľa prieskumu viac ako 60 % zamestnaných ľudí buď nedostáva žiadne odmeny, alebo len do výšky 300 eur za celý rok (23 %).
Použitie odmeny závisí od jej výšky, najčastejšie však skončí rozpustená na bežné výdavky v domácnosti, nasledujú darčeky pre blízkych a dovolenka. Pätina ľudí si tieto odmeny sporí. Vyššie odmeny sa viac využívajú aj na sporenie a investície.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Foto: TASR/AP
Až pre 43 % z opýtaných je finančná odmena najvýhodnejším bankovým benefitom. Oproti tomu okamžitý vecný darček, napríklad v podobe tabletu, smartfónu alebo počítača by privítalo iba 19 % z opýtaných, poukážky na nákup tovarov a služieb vo vybraných obchodoch 2 %.
"Klienti bánk preferujú finančné benefity, rôzne poukážky na nákup či súťaže strácajú na atraktivite," hovorí Daniel Bradáč, riaditeľ divízie marketingu Poštovej banky.
Odmeny sú pre Slovákov vždy niečím výnimočným, ani v zamestnaní nie sú samozrejmosťou. Podľa prieskumu viac ako 60 % zamestnaných ľudí buď nedostáva žiadne odmeny, alebo len do výšky 300 eur za celý rok (23 %).
Použitie odmeny závisí od jej výšky, najčastejšie však skončí rozpustená na bežné výdavky v domácnosti, nasledujú darčeky pre blízkych a dovolenka. Pätina ľudí si tieto odmeny sporí. Vyššie odmeny sa viac využívajú aj na sporenie a investície.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR