Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Šport

30. januára 2008

KIA novým platinovým partnerom SFZ



Novým platinovým partnerom Slovenského futbalového zväzu (SFZ) sa od 1. januára 2008 stala spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, ktorá s marketingovým partnerom SFZ, spoločnosťou Šport Progress, ...



Zdieľať
BRATISLAVA 30. januára (WEBNOVINY) - Novým platinovým partnerom Slovenského futbalového zväzu (SFZ) sa od 1. januára 2008 stala spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, ktorá s marketingovým partnerom SFZ, spoločnosťou Šport Progress, podpísala zmluvu do roku 2010. Prvýkrát bolo logo nového platinového partnera SFZ prezentované na stredajšej tlačovej konferencii v sídle SFZ v Dome športu pri príležitosti oznámenia nominácie slovenskej reprezentácie na blížiaci sa prípravný duel s Maďarskom v cyperskom Limassole (v stredu 6. februára o 18.00 h SEČ). Zároveň mali zástupcovia médií možnosť vzhliadnuť aj tričko z kolekcie vychádzkového oblečenia A-tímu SR s novým logom KIA. "Sme veľmi radi, že sme získali takéhoto renomovaného partnera, pre ktorého je športový sponzoring súčasťou marketingovej komunikácie. Verím, že tento krok prinesie akýsi nový vietor a s ním sa dostavia aj dobré výsledky reprezentačného mužstva," skonštatoval výkonný riaditeľ Šport Progressu Boris Šimonič. KIA nahradila v portfóliu partnerov SFZ spoločnosti Škoda Auto Slovensko a SKANSKA, ktoré svoju spoluprácu ukončili k 31. 12. 2007. V súčasnosti má tak SFZ troch platinových partnerov: KIA, Corgoň a Adidas, troch oficiálnych: T-Mobile, Prvá stavebná sporiteľňa, Slovenská pošta a kvinteto mediálnych partnerov - agentúra SITA, denníky Šport a SME, Slovenská televízia a Rádio Expres. SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Cibulková pripravená na post líderky tímu
<< predchádzajúci článok
Meszároš s gólom, Ottawa späť na víťaznej vlne