|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. februára 2011
Kia Motors odhaľuje úžasné tajomstvá o novom malom aute
Prečo je lesk červenej farby na novej Kia Picanto taký záhadný? Kto stojí za nezameniteľnou tvárou malého automobilu Kia? A čo sa stalo, keď v Kia Motors hľadali neobvyklý odtieň čiernej? Odpovede ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. februára (WBN/PR) - Prečo je lesk červenej farby na novej Kia Picanto taký záhadný? Kto stojí za nezameniteľnou tvárou malého automobilu Kia? A čo sa stalo, keď v Kia Motors hľadali neobvyklý odtieň čiernej? Odpovede na tieto otázky budú k dispozícii už od 2. februára 2011 na blogu "PicantoLeaks" (www.picantoleaks.com), v ktorých údajný anonymný informátor odhaľuje neuveriteľné tajomstvá o najnovšom malom modeli Kia Motors.
A tak sa návštevníci dozvedia naozaj neuveriteľné skutočnosti - nový odtieň Picanto Red údajne pochádza z kroviek lienky sedembodkovej, že boli tajne nascanované biometrické údaje viac ako 800 ľudí, ktoré slúžili ako šablóna pre dizajn prednej masky, alebo že hľadanie dokonalej čiernej viedlo tvorcov až ku kráteru islandskej sopky Eyjafjallajökull. Kia Motors bude, samozrejme, okamžite popierať všetky tieto senzačné odhalenia na svojich fanúšikovských stránkach Facebook a Twitter.
"Táto online kampaň je súčasťou koncepcie marketingovej komunikácie pre novú Kia Picanto, ktorá oslávi svoju svetovú premiéru na autosalóne v Ženeve začiatkom marca a jej predaj v Európe odštartuje v polovici roka," hovorí Benny Oeyen, viceprezident pre marketing a plánovanie produktov, Kia Motors Europe. "Originálna a nezvyčajná kampaň sa ironicky pohráva s pojmom úniku tajných informácií, ktorý nedávno otriasal spravodajskými kanálmi celého sveta. Kia sa prezentuje ako otvorene zmýšľajúca mladá značka, ktorá si dokáže zachovať svoju kreativitu aj v dnešnom náročnom prostredí blogosféry a sociálnych sietí."
Kampaň PicantoLeaks navrhla mníchovská digitálna marketingová agentúra H2OMEDIA. Celkovo sa jej zúčastní 11 európskych krajín - Veľká Británia, Nemecko, Francúzsko, Belgicko, Španielsko, Slovensko, Česká republika, Holandsko, Poľsko, Rakúsko a Švédsko.
Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom automobilov značky Kia na Slovensku, kde pôsobí od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za rok 2010 predaj 4 267 osobných vozidiel, čo predstavuje 6,66 % podiel na slovenskom trhu a celkové 4. miesto podľa hodnotenia vozidiel M1 najpredávanejších značiek na slovenskom trhu. Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej reprezentácie.
A tak sa návštevníci dozvedia naozaj neuveriteľné skutočnosti - nový odtieň Picanto Red údajne pochádza z kroviek lienky sedembodkovej, že boli tajne nascanované biometrické údaje viac ako 800 ľudí, ktoré slúžili ako šablóna pre dizajn prednej masky, alebo že hľadanie dokonalej čiernej viedlo tvorcov až ku kráteru islandskej sopky Eyjafjallajökull. Kia Motors bude, samozrejme, okamžite popierať všetky tieto senzačné odhalenia na svojich fanúšikovských stránkach Facebook a Twitter.
"Táto online kampaň je súčasťou koncepcie marketingovej komunikácie pre novú Kia Picanto, ktorá oslávi svoju svetovú premiéru na autosalóne v Ženeve začiatkom marca a jej predaj v Európe odštartuje v polovici roka," hovorí Benny Oeyen, viceprezident pre marketing a plánovanie produktov, Kia Motors Europe. "Originálna a nezvyčajná kampaň sa ironicky pohráva s pojmom úniku tajných informácií, ktorý nedávno otriasal spravodajskými kanálmi celého sveta. Kia sa prezentuje ako otvorene zmýšľajúca mladá značka, ktorá si dokáže zachovať svoju kreativitu aj v dnešnom náročnom prostredí blogosféry a sociálnych sietí."
Kampaň PicantoLeaks navrhla mníchovská digitálna marketingová agentúra H2OMEDIA. Celkovo sa jej zúčastní 11 európskych krajín - Veľká Británia, Nemecko, Francúzsko, Belgicko, Španielsko, Slovensko, Česká republika, Holandsko, Poľsko, Rakúsko a Švédsko.
Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom automobilov značky Kia na Slovensku, kde pôsobí od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za rok 2010 predaj 4 267 osobných vozidiel, čo predstavuje 6,66 % podiel na slovenskom trhu a celkové 4. miesto podľa hodnotenia vozidiel M1 najpredávanejších značiek na slovenskom trhu. Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej reprezentácie.