Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

08. marca 2017

Každý tretí spotrebiteľ nakupuje podľa letákových akcií



Ilustračná snímka



Zdieľať
Ilustračná snímka Foto: TASR/AP
Bratislava 8. marca (TASR) - Každý tretí spotrebiteľ tvrdí, že nakupuje podľa letákových akcií. Zároveň viac ako dve pätiny ľudí, teda 43 % deklaruje, že si letáky aspoň pozrú. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Shopping Monitor Slovakia, ktorý monitoruje správanie sa a spotrebiteľské preferencie domácností na Slovensku.


Prieskum tiež ukázal, že každý štvrtý človek si pozerá letáky predajní na internete a každý piaty nakupujúci dostáva a prezerá si letákové kampane, ktoré mu prichádzajú mailom.

Čo sa týka nakupovania v zahraničí, podľa prieskumu necelá pätina respondentov navštevuje pre nákupy zahraničie. "Hlavným dôvodom týchto nákupov je nižšia cena oproti slovenským a aj lepšia kvalita tovaru. Kým do Rakúska chodia nakupovať ľudia prevažne za lepšou kvalitou tovaru, do Poľska, Maďarska a Čiech je to ešte stále hlavne pre nižšie ceny tovarov," opísala Zuzana Kunertová zo spoločnosti GfK Slovakia.

Prieskum tiež ukázal, že 77 % spotrebiteľov pri svojich nákupoch využíva vernostné programy. Ide napríklad o zbieranie bodov za nákup tovaru, vernostnú kartu či možnosť nákupu tovaru za zvýhodnené ceny. Ľudia využívajú vernostné programy hlavne pri veľkých reťazcoch.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Od začiatku roka prišlo do Talianska 1670 maloletých
<< predchádzajúci článok
P. HRAŠKO: Pre drogovú trestnú činnosť zadržala NAKA trinásť ľudí