Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zaujímavosti

11. marca 2008

Každý druhý Čech je ochotný prijímať reklamu do mobilu



Takmer každý druhý Čech je ochotný prijímať reklamu do mobilného telefónu, väčšina však iba výmenou za určité výhody od operátora.



Zdieľať
BRATISLAVA 11. marca (WEBNOVINY) - Takmer každý druhý Čech je ochotný prijímať reklamu do mobilného telefónu, väčšina však iba výmenou za určité výhody od operátora. Približne tretina populácie pritom zatiaľ reklamu v mobilných telefónoch rozhodne odmieta. Vyplynulo to z e-omnibusového prieskum, ktorý prostredníctvom on-line dotazníkom na minimálnej vzorke 500 respondentov starších ako 15 rokov uskutočnila spoločnosť Mediaresearch. Prieskum zároveň ukázal, že viac ako polovica českej populácie vie o pripravovanej možnosť prijímať televízne vysielanie do mobilného telefónu. Takmer 40 % respondentov uviedlo, že by tuto službu využilo, z toho viac ako polovica by v rovnakej miere používala mobilný telefón na sledovanie on-line televízneho vysielania, ako aj na sledovanie programov stiahnutých z archívu staníc. Spoločnosť Mediaresearch je významnou výskumnou agentúrou so širokým portfóliom služieb v oblasti realizácie marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýzy dát, marketingového poradenstva a podobne. SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Monoposty budú od roku 2009 ešte ekologickejšie
<< predchádzajúci článok
Madonnu uviedli do Rock’n’rollovej siene slávy