|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Kaufland zabodoval v súťaži kreativity v obchode Múza Merkúra
Kaufland zabodoval v súťaži kreativity v obchode Múza Merkúra
Zdieľať
Kaufland zabodoval v súťaži kreativity v obchode Múza Merkúra Foto: Kaufland
Bratislava 25. apríla (OTS) - Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku za uplynulý rok. Hlavnými kritériami súťaže Múza Merkúra sú inovácia, kreativita projektu a ich prevedenie priamo v predajniach. Členmi odbornej poroty súťaže sú odborníci z radov reklamných agentúr, zástupca organizátora a odborní novinári. Obchodný reťazec Kaufland získal, v rámci kategórie spoločenská zodpovednosť (CSR) v obchode, prvé aj tretie miesto, čím potvrdzuje, že termín spoločensky zodpovedná firma nie je pre neho len frázou. Prvé miesto si spoločnosť odniesla za CSR projekt s názvom „S igelitkou nemôžeš byť šik – nos si nákup v bavlnke“. Toto ocenenie nasvedčuje tomu, že Kaufland ako predajca potravín si uvedomuje svoju zodpovednosť aj v oblasti tvorby sortimentu. Portfólio výrobkov vyrobených s ohľadom na životné prostredie a ľudí neustále rozširuje. Popri tom však dbá aj na to, aby si zákazník svoj nákup odnášal vo viacnásobne použiteľných, ekologických taškách. V máji 2017 sa Kaufland pridal ako jeden z prvých reťazcov k iniciatíve Ministerstva životného prostredia SR „Bez igelitiek“ a zastavil predaj najpredávanejšej igelitovej tašky. Tú nahradil jej ekologickým variantom s certifikátom Der Blaue Engel, ktorý zaručuje, že výrobok je vo všetkých smeroch šetrný k životnému prostrediu. Na jeseň 2017 zaradil do svojho sortimentu textilnú tašku z bio bavlny. Túto novinku vo svojom sortimente uviedol spolu s online vzdelávacou CSR kampaňou pod názvom „S igelitkou nemôžeš byť šik – nos si nákup v bavlnke“. Cieľom kampane bolo vtipnou, odľahčenou formou vykresliť igelitku ako vec, ktorá je úplne „out“ a vzdelaná, moderná žena ju ani nezoberie do rúk. Jej tvárami sa stali známa stand up komička Evelyn a herečka Mária Havranová. V oblasti CSR si Kaufland odniesol aj tretie miesto vďaka projektu „Pomáhajme s chuťou“. Kaufland a Slovenský Červený kríž (ŠČK) spolupracujú už niekoľko rokov vo viacerých oblastiach. V uplynulom roku spoluprácu ešte rozšírili a spoločne podporili rozvoj terénnych sociálnych služieb, ktoré SČK zabezpečuje na Slovensku už od svojho vzniku. Každý, kto počas trvania projektu „Pomáhajme s chuťou“ nakúpil výrobky privátnej značky K-Classic, prispel spolu s Kauflandom na nové špeciálne upravené vozidlá určené na prepravu sociálne slabších či hendikepovaných občanov. Počas troch mesiacov sa podarilo vyzbierať financie na nákup 5 nových vozidiel, ktoré pomáhajú ľuďom v piatich slovenských okresoch.
Okrem týchto projektov sa spoločnosti Kaufland podarilo umiestniť aj na druhom mieste za kampaň „Kto sa dobre naje, ten sa neháda“. Vianoce, dlho očakávané sviatky pokoja a radosti, sa každý rok už tradične menia na stres, hektiku a hádky. A hoci harmónia a vianočná pohoda sa kúpiť nedajú, sviatočné dobroty áno. Práve to bolo posolstvom zatiaľ poslednej vianočnej kampane, v ktorej Kaufland pozýval za jeden stôl. A pri ňom sa najlepšie udobruje. Táto kampaň získala umiestnenie v kategórii TOP značka v obchode. Druhé miesto si odniesla spoločnosť aj za koncept „One – stop shopping“ v kategórii Branding predajne. Umiestnenie získala za modernizáciu svojich predajní. Cieľom prestavby bolo zvýšiť komfort nákupu pre zákazníkov a ponúknuť im najvyšší technický štandard s ohľadom na životné prostredie. Posledným získaným ocenením bolo druhé miesto pre kampaň „Zo Slovenska to najlepšie“. V kategórii Umiestňovanie produktov v mieste predaja zabodovala kampaň, v ktorej sa Kaufland snaží o podporu lokálnych a regionálnych dodávateľov. „Chceme rozšíriť náš sortiment o produkty zo slovenských regiónov. Podporujeme menších dodávateľov, aby mohli dodávať svoje výrobky do niektorých predajní Kauflandu, a pomáhame im tak rásť v ich biznise,“ vysvetľuje Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovensko.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR