|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Kaufland podporuje predaj kvalitných slovenských produktov
Spoločnosť Kaufland Slovenská republika, v.o.s získala oprávnenie na označenie a propagáciu výrobkov oprávnených používať ochrannú známku Značka kvality SK a Značka kvality SK GOLD vo ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. augusta (WBN/PR) - Spoločnosť Kaufland Slovenská republika, v.o.s získala oprávnenie na označenie a propagáciu výrobkov oprávnených používať ochrannú známku Značka kvality SK a Značka kvality SK GOLD vo svojich predajniach na Slovensku. Cieľom označovania týchto potravín je zvyšovať informovanosť a povedomie spotrebiteľov o Značke kvality SK, podporovať predaj kvalitných slovenských produktov, ale aj zjednodušiť orientáciu spotrebiteľov pri nákupe slovenských potravín v predajniach Kaufland.
Na podporovaní slovenských výrobkov označovaných Značkou kvality SK sa spoločnosť Kaufland v. o .s. dohodla pri vzájomnej spolupráci s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky v rámci Národného programu podpory poľnohospodárskych produktov a potravín. Podpisom zmluvy s ministerstvom získal Kaufland súhlas označovať výrobky logom Značka kvality SK vo svojich propagačných letákoch, ale aj v rámci svojich ďalších propagačných a informačných aktivít. "Naši zákazníci sa tradične spoliehajú na vysokú kvalitu potravín, ktoré sú dostupné v našich obchodných domoch. Som rád, že sme získali možnosť prezentovať im osobitne už aj slovenské výrobky ocenené Značkou kvality SK a SK GOLD," povedal hovorca spoločnosti Martin Gärtner.
Predaj prémiových slovenských výrobkov podporí Kaufland aj ako partner spotrebiteľskej súťaže, ktorá potrvá od 15. 8. do 22. 10. 2014 a ktorú pre spotrebiteľov pripravilo Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. Zákazníci sa do nej budú môcť zapájať lepením log Značky kvality SK z obalov zakúpených výrobkov na hracie karty, pričom každý týždeň 5 výhercov získa 100 € nákupný poukaz. Hlavnou výhrou v súťaži je ročný nákup v hodnote 2500€. Viac informácií o spotrebiteľskej súťaži, štatút súťaže, ako aj hracie karty sú dostupné na www.znackakvality.sk
Majiteľom a gestorom ochranných známok Značka kvality SK a Značka kvality SK GOLD je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky. To udeľuje značku slovenským výrobcom poľnohospodárskych produktov a potravín, ktorí spĺňajú stanovené kvalitatívne podmienky. Spotrebitelia tak majú záruku dodržania výrobcom deklarovaného technologického postupu počas celého výrobného procesu a záruku pravidelnej kontroly zo strany orgánov Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, ktorá je zároveň odborným garantom udeľovania značky.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Spoločenská zodpovednosť a ochranu životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu. Projekt Zelená filiálka je jednou z najnovších aktivít spoločenskej a ekologickej zodpovednosti Kauflandu. Kaufland zároveň aktívne podporuje ochranu životného prostredia aj neustálym rozširovaním ponuky trvalo udržateľných výrobkov, ako sú napr. "Healthy Seas" ponožky. Spoločnosť sa tiež zaviazala k ochrane morí a svetových zásob rýb.
Viac informácií na: www.kaufland.sk
Na podporovaní slovenských výrobkov označovaných Značkou kvality SK sa spoločnosť Kaufland v. o .s. dohodla pri vzájomnej spolupráci s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky v rámci Národného programu podpory poľnohospodárskych produktov a potravín. Podpisom zmluvy s ministerstvom získal Kaufland súhlas označovať výrobky logom Značka kvality SK vo svojich propagačných letákoch, ale aj v rámci svojich ďalších propagačných a informačných aktivít. "Naši zákazníci sa tradične spoliehajú na vysokú kvalitu potravín, ktoré sú dostupné v našich obchodných domoch. Som rád, že sme získali možnosť prezentovať im osobitne už aj slovenské výrobky ocenené Značkou kvality SK a SK GOLD," povedal hovorca spoločnosti Martin Gärtner.
Predaj prémiových slovenských výrobkov podporí Kaufland aj ako partner spotrebiteľskej súťaže, ktorá potrvá od 15. 8. do 22. 10. 2014 a ktorú pre spotrebiteľov pripravilo Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. Zákazníci sa do nej budú môcť zapájať lepením log Značky kvality SK z obalov zakúpených výrobkov na hracie karty, pričom každý týždeň 5 výhercov získa 100 € nákupný poukaz. Hlavnou výhrou v súťaži je ročný nákup v hodnote 2500€. Viac informácií o spotrebiteľskej súťaži, štatút súťaže, ako aj hracie karty sú dostupné na www.znackakvality.sk
Majiteľom a gestorom ochranných známok Značka kvality SK a Značka kvality SK GOLD je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky. To udeľuje značku slovenským výrobcom poľnohospodárskych produktov a potravín, ktorí spĺňajú stanovené kvalitatívne podmienky. Spotrebitelia tak majú záruku dodržania výrobcom deklarovaného technologického postupu počas celého výrobného procesu a záruku pravidelnej kontroly zo strany orgánov Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, ktorá je zároveň odborným garantom udeľovania značky.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Spoločenská zodpovednosť a ochranu životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu. Projekt Zelená filiálka je jednou z najnovších aktivít spoločenskej a ekologickej zodpovednosti Kauflandu. Kaufland zároveň aktívne podporuje ochranu životného prostredia aj neustálym rozširovaním ponuky trvalo udržateľných výrobkov, ako sú napr. "Healthy Seas" ponožky. Spoločnosť sa tiež zaviazala k ochrane morí a svetových zásob rýb.
Viac informácií na: www.kaufland.sk