Preberanie ocenenia Superbrands Foto: KauflandBratislava 13. októbra (OTS) - O jej ocenení v rámci Superbrands Award rozhodla expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy. Toto ocenenie získala spoločnosť už tretí rok po sebe.
Držitelia ceny Consumer Superbrands patria do skupiny elitných značiek predstavujúcich vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. ,,
Značka je len tak dobrá ako jej zamestnanci. Tretíkrát za sebou získané ocenenie Superbrands je dôkaz, že tí v Kauflande sú super,“ vyjadril sa
Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu.
Spoločnosť Kaufland je držiteľom ocenenia za roky 2015, 2016 a 2017. Ocenené značky sa hodnotia podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na našom trhu. Základom je vysoká kvalita a vynikajúce renomé. „
Opätovné získanie tohto ocenenia nás samozrejme veľmi teší a zároveň uisťuje v tom, že nielen zákazníci, ale aj odborná verejnosť vnímajú naše úsilie prinášať tú najvyššiu kvalitu a neustály rozvoj nielen značky ako takej, ale celkových služieb, ktoré ponúkame,“ povedal
Martin Gärtner, vedúci oblasti marketingu spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s
Pečať kvality Superbrands, ktorá odzrkadľuje silu brandu a schopnosť značky plniť svoje sľuby, inovovať a neustále napredovať, si do svojich rúk prevzalo 44 spoločností, z ktorých 36 získalo titul Consumer Superbrands a 8 titul Business Superbrands.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR