|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Kaufland odmení zákazníkov predajní
Kaufland je v ponuke sortimentu slovenských výrobkov lídrom, podľa prieskumu GfK z júla 2019 má v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov. Teraz prichádza s novou súťažou, vďaka ...
Zdieľať
Foto: Kaufland
Bratislava 26. septembra (OTS) - Kaufland je v ponuke sortimentu slovenských výrobkov lídrom, podľa prieskumu GfK z júla 2019 má v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov. Teraz prichádza s novou súťažou, vďaka ktorej za nákup slovenských výrobkov čakajú zákazníkov vo víťazných predajniach lákavé zľavy. Kaufland si na podpore slovenských výrobcov zakladá. Aj preto pred pár mesiacmi umiestnil k vchodom do svojich predajní tabule oznamujúce počet predaných produktov s domácim pôvodom. V posledný septembrový týždeň navyše spúšťa nový projekt, ktorého cieľom je podpora predaja slovenských výrobkov. Súťaž s názvom „Nakupujte so srdcom“ potrvá od 26. septembra do 6. novembra. Počas tohto obdobia si reťazec posvieti na to, v ktorých obchodných domoch sa týchto produktov predá najviac.
„Zákazníci v troch víťazných predajniach s najvyšším počtom predaných slovenských výrobkov sa budú môcť v predvianočnom období tešiť na špeciálne zľavy až do výšky 50 % na vybrané skupiny tovarov. Aj takto chceme podporovať domácu produkciu, pretože v ponuke slovenských výrobkov sme lídrom,“ vysvetľuje hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová. Pravidlá súťaže aj viac informácií zákazníci nájdu na stránke www.kaufland.sk/nakupujtesosrdcom.
Pre Kaufland je podpora slovenských dodávateľov pevne zakotvená vo filozofii spoločnosti. Okrem podpory slovenských dodávateľov ovocia a zeleniny spustil vlani aj projekt 100% slovenské mäso,v rámci ktorého najskôr uviedol na pulty predajní hovädzie mäso zo zvierat, ktoré boli narodené, vychované, zabité a spracované na Slovensku. Tento rok pridali do ponuky aj bravčové mäso so 100% slovenským pôvodom. Zároveň na pultoch predajní nájdu zákazníci produktový rad Z lásky k tradícii. Pod týmto označením sa skrývajú produkty vyrobené zo slovenských surovín domácimi dodávateľmi podľa tradičných receptúr. V 64 predajniach sú v ponuke aj produkty od malých regionálnych dodávateľov. Tieto aj všetky ostatné slovenské výrobky sú jasne označené srdiečkom vyplneným slovenskou vlajkou.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR