![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Štvrtok 6.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Radoslav, Radoslava
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Kaufland chce v novom projekte dostať do škôl viac ovocia a zeleniny
Čerstvé hlavičky majú za cieľ zvýšiť konzumáciu čerstvého ovocia a zeleniny u detí
Zdieľať

Rodičia dobre vedia, aké ťažké je priviesť deti k tomu, aby jedli čerstvé ovocie a zeleninu. Tie sú pritom potrebné pre ich zdravý vývoj a priamo ovplyvňujú schopnosť sústrediť sa, ale aj mnohé ďalšie dôležité zručnosti. Kaufland sa v rámci svojej stratégie spoločenskej zodpovednosti rozhodol prispieť k zmene a prispieť k zlepšeniu stravovacích návykov detí v školskom veku. Spoločnosť pripravila projekt „Čerstvé hlavičky“, do ktorého sa mohli zapojiť všetky základné školy na území Slovenska a zabojovať o 200g balíček ovocia alebo zeleniny pre každého žiaka na každý týždeň počas celého školského roka 2019/2020.
O celoročný balíček ovocia a zeleniny od jednotlivých predajní Kaufland súťaží 248 základných škôl, ktoré sa do projektu zapojili. Hlasovať je možné od 25. apríla do 5. júna priamo na webstránke www.cerstvehlavicky.sk registráciou pokladničného bloku z nákupu v Kauflande. Každý takýto blok bude mať hodnotu jedného hlasu a držiteľ bloku ho bude môcť venovať ktorejkoľvek škole, ktorá sa do projektu prihlásila. „Čerstvá a vyvážená strava je dôležitá pre zdravý vývoj detí a nesmie chýbať v ich v jedálničku. Preto veríme, že keď dostaneme do škôl viac ovocia a zeleniny, pomôžeme deťom takto vytvárať zdravé návyky,“ uviedla hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.
Sprievodcami projektu sú milé postavičky v podobe banánu, jablka a papriky, ktoré hravým spôsobom komunikujú potrebu týchto potravín na školách.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR