|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. novembra 2010
Kapsch uspel v tendri na realizáciu mýta v Poľsku
Konzorcium vedené rakúskou spoločnosťou Kapsch TrafficCom zvíťazilo v tendri na realizáciu a prevádzku systému elektronického výberu mýta v Poľsku pre existujúcu cestnú sieť v ...
Zdieľať
Foto: autoflesz.plBRATISLAVA 3. novembra (WEBNOVINY) - Konzorcium vedené rakúskou spoločnosťou Kapsch TrafficCom zvíťazilo v tendri na realizáciu a prevádzku systému elektronického výberu mýta v Poľsku pre existujúcu cestnú sieť v rozsahu okolo 1 750 kilometrov. Úspešný uchádzač v stredu podpísal s poľským Riaditeľstvom štátnych ciest a diaľnic (GDDKiA) zmluvu, podľa ktorej má do 1. júla 2011 vykonať rozsiahle moderné riešenie mýtneho systému pre všetky automobily nad 3,5 tony. Hodnota osemročného kontraktu podľa poľských orgánov dosiahne maximálne 1,24 mld. eur (4,9 mld. PLN). Osobné vozidlá sa do budúceho systému môžu zaregistrovať dobrovoľne, informovala v stredu agentúru SITA spoločnosť Kapsch. Tá na Slovensku neuspela v tendri na výstavbu a prevádzku mýtneho systému pre automobily nad 3,5 tony.
Konzorcium s Kapschom pre diaľničnú sieť v Poľsku okrem toho vybuduje na jednotlivých krátkych úsekoch systém manuálneho výberu mýta pre dopravné prostriedky pod 3,5 tony. Návrh tohto systému počíta s efektívnym a účinným rozšírením elektronického výberu mýta v ďalšom období, a to nielen na novovybudovaných cestách, ale aj na existujúcej cestnej sieti, ktorá sa neskôr pridá k systému výberu mýta. Kapsch považuje termín ukončenia realizácie systému mýta za veľmi krátky, ale reálny.
"Po zamietnutí odvolania dúfame, že nenastane ďalší odklad. Pod podmienkou úzkej spolupráce s GDDKiA a inými poľskými orgánmi štátnej správy sme pripravení nainštalovať tento projekt načas. Každý odklad realizácie systému výberu mýta by mal škodlivé následky pre poľskú vládu v podobe neskorších príjmov," uviedol člen predstavenstva Kapsch TrafficCom Erwin Toplak.
Konzorcium s Kapschom pre diaľničnú sieť v Poľsku okrem toho vybuduje na jednotlivých krátkych úsekoch systém manuálneho výberu mýta pre dopravné prostriedky pod 3,5 tony. Návrh tohto systému počíta s efektívnym a účinným rozšírením elektronického výberu mýta v ďalšom období, a to nielen na novovybudovaných cestách, ale aj na existujúcej cestnej sieti, ktorá sa neskôr pridá k systému výberu mýta. Kapsch považuje termín ukončenia realizácie systému mýta za veľmi krátky, ale reálny.
"Po zamietnutí odvolania dúfame, že nenastane ďalší odklad. Pod podmienkou úzkej spolupráce s GDDKiA a inými poľskými orgánmi štátnej správy sme pripravení nainštalovať tento projekt načas. Každý odklad realizácie systému výberu mýta by mal škodlivé následky pre poľskú vládu v podobe neskorších príjmov," uviedol člen predstavenstva Kapsch TrafficCom Erwin Toplak.