Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Kampaň Voda pre stromy priniesla ďalších 50 000 stromčekov



Kampaň spoločnosti Lidl „Voda pre stromy“, v rámci ktorej sa obchodný reťazec zaviazal venovať 1 cent z každej predanej 1,5 l fľaše minerálnej vody Saguaro na výsadbu mladých stromčekov, sa ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 15. januára (WBN/PR) - Kampaň spoločnosti Lidl „Voda pre stromy“, v rámci ktorej sa obchodný reťazec zaviazal venovať 1 cent z každej predanej 1,5 l fľaše minerálnej vody Saguaro na výsadbu mladých stromčekov, sa naďalej teší mimoriadnej obľube medzi zákazníkmi. Vďaka ich podpore sa od 1. júla 2013 do polovice januára 2014 podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu ďalších 50 000 stromčekov.


„Úspech projektu Lidl les nás mimoriadne teší, ide totiž o našu srdcovú záležitosť. V roku 2012 sme na obnovu kalamitou zničeného územia venovali 25 000 sadeničiek, v minulom roku sme do obnovy slovenskej prírody zapojili aj našich zákazníkov a s ich pomocou vysadili ďalších 75 000 stromčekov,“ povedal hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák a dodal: „Sme veľmi radi, že zákazníci sa s týmto projektom stotožnili, čo dokazuje aj aktuálna bilancia. “

Spoločne sme na kalamitnom území vo Vysokých Tatrách vysadili už 100 000 stromčekov, naše hory však aj naďalej potrebujú našu pomoc. Pomáhajte spolu s nami! Aktuálne informácie o projekte je možné nájsť na internetovej stránke www.lidl.sk, kde je umiestnené počítadlo s aktuálnou bilanciou projektu, či na oficiálnom facebookovom profile spoločnosti Lidl www.facebook.com/lidlslovensko.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Biskupi zatiaľ nemajú pripravené stanovisko k prezidentským voľbám
<< predchádzajúci článok
Slovenskí vojaci sa zúčastnia cvičenia v džungli vo Francúzskej Guyane