Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

03. júla 2009

Kampaň Poštafórum iniciovala agentúra VYV PR



Slovenská pošta spustila od 1. júla na svojej web stránke nový produkt – postaforum.sk. Zámerom projektu je vytvoriť na web stránke diskusné fórum, prostredníctvom ktorého môžu zákazníci pošty ...



Zdieľať
BRATISLAVA 3. júla (WN/PR) - Slovenská pošta spustila od 1. júla na svojej web stránke nový produkt – postaforum.sk. Zámerom projektu je vytvoriť na web stránke diskusné fórum, prostredníctvom ktorého môžu zákazníci pošty podávať námety, podnety, sťažnosti, ale aj diskutovať o nových aktivitách či zámeroch.


Nový produkt pre Slovenskú poštu pripravuje agentúra VYV PR. Ambíciou projektu je vytvoriť ďalší nástroj na posilnenie prozákaznícky orientovanej spoločnosti a na web stránku pritiahnuť záujem čo najširšej verejnosti. Preto sa agentúra VYV PR rozhodla podporiť nový produkt reklamnými a komunikačnými aktivitami, aby ukázala možnosti diskusného fóra a dokázala, že produkt je mimoriadne efektívnym nástrojom komunikácie.

Agentúra VYV PR vytvorila viaceré kreatívne koncepty, ktorých účinnosť citlivo zvažovala. Snahou bolo nájsť do hlavného headlinu kampane tému, o ktorú by mala záujem široká verejnosť, tak aby bola kampaň čo najviac účinná. Takou témou je vždy aj otázka platov a odmien najvyšších predstaviteľov firiem. Preto, keď denník Nový čas prišiel s témou platových relácií generálneho riaditeľa Slovenskej pošty, bola táto téma vyhodnotená ako mimoriadne aktuálna a zaujímavá pre širokú klientelu Slovenskej pošty. Kreatívny návrh bol aktuálne spracovaný do grafických vizuálov a bol operatívne nakúpený priestor v médiách.

Agentúra VYV PR považovala svoju ideu na mimoriadne tvorivú a nápaditú, preto nízkonákladovú kampaň vytvorila a objednala v rámci svojich výdavkov na selfpromo. Priestor v médiách objednávala cez svoju spolupracujúcu agentúru Unimedia, nie cez mediálnu agentúru, s ktorou má zmluvný vzťah Slovenská pošta.

Agentúra VYV PR očakáva, že kampaň bude úspešná. Dôvodom je mimoriadne aktuálna a zaujímavá téma, ktorá na stránky postaforum.sk pritiahne širokú verejnosť a Slovenská pošta tak získa množstvo cenných podnetov a námetov k poskytovaným službám a pripravovaným aktivitám.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Tržby v maloobchode boli v máji medziročne nižšie o 12,3 %
<< predchádzajúci článok
SOUL: Ochrana pred jadrovým útokom bude stáť miliardy

Kampaň Poštafórum iniciovala agentúra VYV PR - diskusné fórum čitateľov

otázka1.4. 20:43:33