|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. júla 2009
Kampaň Poštafórum iniciovala agentúra VYV PR
Slovenská pošta spustila od 1. júla na svojej web stránke nový produkt – postaforum.sk. Zámerom projektu je vytvoriť na web stránke diskusné fórum, prostredníctvom ktorého môžu zákazníci pošty ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. júla (WN/PR) - Slovenská pošta spustila od 1. júla na svojej web stránke nový produkt – postaforum.sk. Zámerom projektu je vytvoriť na web stránke diskusné fórum, prostredníctvom ktorého môžu zákazníci pošty podávať námety, podnety, sťažnosti, ale aj diskutovať o nových aktivitách či zámeroch.
Nový produkt pre Slovenskú poštu pripravuje agentúra VYV PR. Ambíciou projektu je vytvoriť ďalší nástroj na posilnenie prozákaznícky orientovanej spoločnosti a na web stránku pritiahnuť záujem čo najširšej verejnosti. Preto sa agentúra VYV PR rozhodla podporiť nový produkt reklamnými a komunikačnými aktivitami, aby ukázala možnosti diskusného fóra a dokázala, že produkt je mimoriadne efektívnym nástrojom komunikácie.
Agentúra VYV PR vytvorila viaceré kreatívne koncepty, ktorých účinnosť citlivo zvažovala. Snahou bolo nájsť do hlavného headlinu kampane tému, o ktorú by mala záujem široká verejnosť, tak aby bola kampaň čo najviac účinná. Takou témou je vždy aj otázka platov a odmien najvyšších predstaviteľov firiem. Preto, keď denník Nový čas prišiel s témou platových relácií generálneho riaditeľa Slovenskej pošty, bola táto téma vyhodnotená ako mimoriadne aktuálna a zaujímavá pre širokú klientelu Slovenskej pošty. Kreatívny návrh bol aktuálne spracovaný do grafických vizuálov a bol operatívne nakúpený priestor v médiách.
Agentúra VYV PR považovala svoju ideu na mimoriadne tvorivú a nápaditú, preto nízkonákladovú kampaň vytvorila a objednala v rámci svojich výdavkov na selfpromo. Priestor v médiách objednávala cez svoju spolupracujúcu agentúru Unimedia, nie cez mediálnu agentúru, s ktorou má zmluvný vzťah Slovenská pošta.
Agentúra VYV PR očakáva, že kampaň bude úspešná. Dôvodom je mimoriadne aktuálna a zaujímavá téma, ktorá na stránky postaforum.sk pritiahne širokú verejnosť a Slovenská pošta tak získa množstvo cenných podnetov a námetov k poskytovaným službám a pripravovaným aktivitám.
Nový produkt pre Slovenskú poštu pripravuje agentúra VYV PR. Ambíciou projektu je vytvoriť ďalší nástroj na posilnenie prozákaznícky orientovanej spoločnosti a na web stránku pritiahnuť záujem čo najširšej verejnosti. Preto sa agentúra VYV PR rozhodla podporiť nový produkt reklamnými a komunikačnými aktivitami, aby ukázala možnosti diskusného fóra a dokázala, že produkt je mimoriadne efektívnym nástrojom komunikácie.
Agentúra VYV PR vytvorila viaceré kreatívne koncepty, ktorých účinnosť citlivo zvažovala. Snahou bolo nájsť do hlavného headlinu kampane tému, o ktorú by mala záujem široká verejnosť, tak aby bola kampaň čo najviac účinná. Takou témou je vždy aj otázka platov a odmien najvyšších predstaviteľov firiem. Preto, keď denník Nový čas prišiel s témou platových relácií generálneho riaditeľa Slovenskej pošty, bola táto téma vyhodnotená ako mimoriadne aktuálna a zaujímavá pre širokú klientelu Slovenskej pošty. Kreatívny návrh bol aktuálne spracovaný do grafických vizuálov a bol operatívne nakúpený priestor v médiách.
Agentúra VYV PR považovala svoju ideu na mimoriadne tvorivú a nápaditú, preto nízkonákladovú kampaň vytvorila a objednala v rámci svojich výdavkov na selfpromo. Priestor v médiách objednávala cez svoju spolupracujúcu agentúru Unimedia, nie cez mediálnu agentúru, s ktorou má zmluvný vzťah Slovenská pošta.
Agentúra VYV PR očakáva, že kampaň bude úspešná. Dôvodom je mimoriadne aktuálna a zaujímavá téma, ktorá na stránky postaforum.sk pritiahne širokú verejnosť a Slovenská pošta tak získa množstvo cenných podnetov a námetov k poskytovaným službám a pripravovaným aktivitám.
Kampaň Poštafórum iniciovala agentúra VYV PR - diskusné fórum čitateľov