|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. októbra 2011
Kampaň Pokec končí úspešne
Najväčší slovenský komunitný portál Pokec.sk prišiel toto leto s novou kreatívnou myšlienkou a nosný headline kampane bol: Povedz to cez Pokec. Kampaň posúva myšlienky (nevypovedané želania), na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. októbra (WBN/PR) - Najväčší slovenský komunitný portál Pokec.sk prišiel toto leto s novou kreatívnou myšlienkou a nosný headline kampane bol: Povedz to cez Pokec. Kampaň posúva myšlienky (nevypovedané želania), na ktoré človek nenájde odvahu v bežnom živote do reality. Poslúžil jej na to fenomén Pokec-u – okno Rýchlej pošty, čo bol zároveň jednoznačný nosný prvok celej reklamnej kampane.
Kampaň je vo finále a za svoju kreativitu si vyslúžila mimoriadny úspech. Získala naraz tri vynikajúce umiestnenia v rebríčku hodnotenia kampaní podľa mesačníka Stratégie (august 2011):
1. miesto – printová reklama
1. miesto – rozhlasová reklama
3. miesto – outdoorová reklama
Na Pokec.sk príde mesačne cez 1 202 000 ľudí.
O Pokec.sk:
Pokec.sk je najväčší komunitný portál na Slovensku. Denne Pokec navštívi viac ako 380 000 ľudí, mesačne cez 1 202 000. Momentálne je na Pokec.sk zaregistrovaných cez 1 500 000 aktívnych nickov, v priemere tu strávia používatelia takmer hodinu denne. Za deň sa odošle takmer 10 miliónov správ Rýchlej pošty. Počet obnovení zobrazenia príspevkov sa za mesiac blíži k 23 miliónom.
Zdroj: AIM Monitor, jún 2011, interné zdroje Azet.sk
Do skupiny Azet patria:
- komunitné portály Pokec.sk, Zoznamka.sk, FotoAlbumy.sk, VideoAlbumy.sk, Azet Email
- základné a inzertné portály Hlavná stránka Azet.sk, katalóg firiem a www stránok, Autobazar.sk, Bazar.sk
- spravodajské stránky a magazíny Aktuality.sk, Sport.sk, Diva.sk, Badman.sk, Najmama.sk a Cestovanie.sk, Zive.sk, Mobilmania.sk, Automoto.sk
- obsahové produkty Slovnik.sk, Azet Mapy, Kalendar.sk, Tahaky-Referaty.sk, Minihry.sk, Vtipy.sk a Horoskopy.sk.
Kampaň je vo finále a za svoju kreativitu si vyslúžila mimoriadny úspech. Získala naraz tri vynikajúce umiestnenia v rebríčku hodnotenia kampaní podľa mesačníka Stratégie (august 2011):
1. miesto – printová reklama
1. miesto – rozhlasová reklama
3. miesto – outdoorová reklama
Na Pokec.sk príde mesačne cez 1 202 000 ľudí.
O Pokec.sk:
Pokec.sk je najväčší komunitný portál na Slovensku. Denne Pokec navštívi viac ako 380 000 ľudí, mesačne cez 1 202 000. Momentálne je na Pokec.sk zaregistrovaných cez 1 500 000 aktívnych nickov, v priemere tu strávia používatelia takmer hodinu denne. Za deň sa odošle takmer 10 miliónov správ Rýchlej pošty. Počet obnovení zobrazenia príspevkov sa za mesiac blíži k 23 miliónom.
Zdroj: AIM Monitor, jún 2011, interné zdroje Azet.sk
Do skupiny Azet patria:
- komunitné portály Pokec.sk, Zoznamka.sk, FotoAlbumy.sk, VideoAlbumy.sk, Azet Email
- základné a inzertné portály Hlavná stránka Azet.sk, katalóg firiem a www stránok, Autobazar.sk, Bazar.sk
- spravodajské stránky a magazíny Aktuality.sk, Sport.sk, Diva.sk, Badman.sk, Najmama.sk a Cestovanie.sk, Zive.sk, Mobilmania.sk, Automoto.sk
- obsahové produkty Slovnik.sk, Azet Mapy, Kalendar.sk, Tahaky-Referaty.sk, Minihry.sk, Vtipy.sk a Horoskopy.sk.