|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. novembra 2012
Kampaň plyšových hračiek v obchodnom dome IKEA
V období od 1. novembra do 23. decembra 2012 daruje IKEA Foundation za každú predanú plyšovú hračku alebo detskú knihu 1 euro na podporu vzdelávacích programov organizáciám UNICEF a Save the Children. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. novembra (WBN/PR) - V období od 1. novembra do 23. decembra 2012 daruje IKEA Foundation za každú predanú plyšovú hračku alebo detskú knihu 1 euro na podporu vzdelávacích programov organizáciám UNICEF a Save the Children.
Výťažok z tohtoročnej Kampane plyšových hračiek bude využitý na zabezpečenie kvalitného vzdelania pre znevýhodnené deti žijúce v rozvojových krajinách. Od začiatku spustenia kampane v roku 2003 sa vyzbieralo už 47,5 milióna eur, ktoré umožnili 8 miliónom detí vo viac ako 40 krajinách užívať si právo na kvalitné vzdelanie.
Tohtoročnú kampaň podporia aj noví členovia rodiny plyšových hračiek – priatelia z lesa zo série VANDRING – ježko, medveď a bábka sova, ktorí pomáhajú prebudiť v deťoch záujem o prírodu a životné prostredie. Tieto zvieratká sú zároveň motívom na textíliách VANDRING, ktorých autorkou je dizajnérka Ann-Cathrine Sigrid Ståhlberg. Môžete sa s nimi stretnúť aj v detskej knihe IKEA FAMILY „Ako išiel ježko do sveta“ z pera Ulfa Starka, ktorú taktiež ilustrovala Ann-Cathrine.
„Minulý mesiac sa stretli poprední svetoví lídri, aby podporili splnenie globálneho záväzku o zabezpečení prístupu k základnému vzdelaniu pre všetky deti. Spoločnosť IKEA, jej pracovníci a zákazníci, ktorí sa zúčastnili Kampane plyšových hračiek, pomáhajú svojím prístupom k naplneniu tohto cieľa. Od roku 2003 sa prostredníctvom kampane podarilo vyzbierať neuveriteľných 31 miliónov eur, ktoré sa použili na financovanie vzdelávacích programov organizácie UNICEF. V spolupráci s našimi partnermi sme vďaka týmto prostriedkom mohli miliónom detí zabezpečiť prístup ku kvalitnému vzdelaniu a veríme, že tento rok budeme môcť pomôcť ešte viac deťom,“ povedal John Winston, Global Account manažér pre korporátne vzťahy UNICEF.
„Vďaka finančnej pomoci z globálnej IKEA Kampane plyšových hračiek môže organizácia Save the Children pokračovať vo svojej práci a pomáhať znevýhodneným deťom z krajín východnej Európy a juhovýchodnej Ázie zmeniť svoj ťažký život a získať kvalitné vzdelanie. Sme hrdí na to, že sme súčasťou tejto kauzálnej kampane,“ povedala Elisabeth Dahlin, predsedkyňa riadiaceho výboru pre spoluprácu s IKEA Foundation a generálna tajomníčka organizácie Save the Children vo Švédsku.
Získané peniaze pomôžu organizácii Save the Children financovať projekty na podporu vzdelávania najviac znevýhodnených detí, vrátane detí z etnických menšín a detí s postihnutím či špeciálnou starostlivosťou v Kambodži, Vietname, Bangladéši, Indonézii, Mjanmarsku, Litve a Rumunsku. Organizácia UNICEF využije tieto prostriedky na podporu svojho projektu Školy pre Afriku, ktorého cieľom je zabezpečenie kvalitného vzdelania pre deti v 8 krajinách: Burkina Faso, Etiópia, Madagaskar, Mali, Mozambik, Niger, Južná Afrika a Malawi.
„Kampaň plyšových hračiek je skvelou príležitosťou pre zákazníkov a pracovníkov IKEA potešiť v období vianočných sviatkov nielen vlastné deti, ale zároveň pomôcť iným deťom, s ktorými sa síce v skutočnosti nikdy osobne nestretneme, no ktoré nesmierne potrebujú našu pomoc,“ povedal Per Heggenes, generálny riaditeľ IKEA Foundation.
Výťažok z tohtoročnej Kampane plyšových hračiek bude využitý na zabezpečenie kvalitného vzdelania pre znevýhodnené deti žijúce v rozvojových krajinách. Od začiatku spustenia kampane v roku 2003 sa vyzbieralo už 47,5 milióna eur, ktoré umožnili 8 miliónom detí vo viac ako 40 krajinách užívať si právo na kvalitné vzdelanie.
Tohtoročnú kampaň podporia aj noví členovia rodiny plyšových hračiek – priatelia z lesa zo série VANDRING – ježko, medveď a bábka sova, ktorí pomáhajú prebudiť v deťoch záujem o prírodu a životné prostredie. Tieto zvieratká sú zároveň motívom na textíliách VANDRING, ktorých autorkou je dizajnérka Ann-Cathrine Sigrid Ståhlberg. Môžete sa s nimi stretnúť aj v detskej knihe IKEA FAMILY „Ako išiel ježko do sveta“ z pera Ulfa Starka, ktorú taktiež ilustrovala Ann-Cathrine.
„Minulý mesiac sa stretli poprední svetoví lídri, aby podporili splnenie globálneho záväzku o zabezpečení prístupu k základnému vzdelaniu pre všetky deti. Spoločnosť IKEA, jej pracovníci a zákazníci, ktorí sa zúčastnili Kampane plyšových hračiek, pomáhajú svojím prístupom k naplneniu tohto cieľa. Od roku 2003 sa prostredníctvom kampane podarilo vyzbierať neuveriteľných 31 miliónov eur, ktoré sa použili na financovanie vzdelávacích programov organizácie UNICEF. V spolupráci s našimi partnermi sme vďaka týmto prostriedkom mohli miliónom detí zabezpečiť prístup ku kvalitnému vzdelaniu a veríme, že tento rok budeme môcť pomôcť ešte viac deťom,“ povedal John Winston, Global Account manažér pre korporátne vzťahy UNICEF.
„Vďaka finančnej pomoci z globálnej IKEA Kampane plyšových hračiek môže organizácia Save the Children pokračovať vo svojej práci a pomáhať znevýhodneným deťom z krajín východnej Európy a juhovýchodnej Ázie zmeniť svoj ťažký život a získať kvalitné vzdelanie. Sme hrdí na to, že sme súčasťou tejto kauzálnej kampane,“ povedala Elisabeth Dahlin, predsedkyňa riadiaceho výboru pre spoluprácu s IKEA Foundation a generálna tajomníčka organizácie Save the Children vo Švédsku.
Získané peniaze pomôžu organizácii Save the Children financovať projekty na podporu vzdelávania najviac znevýhodnených detí, vrátane detí z etnických menšín a detí s postihnutím či špeciálnou starostlivosťou v Kambodži, Vietname, Bangladéši, Indonézii, Mjanmarsku, Litve a Rumunsku. Organizácia UNICEF využije tieto prostriedky na podporu svojho projektu Školy pre Afriku, ktorého cieľom je zabezpečenie kvalitného vzdelania pre deti v 8 krajinách: Burkina Faso, Etiópia, Madagaskar, Mali, Mozambik, Niger, Južná Afrika a Malawi.
„Kampaň plyšových hračiek je skvelou príležitosťou pre zákazníkov a pracovníkov IKEA potešiť v období vianočných sviatkov nielen vlastné deti, ale zároveň pomôcť iným deťom, s ktorými sa síce v skutočnosti nikdy osobne nestretneme, no ktoré nesmierne potrebujú našu pomoc,“ povedal Per Heggenes, generálny riaditeľ IKEA Foundation.