|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. februára 2012
Kampaň plyšových hračiek IKEA 2011
Zákazníci a pracovníci IKEA spolu s IKEA Foundation prispeli organizáciám UNICEF a Save the Children finančným darom vo výške 12,4 milióna eur. Tento dar je určený na projekty na podporu práv ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. februára (WBN/PR) - Zákazníci a pracovníci IKEA spolu s IKEA Foundation prispeli organizáciám UNICEF a Save the Children finančným darom vo výške 12,4 milióna eur. Tento dar je určený na projekty na podporu práv všetkých detí na kvalitné vzdelanie.
IKEA Foundation venuje 1 euro za každú plyšovú hračku, detskú knihu a detské jedlo, ktoré sa predali vo viac ako 300 obchodných domoch IKEA na celom svete v období od 1. novembra do 23. decembra 2011 (v Číne počas januára 2012). Od roku 2003 sa podarilo v každoročnej Kampani plyšových hračiek zozbierať celkove 47,5 milióna eur, ktoré pomohli 8 miliónom detí v takmer 40 krajinách. Zákazníci obchodného domu IKEA v Bratislave prispeli tento rok sumou €43 162, takže celková doteraz vyzbieraná suma zo Slovenska činí €229 742,50.
Podľa IKEA Foundation by malo mať každé dieťa prístup ku kvalitnému vzdelaniu. Vďaka tomuto daru môžu organizácie UNICEF a Save the Children realizovať 18 projektov v 16 krajinách: časť určená organizácii UNICEF podporí projekty Školy pre Afriku v siedmich krajinách a dva projekty v Rusku a Číne; časť pre organizáciu Save the Children podporí vzdelávanie detí najviac diskriminovaných skupín (menšinové a postihnuté deti) v Ázii (Bangladéš, Kambodža, Čína, Indonézia, Mjanmarsko, Filipíny) a východnej Európe (Litva a Rumunsko).
Tento dar pomôže organizáciám UNICEF a Save the Children vyškoliť učiteľov v nových metódach výuky priateľských deťom, zásobiť školy učebnými pomôckami ako sú ceruzky, knihy alebo tašky, opraviť a prebudovať školy, aby sa zabezpečilo ich lepšie zásobovanie vodou a vybavenie hygienickými zariadeniami, a pomôže tiež zamerať sa na celkové zlepšenie školskej dochádzky.
„Za veľký úspech Kampane plyšových hračiek za vzdelanie 2011 patrí naše uznanie a veľká vďaka zákazníkom a pracovníkom IKEA na celom svete. Vďaka vám získa 5,5 milióna detí v Afrike lepšie vzdelanie. Podporou práce organizácie UNICEF presadzuje IKEA Foundation už viac ako desať rokov práva detí a dosiahnuté výsledky v prospech detí nás napĺňajú hrdosťou na toto naše partnerstvo,“ povedala Leila Pakkala, riaditeľka Private Fundraising and Partnerships, UNICEF.
„Inovatívna Kampaň plyšových hračiek pokračuje a rok čo rok dosahuje impozantné výsledky, vďaka čomu sa z nej v súčasnosti stáva strategicky najvýznamnejšia globálna kampaň dobročinného marketingu v prospech detí na celom svete. Pozitíva tejto kampane nespočívajú len v samotnej prospešnosti pre deti z rôznych kútov sveta, dávajúc im možnosť chodiť do školy, ale aj vo zvyšovaní povedomia medzi deťmi i dospelými o problematickej situácii, akej dnes musia mnohé deti čeliť. Rada by som vyjadrila úprimnú vďaku zákazníkom aj pracovníkom v obchodných domoch IKEA na celom svete, ktorí prispeli k fantastickému úspechu Kampane plyšových hračiek 2011,“ povedala Elisabeth Dahlin, predsedníčka Agentúry pre spoluprácu s IKEA Foundation a generálna sekretárka Save the Children, Švédsko.
V spolupráci s UNICEF a Save the Children bolo uskutočnených a podporených aj niekoľko lokálnych charitatívnych projektov.
Na Slovensku sa v termíne od 10. do 13. decembra 2011 opäť uskutočnilo Rozprávkové pečenie UNICEF. Pečenie aj v tomto roku podporili slovenské osobnosti – Lenka Šoóšová, Kristína Svarinská, Mária Čírová, Lucia Hablovičová, Misha, Petra Polnišová, Junior, Dušan Tittel a Martin Pyco Rausch. Úprimne im za ich podporu ďakujeme. Rozprávkové pečenie bolo spojené so zbierkou na výživové programy UNICEF. Celkovo sa podarilo vyzbierať €232,02.Súbežne so zbierkou prebiehala podpora predaja pexesa, ktorého cieľom je získanie prostriedkov na výživové programy UNICEF vo východnej Afrike. V termíne od 5. do 10. decembra 2011 prispeli zákazníci IKEA sumou €318,67. Súčasťou pečenia bola aj tvorba novej Vianočnej rozprávky UNICEF, ktorú vymysleli samotné deti. Rozprávka má názov „Rozprávka o losovi Rudolfovi“.
O IKEA
IKEA je firma s bytovým zariadením, ktorú založil vo Švédsku v roku 1943 Ingvar Kamprad. Víziou IKEA je „vytvárať lepší každodenný život pre mnohých ľudí“. Obchodnou myšlienkou IKEA je ponúkať široký sortiment bytového zariadenia s dobrým dizajnom a funkčnosťou za ceny také nízke, aby si ho mohlo dovoliť kúpiť čo najviac ľudí. Celkove má IKEA 333 obchodných domov v 40 krajinách, z ktorých sa 40 obchodných domov prevádzkuje formou franchisingu mimo IKEA Group. V minulom roku navštívilo obchodné domy IKEA Group celkove 626 miliónov návštevníkov.
O IKEA Foundation
Cieľom IKEA Foundation je zlepšiť životné možnosti detí a mládeže pomocou dlhodobých programov, ktoré dosiahnu podstatné a trvalé zmeny a umožnia deťom prevziať kontrolu nad vlastnou budúcnosťou. Spolupracujeme so silnými strategickými partnermi, ktorí využívajú inovatívny prístup na dosiahnutie výrazných výsledkov v štyroch základných oblastiach života detí: domov, zdravie, vzdelanie a rodinný príjem. V súčasnosti pomáhajú financované programy približne 100 miliónom detí. Viac sa dozviete na www.ikeafoundation.org.
Detský fond UNICEF
pôsobí vo viac ako 150 krajinách a teritóriách sveta, kde pomáha deťom prežiť a rozvíjať sa, od raného detstva až po obdobie dospievania. Zaisťuje zdravie a výživu detí, preventívne programy, núdzové dodávky liekov, vakcíny do rozvojových krajín, pitnú vodu, sanitáciu, základné vzdelanie, ochranu detí pred násilím, vykorisťovaním a AIDS. UNICEF je najväčší dodávateľ vakcín do rozvojových krajín a držiteľ Nobelovej ceny mieru za milióny zachránených detských životov. Propaguje a ochraňuje práva detí na celom svete, dohliada na ich dodržiavanie v zmysle Dohovoru o právach dieťaťa. Hoci patrí medzi agentúry OSN, UNICEF nie je, ani nikdy nebol financovaný z fondov OSN, ani nemá pridelenú pevnú rozpočtovú
položku zo štátneho rozpočtu. UNICEF je financovaný z čisto dobrovoľných príspevkov jednotlivcov, firiem, nadácií a vlád. Z darovaných prostriedkov 93% používa priamo na programy pomoci deťom, 7% tvorí administratíva a programové náklady. www.unicef.org
Slovenský výbor pre UNICEF
je slovenskou mimovládnou organizáciou, ktorá zbiera finančné prostriedky na pomoc deťom v núdzi prostredníctvom programov Detského fondu UNICEF a na Slovensku usiluje o implementáciu Dohovoru o právach dieťaťa, najmä formou advokácie a lokálnych programov. www.unicef.sk / www.priateliadeti.sk
IKEA Foundation venuje 1 euro za každú plyšovú hračku, detskú knihu a detské jedlo, ktoré sa predali vo viac ako 300 obchodných domoch IKEA na celom svete v období od 1. novembra do 23. decembra 2011 (v Číne počas januára 2012). Od roku 2003 sa podarilo v každoročnej Kampani plyšových hračiek zozbierať celkove 47,5 milióna eur, ktoré pomohli 8 miliónom detí v takmer 40 krajinách. Zákazníci obchodného domu IKEA v Bratislave prispeli tento rok sumou €43 162, takže celková doteraz vyzbieraná suma zo Slovenska činí €229 742,50.
Podľa IKEA Foundation by malo mať každé dieťa prístup ku kvalitnému vzdelaniu. Vďaka tomuto daru môžu organizácie UNICEF a Save the Children realizovať 18 projektov v 16 krajinách: časť určená organizácii UNICEF podporí projekty Školy pre Afriku v siedmich krajinách a dva projekty v Rusku a Číne; časť pre organizáciu Save the Children podporí vzdelávanie detí najviac diskriminovaných skupín (menšinové a postihnuté deti) v Ázii (Bangladéš, Kambodža, Čína, Indonézia, Mjanmarsko, Filipíny) a východnej Európe (Litva a Rumunsko).
Tento dar pomôže organizáciám UNICEF a Save the Children vyškoliť učiteľov v nových metódach výuky priateľských deťom, zásobiť školy učebnými pomôckami ako sú ceruzky, knihy alebo tašky, opraviť a prebudovať školy, aby sa zabezpečilo ich lepšie zásobovanie vodou a vybavenie hygienickými zariadeniami, a pomôže tiež zamerať sa na celkové zlepšenie školskej dochádzky.
„Za veľký úspech Kampane plyšových hračiek za vzdelanie 2011 patrí naše uznanie a veľká vďaka zákazníkom a pracovníkom IKEA na celom svete. Vďaka vám získa 5,5 milióna detí v Afrike lepšie vzdelanie. Podporou práce organizácie UNICEF presadzuje IKEA Foundation už viac ako desať rokov práva detí a dosiahnuté výsledky v prospech detí nás napĺňajú hrdosťou na toto naše partnerstvo,“ povedala Leila Pakkala, riaditeľka Private Fundraising and Partnerships, UNICEF.
„Inovatívna Kampaň plyšových hračiek pokračuje a rok čo rok dosahuje impozantné výsledky, vďaka čomu sa z nej v súčasnosti stáva strategicky najvýznamnejšia globálna kampaň dobročinného marketingu v prospech detí na celom svete. Pozitíva tejto kampane nespočívajú len v samotnej prospešnosti pre deti z rôznych kútov sveta, dávajúc im možnosť chodiť do školy, ale aj vo zvyšovaní povedomia medzi deťmi i dospelými o problematickej situácii, akej dnes musia mnohé deti čeliť. Rada by som vyjadrila úprimnú vďaku zákazníkom aj pracovníkom v obchodných domoch IKEA na celom svete, ktorí prispeli k fantastickému úspechu Kampane plyšových hračiek 2011,“ povedala Elisabeth Dahlin, predsedníčka Agentúry pre spoluprácu s IKEA Foundation a generálna sekretárka Save the Children, Švédsko.
V spolupráci s UNICEF a Save the Children bolo uskutočnených a podporených aj niekoľko lokálnych charitatívnych projektov.
Na Slovensku sa v termíne od 10. do 13. decembra 2011 opäť uskutočnilo Rozprávkové pečenie UNICEF. Pečenie aj v tomto roku podporili slovenské osobnosti – Lenka Šoóšová, Kristína Svarinská, Mária Čírová, Lucia Hablovičová, Misha, Petra Polnišová, Junior, Dušan Tittel a Martin Pyco Rausch. Úprimne im za ich podporu ďakujeme. Rozprávkové pečenie bolo spojené so zbierkou na výživové programy UNICEF. Celkovo sa podarilo vyzbierať €232,02.Súbežne so zbierkou prebiehala podpora predaja pexesa, ktorého cieľom je získanie prostriedkov na výživové programy UNICEF vo východnej Afrike. V termíne od 5. do 10. decembra 2011 prispeli zákazníci IKEA sumou €318,67. Súčasťou pečenia bola aj tvorba novej Vianočnej rozprávky UNICEF, ktorú vymysleli samotné deti. Rozprávka má názov „Rozprávka o losovi Rudolfovi“.
O IKEA
IKEA je firma s bytovým zariadením, ktorú založil vo Švédsku v roku 1943 Ingvar Kamprad. Víziou IKEA je „vytvárať lepší každodenný život pre mnohých ľudí“. Obchodnou myšlienkou IKEA je ponúkať široký sortiment bytového zariadenia s dobrým dizajnom a funkčnosťou za ceny také nízke, aby si ho mohlo dovoliť kúpiť čo najviac ľudí. Celkove má IKEA 333 obchodných domov v 40 krajinách, z ktorých sa 40 obchodných domov prevádzkuje formou franchisingu mimo IKEA Group. V minulom roku navštívilo obchodné domy IKEA Group celkove 626 miliónov návštevníkov.
O IKEA Foundation
Cieľom IKEA Foundation je zlepšiť životné možnosti detí a mládeže pomocou dlhodobých programov, ktoré dosiahnu podstatné a trvalé zmeny a umožnia deťom prevziať kontrolu nad vlastnou budúcnosťou. Spolupracujeme so silnými strategickými partnermi, ktorí využívajú inovatívny prístup na dosiahnutie výrazných výsledkov v štyroch základných oblastiach života detí: domov, zdravie, vzdelanie a rodinný príjem. V súčasnosti pomáhajú financované programy približne 100 miliónom detí. Viac sa dozviete na www.ikeafoundation.org.
Detský fond UNICEF
pôsobí vo viac ako 150 krajinách a teritóriách sveta, kde pomáha deťom prežiť a rozvíjať sa, od raného detstva až po obdobie dospievania. Zaisťuje zdravie a výživu detí, preventívne programy, núdzové dodávky liekov, vakcíny do rozvojových krajín, pitnú vodu, sanitáciu, základné vzdelanie, ochranu detí pred násilím, vykorisťovaním a AIDS. UNICEF je najväčší dodávateľ vakcín do rozvojových krajín a držiteľ Nobelovej ceny mieru za milióny zachránených detských životov. Propaguje a ochraňuje práva detí na celom svete, dohliada na ich dodržiavanie v zmysle Dohovoru o právach dieťaťa. Hoci patrí medzi agentúry OSN, UNICEF nie je, ani nikdy nebol financovaný z fondov OSN, ani nemá pridelenú pevnú rozpočtovú
položku zo štátneho rozpočtu. UNICEF je financovaný z čisto dobrovoľných príspevkov jednotlivcov, firiem, nadácií a vlád. Z darovaných prostriedkov 93% používa priamo na programy pomoci deťom, 7% tvorí administratíva a programové náklady. www.unicef.org
Slovenský výbor pre UNICEF
je slovenskou mimovládnou organizáciou, ktorá zbiera finančné prostriedky na pomoc deťom v núdzi prostredníctvom programov Detského fondu UNICEF a na Slovensku usiluje o implementáciu Dohovoru o právach dieťaťa, najmä formou advokácie a lokálnych programov. www.unicef.sk / www.priateliadeti.sk