|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. mája 2019
Kampaň Nech sa páči, vodovodná má motivovať k zdravému pitnému režimu
Ilustračná snímka.
Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Poprad 1. mája (TASR) – Pre žiakov základných škôl sa v stredu začala kampaň Nech sa páči, vodovodná. Východoslovenská vodárenská spoločnosť (VVS) a Podtatranská vodárenská prevádzková spoločnosť tak chcú motivovať deti, aby na pitie uprednostnili pitnú vodu z vodovodu pred sladenými, farbenými a sýtenými nápojmi a osvojili si tak správny, no najmä zdravý pitný režim.„Nech sa páči, vodovodná je nepriamo zameraná aj na rodičov a učiteľov základných škôl, aby si uvedomili, že deťom majú ponúkať to, čo je zdravé a nepodliehali reklame produktov, ktoré skôr škodia, než uhasia smäd. Práve títo dospelí by mali ísť deťom príkladom a uvedomiť si, že pitná voda z vodovodu najviac prospieva zdraviu,“ informovala o tom Adriana Bálintová z PR agentúry, ktorá zastupuje VVS.
Tá je podľa jej ďalších slov ideálna aj pre životné prostredie, pretože na jej konzumáciu stačí pohár a nekupuje sa v plastových fľašiach. „Kampaň Nech sa páči, vodovodná sa bude snažiť poskytnúť čo najviac prístupných a zrozumiteľných informácií práve deťom základných škôl, aby získali a osvojili si správne návyky,“ vysvetlila. Na sociálnych sieťach nájdu postupne štyri súťaže doplnené krátkymi videami, cieľom ktorých je vhodnou a nenásilnou formou pretlmočiť posolstvo zdravého pitného režimu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR