![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
01. mája 2019
Kampaň Nech sa páči, vodovodná má motivovať k zdravému pitnému režimu
Ilustračná snímka.
Zdieľať

„Nech sa páči, vodovodná je nepriamo zameraná aj na rodičov a učiteľov základných škôl, aby si uvedomili, že deťom majú ponúkať to, čo je zdravé a nepodliehali reklame produktov, ktoré skôr škodia, než uhasia smäd. Práve títo dospelí by mali ísť deťom príkladom a uvedomiť si, že pitná voda z vodovodu najviac prospieva zdraviu,“ informovala o tom Adriana Bálintová z PR agentúry, ktorá zastupuje VVS.
Tá je podľa jej ďalších slov ideálna aj pre životné prostredie, pretože na jej konzumáciu stačí pohár a nekupuje sa v plastových fľašiach. „Kampaň Nech sa páči, vodovodná sa bude snažiť poskytnúť čo najviac prístupných a zrozumiteľných informácií práve deťom základných škôl, aby získali a osvojili si správne návyky,“ vysvetlila. Na sociálnych sieťach nájdu postupne štyri súťaže doplnené krátkymi videami, cieľom ktorých je vhodnou a nenásilnou formou pretlmočiť posolstvo zdravého pitného režimu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR