![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Sobota 22.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Etela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Kampaň na Zlatý Bažant ´73 je najúspešnejšia reklama v SR
Na piatkovom vyhlásení výsledkov súťaže o najlepšie slovenské reklamy Zlatý klinec 2016 udelila porota celkovo 5 zlatých, 14 strieborných a 23 bronzových cien. Z tohto počtu získala až sedem ...
Zdieľať

Zlatý Bažant´73 je na trhu od konca marca 2016, a od začiatku mája predaj novinky podporuje aj reklamná kampaň. Rovnako ako samotný produkt, aj jeho komunikácia sa nesie v duchu atmosféry 70-tych rokov, a v tejto téme je autentická vo všetkých zrealizovaných aktivitách. Výsledkom je absolútne víťazstvo na súťaži Zlatý klinec 2016:
o jeden Zlatý klinec v kategórii Médiá za retro predpoveď počasia, ktorú značka realizovala na TV Markíza
o tri Strieborné klince – jeden v kategórii FILM za televízne spoty pre Zlatý Bažant ´73, ďalší v kategórii RADIO a tretie strieborné ocenenie v najprestížnejšej kategórii KAMPAŇ
o tri Bronzové klince, v kategórii OUT OF HOME a v kategórii MEDIA za Výklad v OD Dunaj a jeden v kategórii EVENT za pop-up Pohostinstvo ´73.
Za značku Zlatý Bažant bolo celkovo prihlásených 15 prác, z toho sa až 10 kvalifikovalo na shortlist a sedem z nich získalo aj jedno z najvyšších ocenení. Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky v spoločnosti HEINEKEN Slovensko na margo týchto úspechov hovorí: "Tešíme sa, že značka Zlatý Bažant žne úrodu ocenení tak na poli degustačných súťaží, ako aj na poli kreatívnych súťaží. Naša tohtoročná produktová novinka Zlatý Bažant ´73 je na trhu iba niečo vyše dvoch mesiacov a už získava prestížne kreatívne ocenenia, no rovnako aj srdcia konzumentov. Predaj piva Zlatý Bažant´73 totiž láme rekordy a rozhodne prekračuje aj naše najoptimistickejšie očakávania. Dôkazom, že sme na trh priniesli naozaj niečo výnimočné je skutočnosť, že produkt môže byť v niektorých prevádzkach dočasne vypredaný. Naše výrobné plány sme preto museli už niekoľkokrát navýšiť, a to je veľmi dobrá správa pre značku Zlatý Bažant."
Všetky ocenenia v súťaži Zlatý klinec pre Zlatý Bažant ´73 s výnimkou kategórie EVENT získala agentúra Wiktor Leo Burnett, cenu za pop-up Pohostinstvo ´73 získala agentúra MW Promotion. Na príprave aktivity "retro počasie" sa významnou mierou podieľala, okrem kreatívnej agentúry Wiktor Leo Burnett, aj mediálna agentúra Starmedia s podporou TV Markíza. Produkciu výkladu v OC Dunaj a všetkých televíznych spotov realizovala agentúra Leopard Production. "Chcel by som sa všetkým menovaným agentúram úprimne poďakovať za ich kreativitu, podporu a perfektnú exekúciu celej reklamnej kampane pre Zlatý Bažant ´73. Všetky tieto úspechy by sme nedosiahli bez spolupráce so silnými a skúsenými partnermi," dodáva na záver Ronald Lupták.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.