|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. septembra 2013
Kampaň EP pre európske voľby vyjde občana EÚ na 0,31 eura
Podpredsedovia Európskeho parlamentu (EP) pre komunikáciu Anni Podimata a Othmar Karas dnes na plenárnom zasadaní EP v Štrasburgu predstavili informačnú kampaň, ktorú oddnes Európsky parlament ...
Zdieľať
Brusel/Štrasburg 10. septembra (TASR) - Podpredsedovia Európskeho parlamentu (EP) pre komunikáciu Anni Podimata a Othmar Karas dnes na plenárnom zasadaní EP v Štrasburgu predstavili informačnú kampaň, ktorú oddnes Európsky parlament rozbieha pre európske voľby 22.-25. mája 2014.
Kampaň dostala názov "Tentoraz je to iné" a bude pokračovať až do zvolenia nového predsedu Európskej komisie, ktorého v súlade s Lisabonskou zmluvou už zvolia poslanci nového europarlamentu.
Podpredsedovia EP, grécka socialistická poslankyňa (S&D) Anni Podimata a rakúsky poslanec z tábora ľudovcov (EPP) Othmar Karas, novinárom potvrdili, že rozpočet na volebnú kampaň bude 16 miliónov eur. Rozrátané na počet občanov EÚ to znamená 0,316 eura na osobu.
Kampaň bude prebiehať vo všetkých 28 členských štátoch únie a materiály budú publikované v 24 oficiálnych jazykoch EÚ.
Podpredseda EP Karas vyzval všetky strany a účastníkov zapojených do predvolebnej kampane, aby rešpektovali demokratické princípy a ducha neutrality a zabezpečili férový predvolebný súboj.
V súvislosti s rozpočtom na volebnú kampaň Karas dodal, že EP sa zameria aj na priame kontakty s voličmi zadarmo, prostredníctvom sociálnych sietí. Poznamenal, že už teraz má stránka EP na Facebooku vyše 100.000 priaznivcov, pričom do Vianoc by ich počet mohol prekročiť jeden milión.
Poslankyňa Podimata uviedla, že aj napriek nárastu náznakov o väčšom vplyve euroskeptických strán na budúce zloženie EP zostáva optimistkou a verí prieskumom Eurobarometra, že v EÚ pribúda počet voličov, ktorí chcú hlasovať v eurovoľbách už aj preto, lebo majú pocit, že svojím hlasom ovplyvnia to, kto bude novým predsedom Európskej komisie.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Kampaň dostala názov "Tentoraz je to iné" a bude pokračovať až do zvolenia nového predsedu Európskej komisie, ktorého v súlade s Lisabonskou zmluvou už zvolia poslanci nového europarlamentu.
Podpredsedovia EP, grécka socialistická poslankyňa (S&D) Anni Podimata a rakúsky poslanec z tábora ľudovcov (EPP) Othmar Karas, novinárom potvrdili, že rozpočet na volebnú kampaň bude 16 miliónov eur. Rozrátané na počet občanov EÚ to znamená 0,316 eura na osobu.
Kampaň bude prebiehať vo všetkých 28 členských štátoch únie a materiály budú publikované v 24 oficiálnych jazykoch EÚ.
Podpredseda EP Karas vyzval všetky strany a účastníkov zapojených do predvolebnej kampane, aby rešpektovali demokratické princípy a ducha neutrality a zabezpečili férový predvolebný súboj.
V súvislosti s rozpočtom na volebnú kampaň Karas dodal, že EP sa zameria aj na priame kontakty s voličmi zadarmo, prostredníctvom sociálnych sietí. Poznamenal, že už teraz má stránka EP na Facebooku vyše 100.000 priaznivcov, pričom do Vianoc by ich počet mohol prekročiť jeden milión.
Poslankyňa Podimata uviedla, že aj napriek nárastu náznakov o väčšom vplyve euroskeptických strán na budúce zloženie EP zostáva optimistkou a verí prieskumom Eurobarometra, že v EÚ pribúda počet voličov, ktorí chcú hlasovať v eurovoľbách už aj preto, lebo majú pocit, že svojím hlasom ovplyvnia to, kto bude novým predsedom Európskej komisie.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR