|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. marca 2017
KALIŇÁK:Klientske centrum za rok fungovania vybavilo vyše 524.000 ľudí
Na archívnej snímke minister vnútra SR Robert Kaliňák.
Zdieľať
Na archívnej snímke minister vnútra SR Robert Kaliňák. Foto: TASR - Martin Baumann
Bratislava 9. marca (TASR) – Klientske centrum v hlavnom meste navštívilo za jeden rok jeho fungovania viac ako 524.000 ľudí. Na dnešnej tlačovej besede tu uviedol minister vnútra Robert Kaliňák.Šéf rezortu vnútra vyjadril s fungovaním centra spokojnosť. „Som rád, že klienti, ktorí sem prišli, sa naučili využívať benefity tohto centra,“ uviedol.
Kaliňák pripomenul, že klientske centrum v Bratislave spustili do prevádzky na jar minulého roka a zhromaždili v ňom približne 15 úradov z desiatky adries. Tie podľa ministra vnútra v roku 2015 navštívilo 290.000 občanov, za posledný rok teda ide o výrazný nárast.
„Pomerne veľký počet tvoria ľudia, ktorí nemajú v Bratislave trvalý pobyt,“ upozornil Kaliňák. Ide teda o občanov, ktorí v hlavnom meste napríklad pracujú a využili možnosť si v Bratislave aj vybaviť potrebné doklady.
Zvlášť ocenil zlepšenie situácie na dopravnom inšpektoráte. „Vybavili sme viac ako 110.000 občanov, kým čakacia doba v bývalom sídle na Kopčianskej ulici bola 2,5 hodiny, v klientskom centre sme to stiahli na viac ako 22 minút,“ uviedol.
Priemerná čakacia lehota v klientskom centre je v súčasnosti 19 minút, podľa predstáv Kaliňáka by sa mala skrátiť ešte zhruba o štyri minúty.
Spokojnosť s fungovaním klientskeho centra vyjadrilo podľa neho 91 percent jeho návštevníkov.
Štátna tajomníčka MV SR Denisa Saková upozornila, že od 1. júla tohto roka by mali štatutári právnických osôb komunikovať s úradmi elektronickou formou. Musia si teda vybaviť elektronický občiansky preukaz s aktívnym čipom. Doteraz tak urobilo len 47,5 percenta štatutárov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR