|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Jubilejný 20. ročník Pohody oslávil Orange novými rekordmi
Pohoda priniesla návštevníkom krásne zážitky, ktoré zdieľali v rekordnom množstve so svojimi priateľmi a blízkymi vďaka 4G sieti od Orangeu. Na pohodovú vlnu sa naladili ľudia na celom ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. júla (WBN/PR) - Pohoda priniesla návštevníkom krásne zážitky, ktoré zdieľali v rekordnom množstve so svojimi priateľmi a blízkymi vďaka 4G sieti od Orangeu. Na pohodovú vlnu sa naladili ľudia na celom Slovensku.
• na festivale sa tento rok prostredníctvom pevného, Wi-Fi i mobilného pripojenia prenieslo celkovo 3574 GB dát
• v porovnaní s minulým rokom narástol objem prenesených dát o 51 %, pričom prenos dát v 4G vzrástol o 95 %
• užitočnú festivalovú aplikáciu Pohoda 2016 powered by Orange, ktorá návštevníkom uľahčila orientáciu na festivale a spojila ich s aktuálnym dianím, si stiahlo a aktívne využívalo viac ako 15 000 ľudí
• vo všetkých nabíjačkárňach bolo nabitých 8683 mobilov
• v areáli festivalu Orange použil 2 kilometre metalického kábla, 1,4 kilometra optickej kabeláže a 34 Wi-Fi prístupových bodov, ktoré zabezpečili kvalitné internetové Wi-Fi pripojenie
• sledovanie semifinále UEFA EURO 2016 pod holým nebom prilákalo stovky futbalových fanúšikov
• inštalácia "Brány poznania" oslovila takmer 400 návštevníkov, ktorí na "Stromy poznania" písali múdrosti, priania a rôzne odkazy pre tri neziskové organizácie
Orange ako hlavný partner festivalu Pohoda si tento rok vytýčil smelý cieľ - preniesť atmosféru z najväčšieho slovenského festivalu na celé Slovensko. To sa mu vďaka 4G sieti, kvalitnému Wi-Fi pokrytiu areálu trenčianskeho letiska, festivalových facebookových reportérov či samotným návštevníkom festivalu do bodky podarilo.
"Našou hlavnou ambíciou bolo poskytnúť návštevníkom kvalitné pokrytie 4G siete, aby mohli svoje zážitky a emócie zdieľať so svojimi blízkymi a priateľmi bez obmedzenia. Rekordné čísla prenesených dát svedčia o tom, že festivaloví nadšenci chcú byť v neustálom spojení so všetkými, na ktorých im záleží. A chcú im sprostredkovať atmosféru či svoje pocity, zážitky, stretnutia. Tieto čísla hovoria o tom, že mali kopec "festivalového materiálu", ktorý chceli preniesť cez brány trenčianskeho letiska ľuďom na celom Slovensku. A ja sa veľmi teším, že Orange mohol byť tohto "emočného prenosu" naprieč Slovenskom podstatnou súčasťou," povedal Miloš Lalka, riaditeľ úseku komunikácie a značky spoločnosti Orange.
Na festivale Pohoda 2016 sa tento rok prenieslo prostredníctvom mobilnej, pevnej a Wi-Fi siete dokopy 3574 GB dát čo znamená, že v rámci celkového množstva návštevníci presurfovali o 51 % viac dát ako vlani. Objem prenesených dát v mobilnej 4G sieti narástol o 95 % oproti minulému roku. Počet hovorov zaznamenal taktiež nárast, a to až o 16 %.
Rovnako, aj užitočné nabíjačkárne zlomili tento rok rekord, keď sa v nich nabilo 8683 mobilov, čo je o 240 mobilných zariadení viac ako vlani. Takmer 900 návštevníkov si zapožičalo prenosné nabíjačky, aby sa mohli voľne pohybovať po areáli a zostať pritom v neustálom spojení so svojimi priateľmi.
Interaktívna festivalová aplikácia Pohoda 2016 powered by Orange, ktorá informovala návštevníkov o aktuálnom dianí a prinášala ďalšie užitočné funkcie, zaznamenala doteraz najvyšší počet stiahnutí. Do svojho zariadenia si ju nainštalovalo viac ako 15 000 festivalových nadšencov, čo je 27 % nárast oproti minulému roku. Je to číslo, ktoré predstavuje aktívnych užívateľov, to znamená, že túto užitočnú aplikáciu si nielen stiahla, ale aj aktívne využila až polovica ľudí na festivale.
Zdieľanie Pohody za areál festivalu podporili aj živé vstupy reportérov na facebookovej stránke Orangeu s prehľadným aktuálnym spravodajstvom, ktoré si pozrelo až 44-tisíc online návštevníkov. Do spravodajského štábu si dokonca pribrali aj odvážlivcov z davu, ktorí sprostredkovali zaujímavosti celému Slovensku cez sociálnu sieť a premiérovo aj prostredníctvom zvukových citylightov v troch mestách. Živé prenosy koncertov z Orange stageu mohli milovníci kvalitnej hudby sledovať na stránke www.orange.sk/Pohoda2016, ktorá zaznamenala počas festivalu 21 427 návštev.
V Optimistane Nadácie Orange sa už po tretíkrát konali diskusie, ktoré prilákali počas dvoch festivalových dní stovky záujemcov o poznatky z kultúrneho, treťo-sektorového či celospoločenského diania. Plnému hľadisku sa tešili napríklad aj hokejové legendy na čele s moderátorom debaty Richardom Lintnerom. Spoločne s Michalom Handzušom, Martinom Cibákom a Jánom Gajdošíkom sa rozprávali o tom, čo potrebuje "veľký" hokej od "malého". Športoví fanúšikovia si okrem hokejových tém mohli užiť na Pohode aj futbal, a to prenos semifinálového zápasu Majstrovstiev Európy UEFA EURO 2016 v Orange zóne.
Popri programe v Optimistane zaujala návštevníkov aj inštalácia "Brány poznania", ktorá v sebe niesla vzdelávacie posolstvo. Práve vzdelávanie je pre Nadáciu Orange kľúčovou oblasťou a prostredníctvom brány chcela pozornosť upriamiť na potrebu podpory organizácií, ktoré sa v nej angažujú. Záujemcovia mohli zanechať svoje múdrosti, priania a iné odkazy na "Stromoch poznania" troch neziskových organizácií – centra Slniečko, združenia Ulita a organizácie Osmijanko. Takmer 400 odkazov od návštevníkov prinieslo organizáciám spolu 1200 eur na podporu ich činnosti. Nadácia Orange sa rozhodla navýšiť danú sumu a venovať každej neziskovej organizácii po 500€ na ďalšie aktivity.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
• na festivale sa tento rok prostredníctvom pevného, Wi-Fi i mobilného pripojenia prenieslo celkovo 3574 GB dát
• v porovnaní s minulým rokom narástol objem prenesených dát o 51 %, pričom prenos dát v 4G vzrástol o 95 %
• užitočnú festivalovú aplikáciu Pohoda 2016 powered by Orange, ktorá návštevníkom uľahčila orientáciu na festivale a spojila ich s aktuálnym dianím, si stiahlo a aktívne využívalo viac ako 15 000 ľudí
• vo všetkých nabíjačkárňach bolo nabitých 8683 mobilov
• v areáli festivalu Orange použil 2 kilometre metalického kábla, 1,4 kilometra optickej kabeláže a 34 Wi-Fi prístupových bodov, ktoré zabezpečili kvalitné internetové Wi-Fi pripojenie
• sledovanie semifinále UEFA EURO 2016 pod holým nebom prilákalo stovky futbalových fanúšikov
• inštalácia "Brány poznania" oslovila takmer 400 návštevníkov, ktorí na "Stromy poznania" písali múdrosti, priania a rôzne odkazy pre tri neziskové organizácie
Orange ako hlavný partner festivalu Pohoda si tento rok vytýčil smelý cieľ - preniesť atmosféru z najväčšieho slovenského festivalu na celé Slovensko. To sa mu vďaka 4G sieti, kvalitnému Wi-Fi pokrytiu areálu trenčianskeho letiska, festivalových facebookových reportérov či samotným návštevníkom festivalu do bodky podarilo.
"Našou hlavnou ambíciou bolo poskytnúť návštevníkom kvalitné pokrytie 4G siete, aby mohli svoje zážitky a emócie zdieľať so svojimi blízkymi a priateľmi bez obmedzenia. Rekordné čísla prenesených dát svedčia o tom, že festivaloví nadšenci chcú byť v neustálom spojení so všetkými, na ktorých im záleží. A chcú im sprostredkovať atmosféru či svoje pocity, zážitky, stretnutia. Tieto čísla hovoria o tom, že mali kopec "festivalového materiálu", ktorý chceli preniesť cez brány trenčianskeho letiska ľuďom na celom Slovensku. A ja sa veľmi teším, že Orange mohol byť tohto "emočného prenosu" naprieč Slovenskom podstatnou súčasťou," povedal Miloš Lalka, riaditeľ úseku komunikácie a značky spoločnosti Orange.
Na festivale Pohoda 2016 sa tento rok prenieslo prostredníctvom mobilnej, pevnej a Wi-Fi siete dokopy 3574 GB dát čo znamená, že v rámci celkového množstva návštevníci presurfovali o 51 % viac dát ako vlani. Objem prenesených dát v mobilnej 4G sieti narástol o 95 % oproti minulému roku. Počet hovorov zaznamenal taktiež nárast, a to až o 16 %.
Rovnako, aj užitočné nabíjačkárne zlomili tento rok rekord, keď sa v nich nabilo 8683 mobilov, čo je o 240 mobilných zariadení viac ako vlani. Takmer 900 návštevníkov si zapožičalo prenosné nabíjačky, aby sa mohli voľne pohybovať po areáli a zostať pritom v neustálom spojení so svojimi priateľmi.
Interaktívna festivalová aplikácia Pohoda 2016 powered by Orange, ktorá informovala návštevníkov o aktuálnom dianí a prinášala ďalšie užitočné funkcie, zaznamenala doteraz najvyšší počet stiahnutí. Do svojho zariadenia si ju nainštalovalo viac ako 15 000 festivalových nadšencov, čo je 27 % nárast oproti minulému roku. Je to číslo, ktoré predstavuje aktívnych užívateľov, to znamená, že túto užitočnú aplikáciu si nielen stiahla, ale aj aktívne využila až polovica ľudí na festivale.
Zdieľanie Pohody za areál festivalu podporili aj živé vstupy reportérov na facebookovej stránke Orangeu s prehľadným aktuálnym spravodajstvom, ktoré si pozrelo až 44-tisíc online návštevníkov. Do spravodajského štábu si dokonca pribrali aj odvážlivcov z davu, ktorí sprostredkovali zaujímavosti celému Slovensku cez sociálnu sieť a premiérovo aj prostredníctvom zvukových citylightov v troch mestách. Živé prenosy koncertov z Orange stageu mohli milovníci kvalitnej hudby sledovať na stránke www.orange.sk/Pohoda2016, ktorá zaznamenala počas festivalu 21 427 návštev.
V Optimistane Nadácie Orange sa už po tretíkrát konali diskusie, ktoré prilákali počas dvoch festivalových dní stovky záujemcov o poznatky z kultúrneho, treťo-sektorového či celospoločenského diania. Plnému hľadisku sa tešili napríklad aj hokejové legendy na čele s moderátorom debaty Richardom Lintnerom. Spoločne s Michalom Handzušom, Martinom Cibákom a Jánom Gajdošíkom sa rozprávali o tom, čo potrebuje "veľký" hokej od "malého". Športoví fanúšikovia si okrem hokejových tém mohli užiť na Pohode aj futbal, a to prenos semifinálového zápasu Majstrovstiev Európy UEFA EURO 2016 v Orange zóne.
Popri programe v Optimistane zaujala návštevníkov aj inštalácia "Brány poznania", ktorá v sebe niesla vzdelávacie posolstvo. Práve vzdelávanie je pre Nadáciu Orange kľúčovou oblasťou a prostredníctvom brány chcela pozornosť upriamiť na potrebu podpory organizácií, ktoré sa v nej angažujú. Záujemcovia mohli zanechať svoje múdrosti, priania a iné odkazy na "Stromoch poznania" troch neziskových organizácií – centra Slniečko, združenia Ulita a organizácie Osmijanko. Takmer 400 odkazov od návštevníkov prinieslo organizáciám spolu 1200 eur na podporu ich činnosti. Nadácia Orange sa rozhodla navýšiť danú sumu a venovať každej neziskovej organizácii po 500€ na ďalšie aktivity.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.