|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
JTRE pripravuje druhú fázu EPERIE Foto: Miro Pochyba
Bratislava 13. apríla (OTS) - Okrem ďalších pracovných príležitostí prinesie rozšírenie prenajímateľnej plochy o 8 500 štvorcových metrov na 3 nadzemných podlažiach. Expanziu známej a medzi zákazníkmi obľúbenej EPERIE zrealizuje spoločnosť JTRE, ktorá stojí za projektom už od jeho prvej fázy. „EPERIA bola naším prvým projektom v retailovom segmente takého rozsahu. Rozšírením o druhú fázu využijeme maximálne jej trhový potenciál, naším cieľom je, aby bola EPERIA ešte atraktívnejšia. Vnímame to ako vhodne zvolenú stratégiu, ktorá reflektuje požiadavky návštevníkov nákupného centra“, objasnil výkonný riaditeľ JTRE Pavel Pelikán a dodal, že projekt je už v prípravnej fáze. Bližšie informácie, ako aj vizualizácie novej budovy a jej okolia, budú známe už čoskoro. Uvažovaný termín začiatku výstavby je už v priebehu budúceho roka.
Novootvorenú EPERIU počas prvých dní navštívilo viac ako 70 tisíc návštevníkov a do konca januára ich bolo až neuveriteľných 650 tisíc. „Návštevnosť centra od začiatku prekonala naše očakávania. Po vyhodnotení ďalších ukazovateľov, ktoré sú kľúčové pri riadení obchodných centier, sme sa rozhodli pokračovať aj druhou fázou projektu,“ hovorí Vladimír Salkovič, predseda predstavenstva VSV Consulting, a.s., ktorého 100-percentným akcionárom je realitný fond NÁŠ PRVÝ REALITNÝ o.p.f. – PRVÁ PENZIJNÁ SPRÁVCOVSKÁ SPOLOČNOSŤ POŠTOVEJ BANKY, správ. spol., a. s. Ako ďalej uviedol vlastník centra už jestvujúci mix prevádzok zameraných predovšetkým na módu a štýl by mali posilniť kiná, interiérový detský kútik, posilňovňa a najväčšia predajňa so športovými potrebami. V najbližších dňoch sú naplánované intenzívne rokovania s nájomcami, ktorým sa nemohlo vyhovieť z kapacitných dôvodov. V súčasnosti je projekt obsadený na 95%. Svoje prevádzky už potvrdili Slovenská pošta, Tchibo, Cipo & Baxx. Zvyšné priestory obsadia nové módne odevné značky. Rozšírením prenajímateľnej plochy splní EPERIA sny svojim zákazníkom a potvrdí tak svoju pozíciu prvého štýlového a obľúbeného regionálneho obchodného centra v Prešove.
JTRE pripravuje druhú fázu EPERIE Foto: Miro Pochyba
Za zmienku stojí, že EPERIA Shopping Mall bude po skončení procesu certifikácie jedinou budovou s medzinárodným ekologickým certifikátom BREEAM na území krajského mesta. O kvalite stavby svedčí nedávno udelené ocenenie za vysokú kvalitu realizácie od Zväzu stavebných podnikateľov Slovenska na 23. ročníku celoštátnej verejnej neanonymnej súťaže STAVBA ROKA 2017.
EPERIA SHOPPING MALL
Dvojpodlažné moderné regionálne nákupné centrum s celkovou prenajímateľnou plochou 22 000 m2 postavil developer JTRE už v existujúcej obchodnej zóne na prešovskom sídlisku Sekčov. Nová módna adresa s celkovou investíciou 50 mil. eur. otvorila svoje brány prvým návštevníkom minulý rok v novembri. Nadčasová a moderná architektúra nákupného centra pochádza z dielne architektonického tímu DKLN. EPERIA prináša do Prešova stovku obchodov a renomované módne značky ako napríklad H&M, C&A, Lindex, New Yorker, A3 sport, Exi Sport či CCC. Nechýba nový koncept potravín Fresh Supermarket, či dodatkový zákaznícky servis a služby food court, nový kulinársky a reštauračný zámer. Svoje miesto tu majú kaviarne a rôzne gastro prevádzky, medzi inými Café Dias, kubánsky bar La Cubanita, Sedliacky dvor alebo úplne nový reštauračný koncept Šariš. Návštevníci môžu využívať tiež užitočné služby pošty, mobilných operátorov - Telekomu, Orangeu a O2 a finančné služby Slovenskej sporiteľne či Tatra banky. Dominantu EPERIE tvorí centrálne námestie otvorené cez dve podlažia, ktoré poskytuje priestor pre príležitostné kultúrne a verejné podujatia, aktivity pre deti a veľa iných atrakcií na načerpanie dobrej nálady, inšpirácie a strávenie príjemných chvíľ s rodinou. Zákazníkom je tiež k dispozícii vnútorné parkovisko s kapacitou 199 miest a vonkajšie s 369 miestami. EPERIA myslí aj na cyklistov a vyznávačov moderného mestského životného štýlu a je bezbariérová. Bezplatná wifi je samozrejmosťou. Otváracie hodiny každý deň od 9:00 do 21:00 h.
Dvojpodlažné moderné regionálne nákupné centrum s celkovou prenajímateľnou plochou 22 000 m2 postavil developer JTRE už v existujúcej obchodnej zóne na prešovskom sídlisku Sekčov. Nová módna adresa s celkovou investíciou 50 mil. eur. otvorila svoje brány prvým návštevníkom minulý rok v novembri. Nadčasová a moderná architektúra nákupného centra pochádza z dielne architektonického tímu DKLN. EPERIA prináša do Prešova stovku obchodov a renomované módne značky ako napríklad H&M, C&A, Lindex, New Yorker, A3 sport, Exi Sport či CCC. Nechýba nový koncept potravín Fresh Supermarket, či dodatkový zákaznícky servis a služby food court, nový kulinársky a reštauračný zámer. Svoje miesto tu majú kaviarne a rôzne gastro prevádzky, medzi inými Café Dias, kubánsky bar La Cubanita, Sedliacky dvor alebo úplne nový reštauračný koncept Šariš. Návštevníci môžu využívať tiež užitočné služby pošty, mobilných operátorov - Telekomu, Orangeu a O2 a finančné služby Slovenskej sporiteľne či Tatra banky. Dominantu EPERIE tvorí centrálne námestie otvorené cez dve podlažia, ktoré poskytuje priestor pre príležitostné kultúrne a verejné podujatia, aktivity pre deti a veľa iných atrakcií na načerpanie dobrej nálady, inšpirácie a strávenie príjemných chvíľ s rodinou. Zákazníkom je tiež k dispozícii vnútorné parkovisko s kapacitou 199 miest a vonkajšie s 369 miestami. EPERIA myslí aj na cyklistov a vyznávačov moderného mestského životného štýlu a je bezbariérová. Bezplatná wifi je samozrejmosťou. Otváracie hodiny každý deň od 9:00 do 21:00 h.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR