Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

21. decembra 2012

JOJ Media House predávala, zbavila sa aktivít v Maďarsku



Spoločnosť Epamedia-EuropÄsche Plakat – Und Aussenmedien GMBH, ktorá je členom skupiny JOJ Media House, odpredala 100 % svojich maďarských aktivít nadnárodnej skupine JCDecaux. Zúčastnené strany ...



Zdieľať
joj BRATISLAVA 21. decembra (WEBNOVINY) - Spoločnosť Epamedia-EuropÄsche Plakat – Und Aussenmedien GMBH, ktorá je členom skupiny JOJ Media House, odpredala 100 % svojich maďarských aktivít nadnárodnej skupine JCDecaux. Zúčastnené strany sa dohodli na nezverejnení výšky kúpnej ceny. Informoval o tom vedúci PR TV JOJ Jozef Gogola.


JOJ Media House je slovenská mediálna holdingová spoločnosť s podielmi v súkromných slovenských televíziách TV JOJ a PLUS, ako aj v outdoorových reklamných spoločnostiach v strednej a juhovýchodnej Európe.

Billboardová a outdoorová reklamná spoločnosť Epamedia je špecialistom na outdoorovú reklamu v Rakúsku, strednej, južnej a východnej Európe a má dcérske spoločnosti na Slovensku, v Českej republike, Bulharsku, Chorvátsku a Rumunsku.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Humenská MHD zmení dopravcu, podľa SAD sú problémom banality
<< predchádzajúci článok
So slovenským drevom sa kšeftuje, vyvážajú ho do zahraničia