|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. novembra 2012
JOJ Media House kúpil od Raiffeisen Epamedia
JOJ Media House kúpil od skupiny Raiffeisen rakúsku reklamnú spoločnosť Epamedia. Tá je špecialistom na outdoorovú reklamu v Rakúsku, strednej, južnej a východnej Európe a má dcérske ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. novembra (WEBNOVINY) - JOJ Media House kúpil od skupiny Raiffeisen rakúsku reklamnú spoločnosť Epamedia.
Tá je špecialistom na outdoorovú reklamu v Rakúsku, strednej, južnej a východnej Európe a má dcérske spoločnosti na Slovensku, v Českej republike, Bulharsku, Chorvátsku, Macedónsku, Rumunsku a Maďarsku. Zároveň je jediným vlastníkom Akzent Media, najväčšieho prenajímateľa vonkajších plôch na Slovensku.
”Epamedia je hodnotným prírastkom do nášho mediálneho portfólia a prináša nám významné príležitosti pre synergie a expanziu v regióne strednej a juhovýchodnej Európy," okomentoval akvizíciu predseda predstavenstva JOJ Media House Richard Flimel.
Hodnota akvizície nie je známa, odsúhlasiť ju musia ešte príslušné protimonopolné úrady.
Spoločnosť JOJ Media House začiatkom tohto roka vstúpila na český trh, keď prostredníctvom účelovo založenej firmy JOJ Media House CZ kúpila skupinu BigBoard Praha.
Tá je lídrom na trhu outdoorovej reklamy v Českej republike, kde disponuje 48-percentným podielom. Cena transakcie sa podľa českého portálu E15 pohybovala v desiatkach mil. eur, financovaná bola najmä z cudzích zdrojov.
JOJ Media House kúpila v apríli tohto roku prostredníctvom skupiny BigBoard Slovensko, ktorá patrí do jej investičného portfólia, 80-percentný podiel v spoločnosti Media representative.
Akvizíciou spoločnosti Media representative získava skupina BigBoard Slovensko do svojho portfólia aj obchodné aktivity spoločnosti F&P Media.
Okrem štandardných formátov vonkajšej reklamy BigBoard Slovensko touto akvizíciou rozširuje portfólio aj o špeciálne projekty.
Tá je špecialistom na outdoorovú reklamu v Rakúsku, strednej, južnej a východnej Európe a má dcérske spoločnosti na Slovensku, v Českej republike, Bulharsku, Chorvátsku, Macedónsku, Rumunsku a Maďarsku. Zároveň je jediným vlastníkom Akzent Media, najväčšieho prenajímateľa vonkajších plôch na Slovensku.
”Epamedia je hodnotným prírastkom do nášho mediálneho portfólia a prináša nám významné príležitosti pre synergie a expanziu v regióne strednej a juhovýchodnej Európy," okomentoval akvizíciu predseda predstavenstva JOJ Media House Richard Flimel.
Hodnota akvizície nie je známa, odsúhlasiť ju musia ešte príslušné protimonopolné úrady.
Spoločnosť JOJ Media House začiatkom tohto roka vstúpila na český trh, keď prostredníctvom účelovo založenej firmy JOJ Media House CZ kúpila skupinu BigBoard Praha.
Tá je lídrom na trhu outdoorovej reklamy v Českej republike, kde disponuje 48-percentným podielom. Cena transakcie sa podľa českého portálu E15 pohybovala v desiatkach mil. eur, financovaná bola najmä z cudzích zdrojov.
JOJ Media House kúpila v apríli tohto roku prostredníctvom skupiny BigBoard Slovensko, ktorá patrí do jej investičného portfólia, 80-percentný podiel v spoločnosti Media representative.
Akvizíciou spoločnosti Media representative získava skupina BigBoard Slovensko do svojho portfólia aj obchodné aktivity spoločnosti F&P Media.
Okrem štandardných formátov vonkajšej reklamy BigBoard Slovensko touto akvizíciou rozširuje portfólio aj o špeciálne projekty.