|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Jiří Vodička povedie marketing v Goodyear Dunlop Tires
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires predstavuje svojho nového marketingového manažéra Jiřího Vodičku, ktorý preberá zodpovednosť za marketingové aktivity spoločnosti na českom a slovenskom trhu po ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. júna (WBN/PR) - Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires predstavuje svojho nového marketingového manažéra Jiřího Vodičku, ktorý preberá zodpovednosť za marketingové aktivity spoločnosti na českom a slovenskom trhu po Kataríne Ardovej.
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires posilňuje svoj tím o Jiřího Vodičku, ktorý nastupuje na novozriadenú pozíciu Marketing Manager CZ/SK. Predchádzajúca pozícia marketingového koordinátora bola po odchode Kataríny Ardovej na materskú dovolenku zrušená. Jiří Vodička bude zodpovedný za implementáciu a rozvoj firemnej marketingovej stratégie, koordináciu aktivít značiek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikáciu popredného svetového výrobcu pneumatík v Českej republike a na Slovensku.
Jiří Vodička prichádza zo spoločnosti Honda Motor Europe Ltd., v ktorej pôsobil ako Car Marketing Specialist. Predtým pracoval v niekoľkých reklamných agentúrach (napr. Klan, Grey Worldwide), v ktorých mal na starosti klientov z automobilového odvetvia, bankovníctva a z oblasti rýchloobrátkového tovaru. Svoj voľný čas trávi predovšetkým aktívne s rodinou, venuje sa outdoorovým aktivitám, fotografovaniu a vyhľadáva kvalitnú gastronómiu.
S Jiřím Vodičkom prichádza do marketingového oddelenia spoločnosti súčasne aj Barbora Hlôšková na pozíciu Marketing Specialist.
O spoločnosti Goodyear
Goodyear je jeden z najväčších svetových výrobcov pneumatík. Spoločnosť zamestnáva približne 67 000 pracovníkov a svoje výrobky vyrába v 52 závodoch v 22 krajinách sveta. Dve inovačné centrá (Akron – Ohio a Colmar-Berg – Luxembursko) sa snažia o rozvoj najmodernejších výrobkov a o služby, ktoré stanovia technologické a výkonnostné štandardy pre celé odvetvie.
Viac informácií o spoločnosti Goodyear a jej produktoch nájdete na www.goodyear.sk.
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires posilňuje svoj tím o Jiřího Vodičku, ktorý nastupuje na novozriadenú pozíciu Marketing Manager CZ/SK. Predchádzajúca pozícia marketingového koordinátora bola po odchode Kataríny Ardovej na materskú dovolenku zrušená. Jiří Vodička bude zodpovedný za implementáciu a rozvoj firemnej marketingovej stratégie, koordináciu aktivít značiek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikáciu popredného svetového výrobcu pneumatík v Českej republike a na Slovensku.
Jiří Vodička prichádza zo spoločnosti Honda Motor Europe Ltd., v ktorej pôsobil ako Car Marketing Specialist. Predtým pracoval v niekoľkých reklamných agentúrach (napr. Klan, Grey Worldwide), v ktorých mal na starosti klientov z automobilového odvetvia, bankovníctva a z oblasti rýchloobrátkového tovaru. Svoj voľný čas trávi predovšetkým aktívne s rodinou, venuje sa outdoorovým aktivitám, fotografovaniu a vyhľadáva kvalitnú gastronómiu.
S Jiřím Vodičkom prichádza do marketingového oddelenia spoločnosti súčasne aj Barbora Hlôšková na pozíciu Marketing Specialist.
O spoločnosti Goodyear
Goodyear je jeden z najväčších svetových výrobcov pneumatík. Spoločnosť zamestnáva približne 67 000 pracovníkov a svoje výrobky vyrába v 52 závodoch v 22 krajinách sveta. Dve inovačné centrá (Akron – Ohio a Colmar-Berg – Luxembursko) sa snažia o rozvoj najmodernejších výrobkov a o služby, ktoré stanovia technologické a výkonnostné štandardy pre celé odvetvie.
Viac informácií o spoločnosti Goodyear a jej produktoch nájdete na www.goodyear.sk.