|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Na Slovensko zavíta Ronny Max Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE
Bratislava 20. februára (OTS) - Ronny je v sektore maloobchodu považovaná za svetovú guru analytiky správania zákazníkov. O radu si k nej chodia najväčší hráči v odvetví. Neváhajte a prihláste sa na festival Retail Innovations Conference II, ktorý sa bude konať 12. apríla v legendárnom hoteli Radisson Blu Carlton. Slovenská odborná retailová verejnosť má jedinečnú príležitosť vidieť, počuť a porozprávať sa s človekom, ktorý stál pri zrode nového odvetvia retailovej analytiky. „People Tracking“ a „Behavior Analytics“ sú len niektoré z oblastí, ktoré s využitím modernej techniky podrobne skúmajú cestu zákazníka a jeho správanie vo fyzickom maloobchode.
Ronny Max je zakladateľkou Behavior Analytics Academy a riaditeľkou agentúry Silicon Waves. Je autorkou knihy Behavior Analytics in Retail a participovala na projekte Vision so Stanfordskou Univerzitou (na pôde tejto univerzity prebehli prelomové výskumy v oblasti správania ľudí, vrátane známeho Stanfordského experimentu).
„Sme nadšení, že sa o svoje mnohoročné skúsenosti z praxe príde s nami podeliť uznávaná expertka na behaviorálnu analytiku. Verím, že pre účastníkov festivalu bude prínosom jej unikátny pohľad na zákaznícke správanie. Ronny bude hovoriť o tom, ako pozorovanie správania zákazníka na predajnej ploche dokáže optimalizovať procesy a náklady obchodníka. Jej prístup je o hľadaní rezerv s cieľom zvyšovania ziskovosti z jednotky predajnej plochy a zvyšovania konverzného pomeru,“ hovorí Tibor Tabery, zakladateľ konceptu Retail Innovations Conference.
Agentúra Silicon Waves a Ronny Max osobne spolupracovala s viac ako 150 obchodníkmi, poskytovateľmi riešení a ďalšími komerčnými subjektmi. Vďaka strategickému poradenstvu, vzdelávacím kurzom a expertíze v oblasti monitorovania a analytiky správania zákazníkov jej klienti dosiahli výrazný rast tržieb. A to aj na tak saturovanom a vysokokonkurenčnom americkom trhu.
Prihláste sa ešte dnes na stránke: http://retail-innovations.com/
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR