Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kariéra

08. novembra 2005

Je pre vás time management neznámy pojem?



Plánujte premyslene. Nájdite si pár voľných minút, pokojne sa zamyslite a pripravte si najskôr plán svojich priorít. Premyslite si, aký by mal byť váš vlastný systém plánovania.



Zdieľať
  Čo vám bude najviac vyhovovať? Poznámky v diári a kalendári, pripomienky v počítači a mobilnom telefóne, farebné lístky na odkazy a podobne.

Sformulujte si ciele. K jednotlivým prioritám si následne priraďte ciele podľa dôležitosti a naliehavosti. Vyvarujte sa príliš zložitých cieľov. Zvážte dôsledne svoje možnosti, pretože ich nesplnenie môže pôsobiť ako faktor vyvolávajúci stres.
Zaznamenajte si úlohy. Denný zoznam úloh je vhodné mať neustále na dohľad. Nemusia to byť iba textové zoznamy, svoje nápady a myšlienky môžeme zobraziť aj graficky: krivkou či obrázkom. Vyberte si svoj manažérsky diár alebo plánovací systém. 
Nebuďte nenahraditeľný. Každý z vedúcich manažérov sa musí naučiť riadiť svoj tím, a teda aj správne delegovať jednotlivé pracovné úlohy na svojich podriadených. Získate viac času na vlastné úlohy.
Rozvíjajte sa. Rešpektujte svoju vlastnú výkonnosť a prácu si správne časovo zadeľte. Usilujte sa o pozitívny prístup k riešeniu problémov a asertívne správanie. Nezabúdajte na oddych, aby ste načerpali dostatok nových síl.

(hyž)


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Opýtali sme sa : Zvoliť klasický alebo elektronický diár?
<< predchádzajúci článok
Aj obývačka môže byť kanceláriou