VICTOR EFTHIMIADES: Je lojalita cestou alebo výsledkom aktivity firiem? Foto: VICTOR EFTHIMIADESBratislava 23. januára (OTS) - Sú vernostné programy len technologickým výstrelkom alebo nenahraditeľným komunikačným nástrojom? Využitie robustných technologických nástrojov, identifikácia zákazníkov a ich nákupného správania prináša nový rozmer do marketingovej komunikácie.
„
Jeden z popredných expertov na lojalitu v Európe, Victor Efthimiades z Axiom Consulting, priblíži na podujatí RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE spôsoby, akými sa mení skúsenosť zákazníkov po uvedení okamžitých benefitov, ktoré menia kolektívne nákupné správanie prostredníctvom kampaní riadených v reálnom čase.“ približuje program
Martin Kadleček, spoluorganizátor konferencie.
Victor Efthimiades, riaditeľ AXIOM Consulting, prednáša o inováciách v oblasti lojality zákazníkov študentom informatiky na Cyperskej univerzite. Zdôrazňuje dopad benefitov na skúsenosť zákazníkov, akými sú kratšie implementačné obdobie, nižšie náklady na integráciu a nižšie požiadavky na infraštruktúru, ktoré umožňujú neustále inovácie vysokofrekvenčných algoritmov spracovania transakcií.
Viac sa dozviete na unikátnej konferencii v bratislavskom hoteli LINDNER pod názvom
RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE.
Konferencia sa pozrie na tri základné retailové oblasti – kamenný obchod, marketing a nové technológie. V týchto troch oblastiach rečníci predstavia inovatívne a inšpiratívne témy, ktoré určite obohatia poznanie každého účastníka.
Vstupenky sú teraz v predaji vo zvýhodnenom režime. Podrobnejšie informácie k tomuto podujatiu, ktoré sa uskutoční
11. apríla 2017, neustále pribúdajú na portáli
www.retail-innovations.com.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR