|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Je lojalita cestou alebo výsledkom aktivity firiem?
VICTOR EFTHIMIADES: Je lojalita cestou alebo výsledkom aktivity firiem?
Zdieľať
VICTOR EFTHIMIADES: Je lojalita cestou alebo výsledkom aktivity firiem? Foto: VICTOR EFTHIMIADES
Bratislava 23. januára (OTS) - Sú vernostné programy len technologickým výstrelkom alebo nenahraditeľným komunikačným nástrojom? Využitie robustných technologických nástrojov, identifikácia zákazníkov a ich nákupného správania prináša nový rozmer do marketingovej komunikácie. „Jeden z popredných expertov na lojalitu v Európe, Victor Efthimiades z Axiom Consulting, priblíži na podujatí RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE spôsoby, akými sa mení skúsenosť zákazníkov po uvedení okamžitých benefitov, ktoré menia kolektívne nákupné správanie prostredníctvom kampaní riadených v reálnom čase.“ približuje program Martin Kadleček, spoluorganizátor konferencie.
Victor Efthimiades, riaditeľ AXIOM Consulting, prednáša o inováciách v oblasti lojality zákazníkov študentom informatiky na Cyperskej univerzite. Zdôrazňuje dopad benefitov na skúsenosť zákazníkov, akými sú kratšie implementačné obdobie, nižšie náklady na integráciu a nižšie požiadavky na infraštruktúru, ktoré umožňujú neustále inovácie vysokofrekvenčných algoritmov spracovania transakcií.
Viac sa dozviete na unikátnej konferencii v bratislavskom hoteli LINDNER pod názvom RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE.
Konferencia sa pozrie na tri základné retailové oblasti – kamenný obchod, marketing a nové technológie. V týchto troch oblastiach rečníci predstavia inovatívne a inšpiratívne témy, ktoré určite obohatia poznanie každého účastníka.
Vstupenky sú teraz v predaji vo zvýhodnenom režime. Podrobnejšie informácie k tomuto podujatiu, ktoré sa uskutoční 11. apríla 2017, neustále pribúdajú na portáli www.retail-innovations.com.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR