|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Jazdenkám sa darilo aj vo februári, AURES aj vďaka tomu za posledných 12 mesiacov predal už 100-tisíc áut
Február v AURES-e opäť priniesol historické predaje, rekordy padali v každej krajine. Sieť autocentier AAA AUTO, Mototechna a Auto Diskont, prevádzkovaná spoločnosťou ...
Zdieľať
14.3.2024 (SITA.sk) - Február v AURES-e opäť priniesol historické predaje, rekordy padali v každej krajine.
Sieť autocentier AAA AUTO, Mototechna a Auto Diskont, prevádzkovaná spoločnosťou AURES Holdings, za uplynulých 12 mesiacov, od marca 2023, dosiahla magickú hranicu 100-tisíc predaných vozidiel. K tomuto výsledku skupine významne pomohli rekordné predajné čísla v januári a februári tohto roku, ktoré prepísali historické tabuľky od roku 1992. O pokračujúcom trende rastu trhu s ojazdenými autami svedčia aj prvé marcové dni.
"Najteplejší február od roku 1961 a aj deň navyše nám pomohli k absolútnym historickým predajným rekordom v prvých dvoch mesiacoch tohto roku. Bez dobrej prípravy by to ale, samozrejme, nešlo. Za vysokými predajmi je samozrejme aj posilnenie výkupu a nedávne rozšírenie ponuky v sieti AAA AUTO, Mototechna a Auto Diskont na 14 000 áut," uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva spoločnosti AURES Holdings, ktorá medzinárodnú sieť prevádzkuje.
Celkový predaj takmer 16,5-tisíc vozidiel za január a február je najlepším výsledkom skupiny od roku 1992, ktorý prekonal aj ten doposiaľ najlepší minuloročný. Za posledných päť rokov AURES zvýšil predaj za prvé dva mesiace roka o 2 000 vozidiel. Február bol navyše rekordný vo všetkých troch krajinách, kde AURES vozidlá predáva, teda na Slovensku, v Česku aj v Poľsku.
V predajoch vedú štandardne Škodovky. Na Slovensku ale medziročne výrazne stúpol záujem o Fordy (o 46 %), v Poľsku o Toyoty, ktoré sa s viac ako 19 % nárastom posunuli až na 2. priečku najpredávanejších značiek. V Česku sa zvýšil záujem o modely Hyundai (o 22%). V prípade karosérií sa v Česku o 33 % zvýšil dopyt po viacmiestnych automobiloch, najčastejšie išlo o Ford Tourneo Custom. V celej skupine však rastie záujem aj o pick-upy, čo súvisí s kontinuálne rastúcim dopytom v segmente B2B, teda podnikateľov, živnostníkov a firiem. Najviac u tohto typu áut vzrástli oproti vlaňajšku predaje na Slovensku, a to o 29 %. V Poľsku sa zase o 25 % zvýšili predaje dodávok.
Spoločnosť za zvýšením predaja áut vidí, okrem silného dopytu a dobrého februárového počasia, najmä neustále zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu a rozvoj digitalizácie firmy. Oba faktory podľa Karolíny Topolovej stoja za zvyšovaním hodnoty indexu zákazníckej skúsenosti NPS (Net Promoter Score) a hodnotenia jednotlivých autocentier vo vyhľadávači Google, ktoré je v susednom Česku už v priemere nad hodnotou 4,5. "Súčasný vysoký dopyt sa nám darí uspokojovať vďaka našej robustnej výkupnej infraštruktúre, ktorá využíva nástroje AI a strojového učenia. Pri predaji nám potom pri obsluhe zákazníkov pomáha generatívna umelá inteligencia," dodala Karolína Topolová.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Jazdenkám sa darilo aj vo februári, AURES aj vďaka tomu za posledných 12 mesiacov predal už 100-tisíc áut © SITA Všetky práva vyhradené.
Sieť autocentier AAA AUTO, Mototechna a Auto Diskont, prevádzkovaná spoločnosťou AURES Holdings, za uplynulých 12 mesiacov, od marca 2023, dosiahla magickú hranicu 100-tisíc predaných vozidiel. K tomuto výsledku skupine významne pomohli rekordné predajné čísla v januári a februári tohto roku, ktoré prepísali historické tabuľky od roku 1992. O pokračujúcom trende rastu trhu s ojazdenými autami svedčia aj prvé marcové dni.
"Najteplejší február od roku 1961 a aj deň navyše nám pomohli k absolútnym historickým predajným rekordom v prvých dvoch mesiacoch tohto roku. Bez dobrej prípravy by to ale, samozrejme, nešlo. Za vysokými predajmi je samozrejme aj posilnenie výkupu a nedávne rozšírenie ponuky v sieti AAA AUTO, Mototechna a Auto Diskont na 14 000 áut," uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva spoločnosti AURES Holdings, ktorá medzinárodnú sieť prevádzkuje.
TOP 10 najpredávanejších áut v sieti AAA AUTO a Mototechna vo februári 2024 | |||
Česko | Poľsko | Slovensko | |
1. | Škoda Octavia | Opel Astra | Škoda Octavia |
2. | Škoda Fabia | Škoda Octavia | Škoda Fabia |
3. | Škoda Superb | Kia Sportage | Kia Ceed |
4. | VW Golf | Ford Focus | VW Golf |
5. | VW Passat | Nissan Qashqai | VW Passat |
6. | Hyundai i30 | Toyota Yaris | Kia Sportage |
7. | Hyundai Tucson | Škoda Fabia | Škoda Superb |
8. | Škoda Kodiaq | VW Golf | Ford Focus |
9. | Kia Ceed | Kia Ceed | Hyundai i30 |
10. | Škoda Karoq | Opel Corsa | Hyundai Tucson |
Celkový predaj takmer 16,5-tisíc vozidiel za január a február je najlepším výsledkom skupiny od roku 1992, ktorý prekonal aj ten doposiaľ najlepší minuloročný. Za posledných päť rokov AURES zvýšil predaj za prvé dva mesiace roka o 2 000 vozidiel. Február bol navyše rekordný vo všetkých troch krajinách, kde AURES vozidlá predáva, teda na Slovensku, v Česku aj v Poľsku.
V predajoch vedú štandardne Škodovky. Na Slovensku ale medziročne výrazne stúpol záujem o Fordy (o 46 %), v Poľsku o Toyoty, ktoré sa s viac ako 19 % nárastom posunuli až na 2. priečku najpredávanejších značiek. V Česku sa zvýšil záujem o modely Hyundai (o 22%). V prípade karosérií sa v Česku o 33 % zvýšil dopyt po viacmiestnych automobiloch, najčastejšie išlo o Ford Tourneo Custom. V celej skupine však rastie záujem aj o pick-upy, čo súvisí s kontinuálne rastúcim dopytom v segmente B2B, teda podnikateľov, živnostníkov a firiem. Najviac u tohto typu áut vzrástli oproti vlaňajšku predaje na Slovensku, a to o 29 %. V Poľsku sa zase o 25 % zvýšili predaje dodávok.
Spoločnosť za zvýšením predaja áut vidí, okrem silného dopytu a dobrého februárového počasia, najmä neustále zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu a rozvoj digitalizácie firmy. Oba faktory podľa Karolíny Topolovej stoja za zvyšovaním hodnoty indexu zákazníckej skúsenosti NPS (Net Promoter Score) a hodnotenia jednotlivých autocentier vo vyhľadávači Google, ktoré je v susednom Česku už v priemere nad hodnotou 4,5. "Súčasný vysoký dopyt sa nám darí uspokojovať vďaka našej robustnej výkupnej infraštruktúre, ktorá využíva nástroje AI a strojového učenia. Pri predaji nám potom pri obsluhe zákazníkov pomáha generatívna umelá inteligencia," dodala Karolína Topolová.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Jazdenkám sa darilo aj vo februári, AURES aj vďaka tomu za posledných 12 mesiacov predal už 100-tisíc áut © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Pellegrini: Postoj vlády v zahraničnej politike je správny, na stretnutí Blanára s Lavrovom nebolo nič zlé
Pellegrini: Postoj vlády v zahraničnej politike je správny, na stretnutí Blanára s Lavrovom nebolo nič zlé