|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. januára 2010
Jaworski: Musíme ísť krok za krokom
Koncom októbra 2009 podpísal Slovenský futbalový zväz (SFZ) dlhodobú zmluvu s novým marketingovým partnerom. Spoločnosť Šport Progress, ktorá bola ...
Zdieľať
Foto: SITA/Tomáš Benedikovič
BRATISLAVA 20. januára (WEBNOVINY) - Koncom októbra 2009 podpísal Slovenský futbalový zväz (SFZ) dlhodobú zmluvu s novým marketingovým partnerom. Spoločnosť Šport Progress, ktorá bola dlhých 15 rokov výhradným zástupcom SFZ na marketingovom poli, nahradila slovenská pobočka v nemeckom Hamburgu sídliacej renomovanej firmy UFA Sports.
Spoločnosť UFA Sports Slovakia začala vykonávať svoju činnosť od 1. novembra 2009 v Bratislave. Po viac ako dvojmesačnom pôsobení na Slovensku sa agentúra SITA porozprávala s jej riaditeľom Arndtom Jaworským o cieľoch, víziách a predstavách spolupráce nielen so SFZ, ale aj s Úniou ligových klubov (ÚLK), ktorá riadi najvyššiu slovenskú futbalovú súťaž Corgoň ligu.
"Veríme, že slovenský futbal má veľký potenciál smerom do budúcnosti. Naším cieľom je v prvom rade identifikovať ho. Potom môžeme ďalej pracovať a prispieť k vytvoreniu dobre fungujúcej futbalovej spoločnosti na Slovensku," povedal na úvod rozhovoru pre agentúru SITA Arndt Jaworski, ktorý bol do roku 2006 vo vedúcej manažérskej pozícii v spoločnosti Sportfive, zaoberajúcej sa licenciami športových práv.
"Stojí pred nami náročná úloha. Spolu s našimi partnermi, ktorými sú Slovenský futbalový zväz (SFZ) a Únia ligových klubov (ÚLK), musíme vybudovať zodpovedajúcu štruktúru a postarať sa o propagovanie futbalu ako všeobecnej témy na Slovensku. Hoci sme podpísali zmluvu na 10 rokov, nemôžeme teraz hovoriť o dlhodobých cieľoch. Musíme ísť postupne, je potrebné robiť veci krok za krokom. Aktuálnou prioritou je pracovať na víziách, ktoré by sme radi dosiahli v období najbližších 6 alebo 12 mesiacov. Z nich môžem spomenúť hneď niekoľko. Určite musíme prebudovať štruktúru oficiálnej internetovej stránky Slovenského futbalového zväzu (SFZ), ktorá musí ponúkať futbalovým fanúšikom na Slovensku oveľa viac informácií, zaujímavostí, aktualít a faktov. Radi by sme začali pracovať na vytvorení nových balíkov služieb pre našich partnerov - domácich aj zahraničných. Vo februári, najneskôr v marci určite spustíme informačnú kampaň pred tohtoročnými majstrovstvami sveta určenú predovšetkým slovenským futbalovým fanúšikom. Pred medzinárodnými stretnutiami reprezentácie SR by sme veľmi radi pripravili pre našich obchodných partnerov aj fanúšikov zaujímavé bulletiny, ktoré by ich informovali nielen o zápase, ale aj o činnostiach UFA Sports," vysvetlil svoju filozofiu Arndt Jaworski, ktorý bol v minulosti tiež členom predstavenstva nemeckého 1. FC Kaiserslautern, kde bol zodpovedný predovšetkým za oblasť marketingu, právnych záležitostí, organizácie a uplatňovania sa na trhu.
Všetky tieto ciele pochopiteľne nemôže napĺňať jeden človek. Základom je dobre fungujúci a dopĺňajúci sa kolektív. "Najneskôr v polovici tohto roka by sme chceli skompletizovať náš 5 či 6-členný tím, ktorý sa postará o to, aby sa postupne začali realizovať naše predstavy. Súčasťou tohto kolektívu je už momentálne aj Boris Šimonič, ktorý detailne pozná slovenské futbalové prostredie z pôsobenia v Šport Progresse," vyhlásil A. Jaworski a dodal: "Rozhodne nebolo podmienkou nášho vstupu do slovenského futbalu, aby vaša krajina postúpila na majstrovstvá sveta. Boli sme však veľmi radi, že sa to podarilo, pretože teraz môžeme veľa vyťažiť z tohto úspechu. Je na nás, aby sa k tomu postavili zodpovedne a pozitívnu atmosféru, ktorá na Slovensku v súvislosti s postupom na MS vládne, využili aj po skončení šampionátu. Po MS 2010 totiž prakticky okamžite začína kvalifikácia o postup na ME 2012, čo je pre celé Slovensko ďalšia obrovská priorita a úloha."
SITA
BRATISLAVA 20. januára (WEBNOVINY) - Koncom októbra 2009 podpísal Slovenský futbalový zväz (SFZ) dlhodobú zmluvu s novým marketingovým partnerom. Spoločnosť Šport Progress, ktorá bola dlhých 15 rokov výhradným zástupcom SFZ na marketingovom poli, nahradila slovenská pobočka v nemeckom Hamburgu sídliacej renomovanej firmy UFA Sports.
Spoločnosť UFA Sports Slovakia začala vykonávať svoju činnosť od 1. novembra 2009 v Bratislave. Po viac ako dvojmesačnom pôsobení na Slovensku sa agentúra SITA porozprávala s jej riaditeľom Arndtom Jaworským o cieľoch, víziách a predstavách spolupráce nielen so SFZ, ale aj s Úniou ligových klubov (ÚLK), ktorá riadi najvyššiu slovenskú futbalovú súťaž Corgoň ligu.
"Veríme, že slovenský futbal má veľký potenciál smerom do budúcnosti. Naším cieľom je v prvom rade identifikovať ho. Potom môžeme ďalej pracovať a prispieť k vytvoreniu dobre fungujúcej futbalovej spoločnosti na Slovensku," povedal na úvod rozhovoru pre agentúru SITA Arndt Jaworski, ktorý bol do roku 2006 vo vedúcej manažérskej pozícii v spoločnosti Sportfive, zaoberajúcej sa licenciami športových práv.
"Stojí pred nami náročná úloha. Spolu s našimi partnermi, ktorými sú Slovenský futbalový zväz (SFZ) a Únia ligových klubov (ÚLK), musíme vybudovať zodpovedajúcu štruktúru a postarať sa o propagovanie futbalu ako všeobecnej témy na Slovensku. Hoci sme podpísali zmluvu na 10 rokov, nemôžeme teraz hovoriť o dlhodobých cieľoch. Musíme ísť postupne, je potrebné robiť veci krok za krokom. Aktuálnou prioritou je pracovať na víziách, ktoré by sme radi dosiahli v období najbližších 6 alebo 12 mesiacov. Z nich môžem spomenúť hneď niekoľko. Určite musíme prebudovať štruktúru oficiálnej internetovej stránky Slovenského futbalového zväzu (SFZ), ktorá musí ponúkať futbalovým fanúšikom na Slovensku oveľa viac informácií, zaujímavostí, aktualít a faktov. Radi by sme začali pracovať na vytvorení nových balíkov služieb pre našich partnerov - domácich aj zahraničných. Vo februári, najneskôr v marci určite spustíme informačnú kampaň pred tohtoročnými majstrovstvami sveta určenú predovšetkým slovenským futbalovým fanúšikom. Pred medzinárodnými stretnutiami reprezentácie SR by sme veľmi radi pripravili pre našich obchodných partnerov aj fanúšikov zaujímavé bulletiny, ktoré by ich informovali nielen o zápase, ale aj o činnostiach UFA Sports," vysvetlil svoju filozofiu Arndt Jaworski, ktorý bol v minulosti tiež členom predstavenstva nemeckého 1. FC Kaiserslautern, kde bol zodpovedný predovšetkým za oblasť marketingu, právnych záležitostí, organizácie a uplatňovania sa na trhu.
Všetky tieto ciele pochopiteľne nemôže napĺňať jeden človek. Základom je dobre fungujúci a dopĺňajúci sa kolektív. "Najneskôr v polovici tohto roka by sme chceli skompletizovať náš 5 či 6-členný tím, ktorý sa postará o to, aby sa postupne začali realizovať naše predstavy. Súčasťou tohto kolektívu je už momentálne aj Boris Šimonič, ktorý detailne pozná slovenské futbalové prostredie z pôsobenia v Šport Progresse," vyhlásil A. Jaworski a dodal: "Rozhodne nebolo podmienkou nášho vstupu do slovenského futbalu, aby vaša krajina postúpila na majstrovstvá sveta. Boli sme však veľmi radi, že sa to podarilo, pretože teraz môžeme veľa vyťažiť z tohto úspechu. Je na nás, aby sa k tomu postavili zodpovedne a pozitívnu atmosféru, ktorá na Slovensku v súvislosti s postupom na MS vládne, využili aj po skončení šampionátu. Po MS 2010 totiž prakticky okamžite začína kvalifikácia o postup na ME 2012, čo je pre celé Slovensko ďalšia obrovská priorita a úloha."
SITA