|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. septembra 2013
Jakubec trvá na tom, že značku Senzi rozšíril on
Tagy: Martin Jakubec
Boj o značku Senzi sa môže premeniť na pripomienkovú a námietkovú vojnu na Úrade priemyselného vlastníctva SR. Producent a šéf spoločnosti MAJA Production, zabávač, spevák a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. septembra - Boj o značku Senzi sa môže premeniť na pripomienkovú a námietkovú vojnu na Úrade priemyselného vlastníctva SR.
Producent a šéf spoločnosti MAJA Production, zabávač, spevák a moderátor Martin Jakubec tvrdí, že si túto značku skupina JOJ Group privlastnila, keď začala 1. septembra vysielať na ďalšej stanici s názvom Senzi TV.
Ako na dnešnej tlačovej konferencii Jakubec vysvetlil, on so "senzi" v rôznych obmenách pracuje už od roku 2007. Dodal však, že so zástupcami televízie JOJ je ochotný rokovať. Dokonca aj o možnom spojení Senzi a Senzi TV.
Senzi údajne priniesli prví
Jakubec je presvedčený, že spojenie slova "senzi" a "televízia" priniesli vďaka hudobno-zábavným programom na trh ako prví on a jeho spoločnosť. Ako vysvetlil, o registráciu značky Senzi TV požiadala MAJA Production 11. septembra v reakcii na konkurenciu JOJ-ky, ktorá prišla zo dňa na deň. "Bol by som hlúpy, keby som si to nechal vyfúknuť spred nosa," povedal.
JOJ podľa neho totiž pochopila, že ľudia sú už politikou presýtení a chcú sa zabávať. Ako tvrdí ďalej, kategória divákov 40+ po formátoch repete, šlágre, dychovka, cimbal túži a preto tu vždy budú. Nechápe, prečo ho potom už niekoľko rokov rôzne televízie s takouto ponukou odmietajú. Verejnoprávna televízia ich podľa Jakubcových slov radikálne odmietla niekoľkokrát. Podobne to bolo, aj keď Jakubec spolu so speváčkou Jadrankou v roku 2010 rokoval so zástupcami JOJ. O "senzi" formáty nemali záujem ani o rok neskôr. Zrazu však prišli s vlastným kanálom. Jakubec ho kritikou nešetrí. Je šitý horúcou ihlou, je viac neriadený ako riadený, odkazuje. Okrem toho podľa neho vykráda už existujúce programy, aj tie, ktoré vysiela Šláger TV.
Oneskorená žiadosť o ochrannú známku
Jakubec a zástupca v konaní Rastislav Blaško hovoria, že JOJ si žiadosť o ochrannú známku Senzi podala až 17. septembra. Jakubec sa pýta, prečo to spravili až po tom, ako začali vysielať a spustili priam agresívnu kampaň. Zároveň si aj odpovedá, "no asi preto, že na to zabudli, respektíve niekto zlyhal alebo boli neschopní a na to musel prísť Jakubec." Tento krok považuje on sám za špekulatívny.
Nechcú však zápasiť a sú ochotní rokovať, pretože v prvom rade ide o záujmy umelcov, ktorí chcú vystupovať pre ľudí. Je jedno, či v malej alebo veľkej spoločnosti. Značky by sa podľa Jakubca mohli spojiť. Ako eso v rukáve, o ktoré má údajne veľký záujem aj Senzi, menuje nestarnúceho speváka Dušana Grúňa. "Dušana Grúňa neuvoľním," poznamenáva Jakubec. Je totiž viazaný exkluzívnou zmluvou s ním a ešte jednou stranou.
Jakubec je prístupný dohode a spolupráci
Blaško vysvetľuje, že pokiaľ sa nepodarí dohodnúť na rokovaniach, podajú pripomienku voči prihláške ochrannej známky Senzi od MAC TV, aby jej konanie bolo ukončené až po konaní o prihláške ochrannej známky Senzi TV od MAJA Production. Pripomienky môžu spor natiahnuť aj na rok, dopĺňa. V prípade, že hypoteticky prejdú obe známky do zverejnenia, podá Jakubcova spoločnosť námietku. A s ňou by mali byť úspešní, pretože so značkou pracujú už dlhodobo, nielen od 1. septembra. Ak sa podarí zapísať len známku JOJ-kárskej spoločnosti MAC TV, bude to preto, lebo sa to udialo neštandardnými a mimozákonnými praktikami, myslí si Blaško.
Nová televízna stanica Senzi TV odštartovala vysielanie 1. septembra. Divákom má priniesť alternatívu na odreagovanie. Zameriava sa na divákov nad 40 rokov. Jej základom je vysielanie rôznych hudobných žánrov, primárne známych repete hitov, dychovky, revival music, folku a podobne.
JOJ Group o rokovania nemá záujem
JOJ Group tvrdí, že “nechce a nebude rokovať s pánom Jakubcom, ktorý už v minulosti špekulatívne zneužil známe značky, napríklad Repete, ale aj značku úspešnej producentskej spoločnosti MAYA, na ktorú sa nápadne podobá názov Jakubcovej firmy Maja,“ uviedla pre SITA v reakcii na dnešnú tlačovú besedu Martina Jakubca PR manažérka JOJ Group Lucia Kulihová.
Televízna stanica Senzi ponúka podľa vyjadrenia JOJ Group program, ktorý predstavuje to najkultivovanejšie a najkvalitnejšie, čo v danom žánri ponúka slovenský a český trh. Takýto typ televíznych staníc funguje úspešne na celom svete. Preto JOJ Group považuje obvinenia pána Jakubca za "úsmevné“. Ako pre SITA dodala Kulihová, “z uvedeného vyplývajú rôzne praktiky pána Jakubca, ktorých nechceme byť súčasťou a jeho registráciu značky Senzi považujeme za čistú špekuláciu. Všetky právne otázky spojené s touto kauzou riešia naši právni zástupcovia a nebudeme sa k nim vyjadrovať".
Producent a šéf spoločnosti MAJA Production, zabávač, spevák a moderátor Martin Jakubec tvrdí, že si túto značku skupina JOJ Group privlastnila, keď začala 1. septembra vysielať na ďalšej stanici s názvom Senzi TV.
Ako na dnešnej tlačovej konferencii Jakubec vysvetlil, on so "senzi" v rôznych obmenách pracuje už od roku 2007. Dodal však, že so zástupcami televízie JOJ je ochotný rokovať. Dokonca aj o možnom spojení Senzi a Senzi TV.
Senzi údajne priniesli prví
Jakubec je presvedčený, že spojenie slova "senzi" a "televízia" priniesli vďaka hudobno-zábavným programom na trh ako prví on a jeho spoločnosť. Ako vysvetlil, o registráciu značky Senzi TV požiadala MAJA Production 11. septembra v reakcii na konkurenciu JOJ-ky, ktorá prišla zo dňa na deň. "Bol by som hlúpy, keby som si to nechal vyfúknuť spred nosa," povedal.
JOJ podľa neho totiž pochopila, že ľudia sú už politikou presýtení a chcú sa zabávať. Ako tvrdí ďalej, kategória divákov 40+ po formátoch repete, šlágre, dychovka, cimbal túži a preto tu vždy budú. Nechápe, prečo ho potom už niekoľko rokov rôzne televízie s takouto ponukou odmietajú. Verejnoprávna televízia ich podľa Jakubcových slov radikálne odmietla niekoľkokrát. Podobne to bolo, aj keď Jakubec spolu so speváčkou Jadrankou v roku 2010 rokoval so zástupcami JOJ. O "senzi" formáty nemali záujem ani o rok neskôr. Zrazu však prišli s vlastným kanálom. Jakubec ho kritikou nešetrí. Je šitý horúcou ihlou, je viac neriadený ako riadený, odkazuje. Okrem toho podľa neho vykráda už existujúce programy, aj tie, ktoré vysiela Šláger TV.
Oneskorená žiadosť o ochrannú známku
Jakubec a zástupca v konaní Rastislav Blaško hovoria, že JOJ si žiadosť o ochrannú známku Senzi podala až 17. septembra. Jakubec sa pýta, prečo to spravili až po tom, ako začali vysielať a spustili priam agresívnu kampaň. Zároveň si aj odpovedá, "no asi preto, že na to zabudli, respektíve niekto zlyhal alebo boli neschopní a na to musel prísť Jakubec." Tento krok považuje on sám za špekulatívny.
Nechcú však zápasiť a sú ochotní rokovať, pretože v prvom rade ide o záujmy umelcov, ktorí chcú vystupovať pre ľudí. Je jedno, či v malej alebo veľkej spoločnosti. Značky by sa podľa Jakubca mohli spojiť. Ako eso v rukáve, o ktoré má údajne veľký záujem aj Senzi, menuje nestarnúceho speváka Dušana Grúňa. "Dušana Grúňa neuvoľním," poznamenáva Jakubec. Je totiž viazaný exkluzívnou zmluvou s ním a ešte jednou stranou.
Jakubec je prístupný dohode a spolupráci
Blaško vysvetľuje, že pokiaľ sa nepodarí dohodnúť na rokovaniach, podajú pripomienku voči prihláške ochrannej známky Senzi od MAC TV, aby jej konanie bolo ukončené až po konaní o prihláške ochrannej známky Senzi TV od MAJA Production. Pripomienky môžu spor natiahnuť aj na rok, dopĺňa. V prípade, že hypoteticky prejdú obe známky do zverejnenia, podá Jakubcova spoločnosť námietku. A s ňou by mali byť úspešní, pretože so značkou pracujú už dlhodobo, nielen od 1. septembra. Ak sa podarí zapísať len známku JOJ-kárskej spoločnosti MAC TV, bude to preto, lebo sa to udialo neštandardnými a mimozákonnými praktikami, myslí si Blaško.
Nová televízna stanica Senzi TV odštartovala vysielanie 1. septembra. Divákom má priniesť alternatívu na odreagovanie. Zameriava sa na divákov nad 40 rokov. Jej základom je vysielanie rôznych hudobných žánrov, primárne známych repete hitov, dychovky, revival music, folku a podobne.
JOJ Group o rokovania nemá záujem
JOJ Group tvrdí, že “nechce a nebude rokovať s pánom Jakubcom, ktorý už v minulosti špekulatívne zneužil známe značky, napríklad Repete, ale aj značku úspešnej producentskej spoločnosti MAYA, na ktorú sa nápadne podobá názov Jakubcovej firmy Maja,“ uviedla pre SITA v reakcii na dnešnú tlačovú besedu Martina Jakubca PR manažérka JOJ Group Lucia Kulihová.
Televízna stanica Senzi ponúka podľa vyjadrenia JOJ Group program, ktorý predstavuje to najkultivovanejšie a najkvalitnejšie, čo v danom žánri ponúka slovenský a český trh. Takýto typ televíznych staníc funguje úspešne na celom svete. Preto JOJ Group považuje obvinenia pána Jakubca za "úsmevné“. Ako pre SITA dodala Kulihová, “z uvedeného vyplývajú rôzne praktiky pána Jakubca, ktorých nechceme byť súčasťou a jeho registráciu značky Senzi považujeme za čistú špekuláciu. Všetky právne otázky spojené s touto kauzou riešia naši právni zástupcovia a nebudeme sa k nim vyjadrovať".
Tagy: Martin Jakubec