![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Sobota 8.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Alan, Alana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

„Spojenie Jägermeistera s ľadovou namrazenosťou je všetkým lovcom známe, ale Jägermeister nie je tradičným partnerom hokeja, preto sme oslovili agentúru Concept One, aby sme spoločne našli cestu k fanúšikom hokeja a pritom zostali verní naším hodnotám, našej DNA,“ hovorí česká brand manažérka značky Jägermeister Pavlína Valko.

Vymyslieť nový pohľad na vec bola úloha pre agentúru Concept One, ktorá v čele s kreatívnym riaditeľom Petrom Tarbajovským prerobila tradičné majstrovstvá na „Meistrovstvá, z ktorých mrazí“. V klipe síce uvidíte všetko, čo k hokeju patrí, teda dresy, štadión, hráčov i fanúšikov, ale do všetkého sa svojráznym spôsobom obtlačil svet Jägermeistera, v ktorom nejde o súperenie a víťazstvo, ale skôr o zámer si spoločne užiť neprestávajúci lov. Výsledok pôsobí, ako keď sa partia mladých ľudí dostane na ľad a urobí si vlastný večierok.
Voľba filmového spracovania padla na Bistro Films a slovenského režiséra Rolanda Wraníka, ktorý v minulosti natáčal klipy pre Rytmusa alebo Majka Spirita. Na scéne sa mihnú hráči v cool kostýmoch od stylistu Jakuba Eliáša, fanúšikovia pariaci na tribúnach a nechýba ani rozhodca stelesnený tajomnou Aziatkou, ktorá kvôli natáčaniu priletela až z Kanady. Brankára si zahral hráč druholigového HC Letci Letňany David Pírs, odchovanec hokejovej Sparty a Slavie s piatimi štartmi v reprezentácii do sedemnásť rokov.
Natáčaniu predchádzali tri mesiace príprav. Počas nich sa menili lokácie z kasární Karlín na krasokorčuliarsku halu Hasa v pražských Vršoviciach. „Nechceli sme klasickú hokejovú halu s vysokými stropmi, v ktorej by sa nedala vytvoriť autentická atmosféra párty na ľade,“ vysvetľuje projektová manažérka Tamara Kučerová z agentúry Concept One.
Samotné natáčanie trvalo od šiestej večer do šiestej ráno a mimo štáb a hlavných predstaviteľov sa ho zúčastnilo osemdesiat komparzistov. Color gradingu, čiže farbenia filmu, sa ujali experti z newyorského postprodukčného štúdia Company3, ktorí sa podieľali na pripravovaných Star Wars: The Rise of Skywalker alebo na remaku Levieho kráľa.
Filmový spot bude sprevádzať hokejových divákov v televízii i na internete po celú dobu konania majstrovstiev sveta v hokeji 2019 od 10. do 26. mája.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR