|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
J&T BANKA odštartovala zelenú kampaň
Banka vo svojej novej kampani rozvíja komunikačný koncept, v ktorého centre stojí klient banky. Tentoraz svoj spoločensky zodpovedný postoj vyjadruje investovaním do zeleného dlhopisu. ...
Zdieľať
4.5.2023 (SITA.sk) - Banka vo svojej novej kampani rozvíja komunikačný koncept, v ktorého centre stojí klient banky. Tentoraz svoj spoločensky zodpovedný postoj vyjadruje investovaním do zeleného dlhopisu.
J&T BANKA prichádza s reklamnou kampaňou, ktorou pokračuje v komunikačnom koncepte "vyjadrenia pocty klientom banky". Tí rokmi vyzreli a svojím zodpovedným prístupom k životu sa stávajú inšpiráciou aj pre iných.
Televízne spoty sú zamerané na tie charakteristiky klientov banky, ktoré vyjadrujú ich spoločenskú zodpovednosť a zrelý prístup k životu.
"Zvyčajne platí, že banky inšpirujú svojich klientov, ako sa správať spoločensky zodpovedne. J&T BANKA naproti tomu svojim klientom vzdáva hold za ich zrelý prístup k životu a spoločnosti. Ich zodpovednosť voči sebe, rodine a majetku prerástla v zodpovednosť voči okoliu a spoločnosti. Na takýchto klientoch sme postavili náš komunikačný koncept, ktorý sa nám darí postupne rozvíjať. Aktuálne už v tretej reklamnej kampani banky," hovorí Beata Hudecová, kreatívna riaditeľka agentúry MW Promotion.
Hlavným hrdinom nového spotu je klient banky, ktorý svojím rozumným investovaním s J&T BANKOU dosahuje nielen atraktívny výnos, ale tentoraz môže investovaním do zeleného dlhopisu KLINGERKA II. prispieť aj k zlepšeniu kvality života ostatných. Klingerka II. nadväzuje na úspešnú prvú etapu projektu, ktorého zavŕšením bude vznik ucelenej mestskej štvrte v širšom centre Bratislavy. Projekt, budovaný v súlade s princípmi udržateľnosti a s ohľadom na životné prostredie, prináša výhody udržateľného investovania a zodpovedného prístupu ku budúcnosti.
Ide o prvú reklamnú kampaň pod taktovkou nového riaditeľa odboru marketingu a komunikácie J&T BANKY Romana Matulíka, ktorý hovorí: "Spoločnosť ako celok, oblasť investovania nevynímajúc, sa v poslednom období viac a viac zamýšľa nad tým, do akej miery jej aktivity spĺňajú požiadavky ekologickej zodpovednosti a sociálnej ohľaduplnosti. Pomáhať planéte a spoločnosti pritom automaticky neznamená nižšiu výkonnosť pri investovaní. Preto som veľmi rád, že pod značkou J&T BANKA komunikujeme zelenú investíciu – zelený dlhopis KLINGERKA II. Investovaním doň naši klienti získajú nielen atraktívny výnos investície, no zároveň prispejú k zlepšeniu kvality života ostatných."
Za novým TV spotom J&T BANKY stojí agentúra MW Promotion a produkčná spoločnosť Revers Films. Spot je súčasťou aktuálnej kampane prebiehajúcej v online priestore, printoch a na OOH médiách.
Vizitka kampane:
Creative director: Beata Hudecová
Art director: Michal Klobušický
Copywriter: Beata Hudecová
Strategy director: Martin Marko
Account manager: Mira Čechová
Digital: Patrik Serbin
Režisér: Max Turek
Hudba: Oliver Fillner
Produkcia: Revers – Adam Noška
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - J&T BANKA odštartovala zelenú kampaň © SITA Všetky práva vyhradené.
J&T BANKA prichádza s reklamnou kampaňou, ktorou pokračuje v komunikačnom koncepte "vyjadrenia pocty klientom banky". Tí rokmi vyzreli a svojím zodpovedným prístupom k životu sa stávajú inšpiráciou aj pre iných.
Televízne spoty sú zamerané na tie charakteristiky klientov banky, ktoré vyjadrujú ich spoločenskú zodpovednosť a zrelý prístup k životu.
"Zvyčajne platí, že banky inšpirujú svojich klientov, ako sa správať spoločensky zodpovedne. J&T BANKA naproti tomu svojim klientom vzdáva hold za ich zrelý prístup k životu a spoločnosti. Ich zodpovednosť voči sebe, rodine a majetku prerástla v zodpovednosť voči okoliu a spoločnosti. Na takýchto klientoch sme postavili náš komunikačný koncept, ktorý sa nám darí postupne rozvíjať. Aktuálne už v tretej reklamnej kampani banky," hovorí Beata Hudecová, kreatívna riaditeľka agentúry MW Promotion.
Hlavným hrdinom nového spotu je klient banky, ktorý svojím rozumným investovaním s J&T BANKOU dosahuje nielen atraktívny výnos, ale tentoraz môže investovaním do zeleného dlhopisu KLINGERKA II. prispieť aj k zlepšeniu kvality života ostatných. Klingerka II. nadväzuje na úspešnú prvú etapu projektu, ktorého zavŕšením bude vznik ucelenej mestskej štvrte v širšom centre Bratislavy. Projekt, budovaný v súlade s princípmi udržateľnosti a s ohľadom na životné prostredie, prináša výhody udržateľného investovania a zodpovedného prístupu ku budúcnosti.
Ide o prvú reklamnú kampaň pod taktovkou nového riaditeľa odboru marketingu a komunikácie J&T BANKY Romana Matulíka, ktorý hovorí: "Spoločnosť ako celok, oblasť investovania nevynímajúc, sa v poslednom období viac a viac zamýšľa nad tým, do akej miery jej aktivity spĺňajú požiadavky ekologickej zodpovednosti a sociálnej ohľaduplnosti. Pomáhať planéte a spoločnosti pritom automaticky neznamená nižšiu výkonnosť pri investovaní. Preto som veľmi rád, že pod značkou J&T BANKA komunikujeme zelenú investíciu – zelený dlhopis KLINGERKA II. Investovaním doň naši klienti získajú nielen atraktívny výnos investície, no zároveň prispejú k zlepšeniu kvality života ostatných."
Za novým TV spotom J&T BANKY stojí agentúra MW Promotion a produkčná spoločnosť Revers Films. Spot je súčasťou aktuálnej kampane prebiehajúcej v online priestore, printoch a na OOH médiách.
Vizitka kampane:
Creative director: Beata Hudecová
Art director: Michal Klobušický
Copywriter: Beata Hudecová
Strategy director: Martin Marko
Account manager: Mira Čechová
Digital: Patrik Serbin
Režisér: Max Turek
Hudba: Oliver Fillner
Produkcia: Revers – Adam Noška
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - J&T BANKA odštartovala zelenú kampaň © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Klamstvá a bludy, reagoval Mikulec na tvrdenia Sakovej ohľadom výmeny ubytovne Saratov za 50 apartmánov
Klamstvá a bludy, reagoval Mikulec na tvrdenia Sakovej ohľadom výmeny ubytovne Saratov za 50 apartmánov
<< predchádzajúci článok
Rusko viní z teroristického útoku USA. Kyjev už podľa Peskova vykonáva to, čo mu prikázali
Rusko viní z teroristického útoku USA. Kyjev už podľa Peskova vykonáva to, čo mu prikázali