Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

02. júna 2015

J. REZNÍK: TASR už nie je iba text, je multimediálna



Archívna snímka. Generálny riaditeľ Tlačovej agentúry SR Jaroslav Rezník



Zdieľať
Archívna snímka. Generálny riaditeľ Tlačovej agentúry SR Jaroslav Rezník Foto: TASR/Michal Svítok
Bratislava 2. júna (TASR) – Tlačová agentúra Slovenskej republiky (TASR) si minulý rok upevnila svoju pozíciu. Konštatoval to predseda Správnej rady TASR Vladimír Masár, ktorý pred poslancami parlamentného mediálneho výboru dnes prezentoval výročnú správu o činnosti a hospodárení agentúry za minulý rok.


Správna rada vysoko hodnotila tiež inovačné snahy agentúry - ako sú jej internetový portál TERAZ.SK a internetová televízia TABLET.TV.

Kombo snímka. Foto: Teraz.sk


Podľa generálneho riaditeľa TASR Jaroslava Rezníka agentúra v súčasnosti nie je iba text, ale je multimediálna. Dodal, že verejnosť si rovnako zvykla na to, že už je aj televízia.

"Robíme najviac živých prenosov tlačových konferencií na Slovensku. Robili sme naživo Globsec, ale i priame prenosy snemov politických strán. Prenášame všetky tlačové konferencie z Národnej rady SR," pripomína s tým, že v živom prenose je podstata novej mediálnej doby.

Multimedialitu, budovanie online televízie a prinášanie tlačových konferencií naživo označil za prelomový jav v pôsobení národných agentúr.

TABLET.TV. Archívna snímka, printscreen Foto: Teraz.sk


Za záväzné považuje tiež skutočnosť, že TASR je pre stále viac klientov jedinou agentúrou.

"Pohyby na mediálnom trhu, ktoré rezonovali v uplynulom roku, sme využili ako príležitosť, aby sme upevnili náš kredit a postavenie," zdôraznil Rezník.

Spomenul obdobie spred dvoch rokov, kedy agentúra prišla s koncovými webovými médiami TERAZ.sk a Školským servisom.

"Nemysleli sme, že záujem o objektívne a neprikrášlené správy bude až taký veľký. Stúpajúci počet návštevníkov našich portálov nám však hovorí, že mnohí ľudia na Slovensku chcú vedieť, čo je nové a názor si urobia aj sami," dodal.

TASR, printscreen Foto: Teraz.sk


Napriek tomu, že TASR je agentúrnym i inovatívnym lídrom, nezostala podľa Rezníka stáť na mieste. Priniesla ďalšie technologické novinky, ako napríklad TASR Pro. Ide o systém, ktorý umožní mať individuálne personalizovaný výber správ TASR so sebou vo vrecku. WebReport ako online monitoring zase klientom oznámi, v ktorých médiách o nich písali.

Vlani vydala agentúra 274.803 multimediálnych správ, z toho 156.826 slovných, 13.048 zvukových, 96.428 fotografií a 8501 videozáznamov.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Firemná zodpovednosť je aj o znižovaní vody na výrobu piva
<< predchádzajúci článok
Zomrel bývalý líder britských liberálnych demokratov Charles Kennedy