|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. marca 2009
Istropolitana získa z reklamy na informatizáciu 841,8 tis. €
Reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy získala od Úradu vlády SR a Ministerstva financií SR zákazku na mediálnu a propagačnú kampaň pre Operačný program Informatizácia spoločnosti (OPIS) za 841 778 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. marca (WEBNOVINY) - Reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy získala od Úradu vlády SR a Ministerstva financií SR zákazku na mediálnu a propagačnú kampaň pre Operačný program Informatizácia spoločnosti (OPIS) za 841 778 eur. Televízna, rozhlasová a internetová kampaň je rozdelená na jarnú a jesennú časť. "Jarná je odštartovaná teraz a jesenná časť je naplánovaná na prelom septembra a októbra," informoval agentúru SITA Tlačový a informačný odbor Úradu vlády SR. Podľa Úradu vlády boli PR aktivity odštartované už vo februári spolu s printovou časťou kampane a naplánované sú až do konca tohto roka, podobne ako direct marketingová kampaň.
Súťaž návrhov uskutočnil úrad vlády v termíne od júna do novembra minulého roka, na predmet zákazky "Návrh mediálnej a propagačnej kampane pre Operačný program Informatizácia spoločnosti". Podľa úradu bola zmluva s víťazom na zabezpečenie a dodávku celoslovenskej kampane uzatvorená rokovacím konaním bez zverejnenia a podpísaná 23. decembra minulého roku ako druhá časť verejného obstarávania súťaže návrhov. Istropolitana sa zmluvou zaviala vypracovať stratégiu a budovanie značky OPIS pre jednotlivé cieľové skupiny, prieskum verejnej mienky, PR stratégiu a aktivity, stratégiu nákupu mediálneho priestoru a realizáciu nákupu médií, stratégiu a kreatívne návrhy kampaní, realizáciu direct marketingových kampaní, spracovanie design manuálu komunikačných a propagačných materiálov a návrh a realizáciu infostránky OPIS-u.
Celkový rozpočet OPIS-u z fondov EÚ a rozpočtu SR na roky 2007 až 2013 má predstavovať približne 1,2 mld. eur. OPIS má štyri prioritné ciele, pričom na samotný eGovernment, teda elektronizáciu verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, by malo smerovať 826 mil. eur. Na rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií - eContent a eCulture, bude určených 192 mil. eur a na technickú pomoc 36 mil. eur. Dôležitým cieľom informatizácie je aj zvýšenie prístupnosti širokopásmového internetu, na ktoré je určených 113 mil. eur.
SITA
Súťaž návrhov uskutočnil úrad vlády v termíne od júna do novembra minulého roka, na predmet zákazky "Návrh mediálnej a propagačnej kampane pre Operačný program Informatizácia spoločnosti". Podľa úradu bola zmluva s víťazom na zabezpečenie a dodávku celoslovenskej kampane uzatvorená rokovacím konaním bez zverejnenia a podpísaná 23. decembra minulého roku ako druhá časť verejného obstarávania súťaže návrhov. Istropolitana sa zmluvou zaviala vypracovať stratégiu a budovanie značky OPIS pre jednotlivé cieľové skupiny, prieskum verejnej mienky, PR stratégiu a aktivity, stratégiu nákupu mediálneho priestoru a realizáciu nákupu médií, stratégiu a kreatívne návrhy kampaní, realizáciu direct marketingových kampaní, spracovanie design manuálu komunikačných a propagačných materiálov a návrh a realizáciu infostránky OPIS-u.
Celkový rozpočet OPIS-u z fondov EÚ a rozpočtu SR na roky 2007 až 2013 má predstavovať približne 1,2 mld. eur. OPIS má štyri prioritné ciele, pričom na samotný eGovernment, teda elektronizáciu verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, by malo smerovať 826 mil. eur. Na rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií - eContent a eCulture, bude určených 192 mil. eur a na technickú pomoc 36 mil. eur. Dôležitým cieľom informatizácie je aj zvýšenie prístupnosti širokopásmového internetu, na ktoré je určených 113 mil. eur.
SITA