|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. októbra 2012
InterStore Group partnerom elektro.sme.sk
Prvý slovenský internetový hypermarket, InterStore.sk (súčasť medzinárodnej InterStore Group), je novým partnerom nákupnej sekcie portálu SME.sk – elektro.sme.sk. Výsledkom partnerstva je vynovený ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. októbra (WBN/PR) - Prvý slovenský internetový hypermarket, InterStore.sk (súčasť medzinárodnej InterStore Group), je novým partnerom nákupnej sekcie portálu SME.sk – elektro.sme.sk. Výsledkom partnerstva je vynovený e-shop s rozšíreným sortimentom spotrebnej elektroniky.
InterStore sa stal víťazom augustového tendra a v pozícii partnera nahradil spoločnosť Gratex International. E-shop tak funguje na báze prenájmu domény a nastavení jej reklamnej podpory.
Eshop elektro.sme.sk zmenou partnera v počte položiek trojnásobne rozšíril sortiment na 75-tisíc pri 526 ponúkaných značkách, pričom doplnil aj žiadanú komoditu biela technika, pridal aj služby typu doprava zdarma nad 166 € a pravidelné exkluzívne akcie, ktorými chce pritiahnuť nových návštevníkov.
V ponuke nechýba biela technika, malé spotrebiče, notebooky, tablety, smart telefóny, audio a video technika.
„Vzhľadom na skúsenosti i chuť nového partnera aktívne komunikovať s návštevníkmi es-hopu, i jeho záujem o vyššiu mieru reklamnej podpory, očakávame podstatné zvýšenie záujmu užívateľov eshopu na doméne elektro.sme.sk. Z doterajších necelých štyroch tisícok RU mesačne má nový partner veľký potenciál nielen krátkodobo získať, ale aj udr-žať si dvojnásobný počet reálnych užívateľov,“ hodnotí Vladimír Martinka, manažér Petit Press, a.s. pre online afiliačné partnerstvá.
„Spotrebná elektronika (a predovšetkým biela technika) patrí dlhodobo medzi naše kľúčové artikle, aj preto sme radi, že sa nám podarilo uzavrieť dohodu s takým silným a etablovaným partnerom práve pri týchto produktoch. Veríme, že nám spolupráca prinesie nových zákazníkov,“ vyjadril sa Alexander Gramblička, generálny riaditeľ InterStore Group.
InterStore Group v minulosti prevádzkoval co-brandové eshopy s portálmi Zoznam.sk, Pravda.sk a Živé.sk/Mobilmania.sk.
Elektro.sme.sk plánuje prinášať pravidelné exkluzívne akcie pre svojich zákazníkov na produkty v najlepšej cene na slovenskom internete. Na začiatku sú to práčky Bosch a Siemens.
O InterStore.sk
www.InterStore.sk je najširší slovenský e-shop ponúkajúci viac ako milión položiek v až sedemnástich produktových kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka na tovar a možnosť vrátiť nepoškodený a nepoužívaný tovar bez udania dôvodu do 7 dní.
InterStore.sk je súčasťou medzinárodnej siete e-shopov InterStore Group pôsobiacej v ČR (Inter-Store.cz), Maďarsku (InterStore.hu) a na Slovensku (InterStore.sk, TicketStore.sk), InterStore Group medziročne zaznamenáva viac ako 100-percentné nárasty tržieb až na súčasných 15 miliónov eur. Alexander Gramblička, zakladateľ a generálny riaditeľ, je držiteľom prestížneho ocenenia Ernst&Young Začínajúci Podnikateľ roka 2010. InterStore Group je country finalistom European Business Awards 2011.
InterStore sa stal víťazom augustového tendra a v pozícii partnera nahradil spoločnosť Gratex International. E-shop tak funguje na báze prenájmu domény a nastavení jej reklamnej podpory.
Eshop elektro.sme.sk zmenou partnera v počte položiek trojnásobne rozšíril sortiment na 75-tisíc pri 526 ponúkaných značkách, pričom doplnil aj žiadanú komoditu biela technika, pridal aj služby typu doprava zdarma nad 166 € a pravidelné exkluzívne akcie, ktorými chce pritiahnuť nových návštevníkov.
V ponuke nechýba biela technika, malé spotrebiče, notebooky, tablety, smart telefóny, audio a video technika.
„Vzhľadom na skúsenosti i chuť nového partnera aktívne komunikovať s návštevníkmi es-hopu, i jeho záujem o vyššiu mieru reklamnej podpory, očakávame podstatné zvýšenie záujmu užívateľov eshopu na doméne elektro.sme.sk. Z doterajších necelých štyroch tisícok RU mesačne má nový partner veľký potenciál nielen krátkodobo získať, ale aj udr-žať si dvojnásobný počet reálnych užívateľov,“ hodnotí Vladimír Martinka, manažér Petit Press, a.s. pre online afiliačné partnerstvá.
„Spotrebná elektronika (a predovšetkým biela technika) patrí dlhodobo medzi naše kľúčové artikle, aj preto sme radi, že sa nám podarilo uzavrieť dohodu s takým silným a etablovaným partnerom práve pri týchto produktoch. Veríme, že nám spolupráca prinesie nových zákazníkov,“ vyjadril sa Alexander Gramblička, generálny riaditeľ InterStore Group.
InterStore Group v minulosti prevádzkoval co-brandové eshopy s portálmi Zoznam.sk, Pravda.sk a Živé.sk/Mobilmania.sk.
Elektro.sme.sk plánuje prinášať pravidelné exkluzívne akcie pre svojich zákazníkov na produkty v najlepšej cene na slovenskom internete. Na začiatku sú to práčky Bosch a Siemens.
O InterStore.sk
www.InterStore.sk je najširší slovenský e-shop ponúkajúci viac ako milión položiek v až sedemnástich produktových kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka na tovar a možnosť vrátiť nepoškodený a nepoužívaný tovar bez udania dôvodu do 7 dní.
InterStore.sk je súčasťou medzinárodnej siete e-shopov InterStore Group pôsobiacej v ČR (Inter-Store.cz), Maďarsku (InterStore.hu) a na Slovensku (InterStore.sk, TicketStore.sk), InterStore Group medziročne zaznamenáva viac ako 100-percentné nárasty tržieb až na súčasných 15 miliónov eur. Alexander Gramblička, zakladateľ a generálny riaditeľ, je držiteľom prestížneho ocenenia Ernst&Young Začínajúci Podnikateľ roka 2010. InterStore Group je country finalistom European Business Awards 2011.