|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. novembra 2013
InternetRulezz 2013 prekvapuje, ako spíker vystúpi Rytmus
Na odbornej konferencii InternetRulezz 2013 - All about Facebook sa predstaví aj Patrik „Rytmus“ Vrbovský, kráľ slovenského Facebooku.
Zdieľať
Bratislava 25. novembra (OTS) - Na odbornej konferencii InternetRulezz 2013 – All about Facebook sa predstaví aj Patrik „Rytmus“ Vrbovský, kráľ slovenského Facebooku.
Svoju 340-tisícovú Facebook komunitu spravuje sám a robí to dobre. Rytmus prijal pozvanie na poslednú chvíľu, kedy zostáva už len posledných 50 voľných miest na konferenciu, ktorá sa uskutoční 3. decembra v hoteli Austria Trend Bratislava.
Obdivovaný aj nenávidený, slovenský raper Rytmus, vystúpi so svojou Facebook stránkou na IneternetRulezz 2013 – All about Facebook. "Hovorí o sebe, že ´zožral marketing´, svoju 340 tisícovú Facebook komunitu spravuje sám a za neuveriteľnou viralitou jeho Youtube videí vidí najmä to, že ich (na rozdiel od väčšiny) robí dobre. To nás inšpirovalo pozvať ho ako rečníka na našu konferenciu a predstaviť tohto kontroverzného rapera aj v inom svetle, ako ho mnohí poznajú," hovorí Peter Šebo, organizátor odbornej konferencie InternetRulezz 2013.
Rytmus má dnes na svojej Facebook stránke viac ako 341-tisíc fanúšikov, čím je istým fenoménom na slovenskej facebookovej scéne. Sociálne médiá sú pre neho kľúčovými marketingovými nástrojmi. Ako je možné, že sa mu na nich tak darí? Aj o tom bude tohtoročná konferencia InternetRulezz 2013.
O Rulezz
RULEZZ.SK je séria odborných konferencií, súťaží a eventov. Organizátorom je spoločnosť Marketers, s.r.o., ktorá od roku 2011 organizuje popredné konferencie na Slovensku a v Českej republike: MobileRulezz, InternetRulezz a OohRulezz. Súčasťou odborných konferencií je aj niekoľko brandžových súťaží (AppsRulezz, FbRulezz, AdboardsRulezz).
O FbRulezz 2013
Facebook je fenoménom súčasnosti. Bezkonkurenčne najnavštevovanejší web Slovákmi, veľké množstvo reklamných a marketingových nástrojov a potenciál pre virálne šírenie posolstiev z neho robia dnes takmer ideálnu komunikačnú platformu pre široké spektrum značiek a zadávateľov reklamy.
Súťaž FbRulezz 2013 chce predstaviť najlepšie slovenské marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku a oceniť ich z pohľadu kreativity a zmysluplného využitia najmä pre značky a firmy.
Prihláška do druhého ročníka súťaže je opäť bezplatná, práce môžu slovenskí tvorcovia a marketéri prihlasovať do troch hlavných kategórií: Facebook stránky, Facebook aplikácie a Najlepšie využitie Facebooku. Súčasťou FbRulezz 2013 je aj špeciálna kategória Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka.
O víťazoch bude rozhodovať odborná porota, kompletné pravidlá FbRulezz 2013 nájdete v Štatúte súťaže.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Rytmus Foto: TASR/Tomáš Halász
Svoju 340-tisícovú Facebook komunitu spravuje sám a robí to dobre. Rytmus prijal pozvanie na poslednú chvíľu, kedy zostáva už len posledných 50 voľných miest na konferenciu, ktorá sa uskutoční 3. decembra v hoteli Austria Trend Bratislava.
Obdivovaný aj nenávidený, slovenský raper Rytmus, vystúpi so svojou Facebook stránkou na IneternetRulezz 2013 – All about Facebook. "Hovorí o sebe, že ´zožral marketing´, svoju 340 tisícovú Facebook komunitu spravuje sám a za neuveriteľnou viralitou jeho Youtube videí vidí najmä to, že ich (na rozdiel od väčšiny) robí dobre. To nás inšpirovalo pozvať ho ako rečníka na našu konferenciu a predstaviť tohto kontroverzného rapera aj v inom svetle, ako ho mnohí poznajú," hovorí Peter Šebo, organizátor odbornej konferencie InternetRulezz 2013.
Rytmus má dnes na svojej Facebook stránke viac ako 341-tisíc fanúšikov, čím je istým fenoménom na slovenskej facebookovej scéne. Sociálne médiá sú pre neho kľúčovými marketingovými nástrojmi. Ako je možné, že sa mu na nich tak darí? Aj o tom bude tohtoročná konferencia InternetRulezz 2013.
O Rulezz
RULEZZ.SK je séria odborných konferencií, súťaží a eventov. Organizátorom je spoločnosť Marketers, s.r.o., ktorá od roku 2011 organizuje popredné konferencie na Slovensku a v Českej republike: MobileRulezz, InternetRulezz a OohRulezz. Súčasťou odborných konferencií je aj niekoľko brandžových súťaží (AppsRulezz, FbRulezz, AdboardsRulezz).
O FbRulezz 2013
Facebook je fenoménom súčasnosti. Bezkonkurenčne najnavštevovanejší web Slovákmi, veľké množstvo reklamných a marketingových nástrojov a potenciál pre virálne šírenie posolstiev z neho robia dnes takmer ideálnu komunikačnú platformu pre široké spektrum značiek a zadávateľov reklamy.
Súťaž FbRulezz 2013 chce predstaviť najlepšie slovenské marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku a oceniť ich z pohľadu kreativity a zmysluplného využitia najmä pre značky a firmy.
Prihláška do druhého ročníka súťaže je opäť bezplatná, práce môžu slovenskí tvorcovia a marketéri prihlasovať do troch hlavných kategórií: Facebook stránky, Facebook aplikácie a Najlepšie využitie Facebooku. Súčasťou FbRulezz 2013 je aj špeciálna kategória Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka.
O víťazoch bude rozhodovať odborná porota, kompletné pravidlá FbRulezz 2013 nájdete v Štatúte súťaže.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR