![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

K tomu je potrebné pripočítať ďalších 3,7 miliardy eur, čo bol obrat klasického zásielkového obchodu bez internetu, a takmer 16 miliárd eur, ktoré pripadali na služby, ako sú napríklad vlakové lístky alebo letenky, lístky na koncerty atď. Takže celkové tržby takzvaného interaktívneho obchodu dosiahli v roku 2017 v Nemecku vyše 78 miliárd eur.
"Najvyššie obraty zaznamenávajú online obchodné platformy, ako sú Amazon alebo eBay, ale najprudší nárast sme zaznamenali pri odosielateľoch, ktorí sú doma v prevádzke kamenných predajní," uviedol šéf BEVH Gero Furchheim. Online tržby týchto firiem stúpli o 26,2 %.
Najväčšie tržby boli zaznamenané v oblasti online predaja oblečenia, elektroniky, počítačov a obuvi, na tieto tovary pripadala vyše polovica z celkového obratu. Čoraz viac expanduje predaj domácich potrieb, nábytku rovnako ako tovarov každodennej spotreby, ako sú potraviny alebo drogéria. Tržby z predaja potravín prvýkrát prekonali hranicu 1 miliardy eur.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR