![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
29. novembra 2013
Internetové banky nie sú doménou len mladšej generácie
O tom, že moderné technológie nie sú doménou len mladšej generácie, svedčí skutočnosť, že si ich osvojujú aj starší ľudia.
Zdieľať
Bratislava 29. novembra (TASR) - O tom, že moderné technológie nie sú doménou len mladšej generácie, svedčí skutočnosť, že si ich osvojujú aj starší ľudia.
Foto: Andrej Galica
Príkladom je internetové bankovníctvo mBank v SR, ktorá eviduje vyše storočného klienta a dokonca 55 klientov nad 90 rokov, ktorí využívajú služby banky prostredníctvom internetu. Po 13 rokoch od svojho vzniku a šiestich rokoch na českom a slovenskom trhu mBank s 3,6 milióna zákazníkov si získala a upevnila svoje postavenie na bankovom trhu v oboch krajinách. Ako povedal generálny riaditeľ mBank ČR a SR Roman Truhlář pri prezentácii ďalších strategických zámerov banky, budúci rok bude v znamení mnohých inovácií v internetovom bankovníctve.
Len na Slovensku banka od svojho vstupu doteraz zrealizovala vyše 83 miliónov transakcií a iba za minulý mesiac zaevidovala 615.000 platieb kartou mBank. Celkové transakcie od vstupu na slovenský trh dosiahli sumu 20 miliárd eur.
Podľa Truhlářa banka v rámci projektu Nová mBank predstaví vo februári budúceho roka nielen nové logo a firemný dizajn, ale zároveň ponúkne zákazníkom nové internetové bankovníctvo.
Cieľom modernizácie je jednoduché, prehľadné, funkčné a užívateľsky priateľské internetové bankovníctvo, ktoré spája užitočné funkcie s intuitívnou navigáciou.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

Príkladom je internetové bankovníctvo mBank v SR, ktorá eviduje vyše storočného klienta a dokonca 55 klientov nad 90 rokov, ktorí využívajú služby banky prostredníctvom internetu. Po 13 rokoch od svojho vzniku a šiestich rokoch na českom a slovenskom trhu mBank s 3,6 milióna zákazníkov si získala a upevnila svoje postavenie na bankovom trhu v oboch krajinách. Ako povedal generálny riaditeľ mBank ČR a SR Roman Truhlář pri prezentácii ďalších strategických zámerov banky, budúci rok bude v znamení mnohých inovácií v internetovom bankovníctve.
Len na Slovensku banka od svojho vstupu doteraz zrealizovala vyše 83 miliónov transakcií a iba za minulý mesiac zaevidovala 615.000 platieb kartou mBank. Celkové transakcie od vstupu na slovenský trh dosiahli sumu 20 miliárd eur.
Podľa Truhlářa banka v rámci projektu Nová mBank predstaví vo februári budúceho roka nielen nové logo a firemný dizajn, ale zároveň ponúkne zákazníkom nové internetové bankovníctvo.
Cieľom modernizácie je jednoduché, prehľadné, funkčné a užívateľsky priateľské internetové bankovníctvo, ktoré spája užitočné funkcie s intuitívnou navigáciou.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR