|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
prezentácie aj pre slovenských inzerentov. Po-tvrdzuje to i nárast investícií do online reklamy, keď internetové médiá zoskupené v Asociácii internetových médií (AIM), predali v druhom štvrťroku tohto roka reklamný priestor za 68 mil. Sk. V AIM sú pritom zoskupené portály, ktoré predstavujú zhruba 90 % reklamného biznisu na slovenskom internete.
(SITA, Bratislava)