|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 3.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Oldrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. októbra 2005
Internet - hľadanie práce, zábavy aj partnera
Tri štvrtiny Európanov sú nadšené, alebo sa im páči súčasné tempo technických inovácií a zmien.
Zdieľať
Najspokojnejším národom v tomto ohľade sú Taliani, spomedzi ktorých má tento názor až 83 %. Za nimi nasledujú obyvatelia Veľkej Británie a Holandska s približne 81% spokojnosťou so súčasným tempom rozvoja techniky využívanej na zábavu, ako je internet, digitálna TV, mobilné telefóny a podobne.
Z prieskumu spoločnosti Consumer Analysis Group vyplýva, že Európania dnes trávia rovnaký čas pri surfovaní po internete ako počúvaním hudby. Taliani dokonca trávia viac času na internete než sledovaním televízie. Zhruba dvaja z piatich Európanov majú pocit, že keby prišli o svoj počítač a digitálnu techniku, ich život by sa dramaticky zmenil. Najviac by takúto zmenu pocítili obyvatelia Veľkej Británie, až 54 % z nich vyslovilo tento názor.
Na hľadanie práce využíva internet 44 % Európanov. Nájsť si zamestnanie touto formou sa snaží až 57 % Dánov, čo je najviac zo všetkých opýtaných národov. Na samovzdelávanie využíva internet takmer tretina Európanov, a práve vďaka internetu si svoje vedomosti rozšírilo približne 68 % obyvateľov Európy. Vďaka rastúcej popularite domáceho kina čoraz častejšie zostávajú doma. Z prieskumu vyplýva, že každý štvrtý Európan chodí do kina zriedkavejšie ako v minulosti.
Až 50 % Francúzov starších ako 50 rokov trávi 4 hodiny denne hraním počítačových hier. Osobný počítač alebo hraciu konzolou využíva na nejakú formu hrania až 35 % všetkých Francúzov, čo je najviac spomedzi všetkých Európanov. Vďaka komunikácii prostredníctvom SMS a e-mailov sa 18 % Európanov cíti istejšie pri prvom kroku smerom k potenciálnemu partnerovi. Vďaka tejto forme komunikácie je odvážnejších 31 % švédskych mužov a 20 % žien. Rande cez internet je najpopulárnejšie v Nemecku a Taliansku, kde ho vyskúšalo 13 % všetkých majiteľov počítačov.
Z prieskumu spoločnosti Consumer Analysis Group vyplýva, že Európania dnes trávia rovnaký čas pri surfovaní po internete ako počúvaním hudby. Taliani dokonca trávia viac času na internete než sledovaním televízie. Zhruba dvaja z piatich Európanov majú pocit, že keby prišli o svoj počítač a digitálnu techniku, ich život by sa dramaticky zmenil. Najviac by takúto zmenu pocítili obyvatelia Veľkej Británie, až 54 % z nich vyslovilo tento názor.
Na hľadanie práce využíva internet 44 % Európanov. Nájsť si zamestnanie touto formou sa snaží až 57 % Dánov, čo je najviac zo všetkých opýtaných národov. Na samovzdelávanie využíva internet takmer tretina Európanov, a práve vďaka internetu si svoje vedomosti rozšírilo približne 68 % obyvateľov Európy. Vďaka rastúcej popularite domáceho kina čoraz častejšie zostávajú doma. Z prieskumu vyplýva, že každý štvrtý Európan chodí do kina zriedkavejšie ako v minulosti.
Až 50 % Francúzov starších ako 50 rokov trávi 4 hodiny denne hraním počítačových hier. Osobný počítač alebo hraciu konzolou využíva na nejakú formu hrania až 35 % všetkých Francúzov, čo je najviac spomedzi všetkých Európanov. Vďaka komunikácii prostredníctvom SMS a e-mailov sa 18 % Európanov cíti istejšie pri prvom kroku smerom k potenciálnemu partnerovi. Vďaka tejto forme komunikácie je odvážnejších 31 % švédskych mužov a 20 % žien. Rande cez internet je najpopulárnejšie v Nemecku a Taliansku, kde ho vyskúšalo 13 % všetkých majiteľov počítačov.
(TASR, Bratislava)