|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Inteligentná aplikácia ZoneCode spája vernostné karty do jednej
V súčasnosti je už len minimum obchodníkov, ktorí sa svojich zákazníkov nesnažia nejakým spôsobom odmeňovať, či inak zvýhodňovať a motivovať k opakovanému nakupovaniu. ...
Zdieľať
Foto: zonecode.com
Bratislava 28. októbra (OTS) - V súčasnosti je už len minimum obchodníkov, ktorí sa svojich zákazníkov nesnažia nejakým spôsobom odmeňovať, či inak zvýhodňovať a motivovať k opakovanému nakupovaniu. Najbežnejším spôsobom je vytvorenie vernostného programu prostredníctvom vernostných kariet. Tento trend už však dosiahol svoj vrchol vďaka tomu, že vernostných kariet je tak veľa, že zákazník už nemá záujem o ďalšie, dokonca niekedy ani sám nevie, či už danú kartu vlastní.Vďaka tomuto trendu vznikla nová – jedinečná mobilná aplikácia pre smartfóny - ZoneCode. Nejde pritom o nový vernostný program, ale o spojenie používania už existujúcich vernostných programov jednotlivých obchodov a prevádzok. Zákazník viac nepotrebuje nosiť množstvo vernostných kariet, stačí mu aplikácia v smartfóne. Je to zároveň ideálna forma aj pre samotných obchodníkov, ako kupujúceho oslovovať adresnými ponukami tam, kde ich určite nájde a bude im venovať pozornosť, keďže mobilný telefón dnes väčšina ľudí takmer nepustí z ruky.
Zákazník tak má na jednom mieste, v sekcii Novinky mobilnej aplikácie, všetky akciové ponuky svojich obľúbených obchodov, pričom nemusí už so sebou nosiť žiadne hmotné vernostné karty. Zároveň má prehľad o tom, u ktorého obchodníka môže získať zľavu či iný benefit. V aplikácii navyše nájde profil obchodu, môže pridávať svoje recenzie, či zistiť si otváracie hodiny a dať sa navigovať priamo do obchodu.
Foto: zonecode.com
Aplikácia umožňuje aj obchodníkovi jednoducho si vyselektovať skupinu zákazníkov, ktorým chce poslať správu o novom sortimente alebo im poskytovať zľavu podľa toho, koľko u neho minuli. Bonusom používania aplikácie je, že sa tak znížia jeho náklady na reklamu, môže upustiť od neefektívnych propagačných nástrojov, akým je napríklad tlač letákov. ZoneCode pomáha zaceliť reklamnú kampaň na vybranú cieľovú skupinu a merať jej konverziu a byť neustále so svojím zákazníkom na obrazovke jeho mobilného telefónu.Aplikácia bola zverejnená 13. júla tohto roku. ZoneCode má doteraz viac ako 500 obchodných partnerov, ktorí tento vernostný program už ponúkajú vo svojich podnikoch a prevádzkach. K našim TOP partnerom patria FAnn parfumérie, Panta Rhei, Aquapark Senec, Koratex , Favab, GAS, CK Hechter či Tempo Kondela. Jej pridanou hodnotou je, že vytvára vzťah a väzbu zákazníka na obchod či podnik, zakladá si na odmeňovaní verných zákazníkov a motivuje ich k opakovaným návštevám.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR