|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. januára 2017
Informačno-poradenské centrum SP vybavilo vlani 48.115 požiadaviek
Celkovo 480.115 požiadaviek občanov vybavilo v roku 2016 Informačno-poradenské centrum ústredia Sociálnej poisťovne. Z toho bolo 388.218 telefonických, 42.284 elektronických požiadaviek ...
Zdieľať
Foto: Tablet.tv
Bratislava 13. januára (TASR) - Celkovo 480.115 požiadaviek občanov vybavilo v roku 2016 Informačno-poradenské centrum ústredia Sociálnej poisťovne. Z toho bolo 388.218 telefonických, 42.284 elektronických požiadaviek a 49.613 občanov v osobnom kontakte.Celkový počet vzrástol oproti minulému roku o 40.558 vybavených požiadaviek. Okrem toho Sociálna poisťovňa denne vybaví niekoľko tisíc stránok na svojich 76 pobočkách a vysunutých pracoviskách.
Snahou centra je kvalitne pokryť čo najväčšie množstvo požiadaviek občanov. Telefonické linky sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h.
"Odporúčame preto využívať aj elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk. Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý pracovný deň, ako prichádzajú." Uviedol Peter Višváder, hovorca Sociálnej poisťovne.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR