|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 21.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Bohdan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. novembra 2015
Informácie o ME v krasokorčuľovaní sú aj na sociálnych sieťach
Ilustračné foto. Foto: TASR/Pavel Neubauer
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/Pavel Neubauer
Na sociálnych sieťach je pokrytie ME, ktoré sa do Bratislavy vracajú po 15 rokoch, pomerne široké. Nielen slovenskí fanúšikovia majú možnosť nájsť najnovšie informácie na oficiálnom webe ME (www.ecbratislava.com), ktorý ich automaticky presmeruje na facebook, twitter aj instagram.
"Bratislavské majstrovstvá Európy v krasokorčuľovaní nájdu fanúšikovia na facebooku, instagrame a informácie o šampionáte sú aj na twitteri Medzinárodnej krasokorčuliarskej únie (ISU). Facebooková stránka je tak v slovenskom, ako aj anglickom jazyku. Uvedomujeme si, že sociálne siete sú v dnešnej dobe nevyhnutnosť, sú veľkým zdrojom informácií a najrýchlejším spôsobom ako 'doručiť' informáciu adresátovi. Na facebookovú stránku prispievame minimálne raz denne. Keďže cieľovú skupinu nechceme len informovať, ale aj zabaviť, na našom profile nájdu aj zaujímavosti a vtipné videá z krasokorčuľovania. Je pre nás dôležité, aby sme zaujali široké publikum, čo znamená, že okrem odborníkov a milovníkov tohto športu i laickú verejnosť a priblížili jej tak samotné krasokorčuľovanie," povedala Tuhá.
Sociálne siete sú jednou z najdôležitejších súčastí PR a marketingu šampionátu. Preto má jednotlivé profily v správe špeciálny tím: "Je to absolútna nevyhnutnosť, zároveň jedinečná možnosť a priestor ako sa priblížiť cieľovej skupine. Výhodou je aj rýchlosť komunikácie s adresátmi. Dávame na ne veľký dôraz, aj preto ich má na starosti samostatný tím, ktorý je okrem spravovania profilu k dispozícii v prípade otázok od užívateľov stránky. Tím je zložený z programátora, administrátora a redaktorov. Tento tím pracuje na šampionátových profiloch a každý deň zároveň komunikuje so slovenskými reprezentantmi a vyhľadáva témy, ktoré by mohli byť zaujímavé pre internetovú populáciu," dodala hovorkyňa ME.
Obsah na tomto druhu média spĺňa špecifiká jeho druhu: "Komunikačná kampaň ISU ME 2016 je zameraná na rôzne cieľové skupiny a je prispôsobovaná danému médiu, resp. informačnému kanálu. To platí aj pre sociálne siete. Štýl písania príspevkov je ľahší, neformálnejší a je prispôsobený tomu, na čo sú adresáti zvyknutí zo sociálnych sietí. Stránka ME Kraso 2016 bola založená pred pár týždňami a aktuálne má približne 1200 používateľov, pričom ich počet neustále každým dňom narastá. Do šampionátu zostávajú stále takmer tri mesiace. Najviac fanúšikov tvoria ženy (81 %) a 19 % je mužov. Sociálne siete využívajú najmä mladší, čo potvrdzuje aj fakt, že 74 percent používateľov je vo vekovej skupine od 18 do 34 rokov."
Dôležitá je aj spätná väzba, spomenutý tím vyhodnocuje rámcové štatistiky návštevnosti. "Lajky i zdieľania sledujeme a vyhodnocujeme priebežne, špeciálnu pozornosť venujeme komentárom. Veľmi často sú jedinečnou príležitosťou ako zistiť, čo by internetová populácia privítala. Prekvapujúco mnoho ľudí využíva 'neverejnú' komunikáciu prostredníctvom správ. Najčastejšie ich zaujímajú témy o vstupenkách," prezradila Tuhá.
Priestor na sociálnej sieti sa čoraz intenzívnejšie stáva lukratívny pre reklamu. V prípade ME v Bratislave však do profilov na sociálnych sieťach sponzori prístup nemajú, v špecifickej situácii len mediálni partneri: "Sponzori ani reklamní partneri zatiaľ do oficiálnych profilov na sociálnych sieťach nezasahujú. Čo sa týka mediálnych partnerov, v prípade, že máme spoločné aktivity ako sú súťaže a pod., tak ich komunikujeme aj na našich profiloch."
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR