|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. októbra 2009
Infocentrum Petržalka City navštívilo takmer tisíc ľudí
Dočasné infocentrum pre plánovaný projekt Petržalka City v Bratislave navštívilo takmer 1 000 ľudí. Nové multifunkčné centrum za pôvodne odhadovaných 400 miliónov eur by malo vzniknúť na ploche ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. októbra (WEBNOVINY) - Dočasné infocentrum pre plánovaný projekt Petržalka City v Bratislave navštívilo takmer 1 000 ľudí. Nové multifunkčné centrum za pôvodne odhadovaných 400 miliónov eur by malo vzniknúť na ploche 22 hektárov v lokalite ohraničenej Rusovskou cestou, Romanovou, Hálovou a Gessayovou ulicou a korytom Chorvátskeho ramena. Pre agentúru SITA to uviedla Viera Krúpová za spoločnosť Petržalka City, a.s. Návštevníkov okrem základných informácií o projekte zaujímali najmä "najviac citlivé" témy, napríklad parkovanie, doprava a zeleň.
Práve parkovanie bolo podľa Krúpovej najčastejšou kladenou otázkou. Občanov zaujímalo, ako bude parkovanie v novom centre zabezpečené a koľko parkovacích miest sa vytvorí. Rezonovala aj otázka funkcií, čiže vybavenosti komplexu. Otázky smerovali napríklad k podielu bývania a občianskej vybavenosti, ale aj k výške jednotlivých budov. Návštevníci sa pýtali tiež na riešenie dopravy, nevyhli sa ani pripravovanému nosnému dopravnému systému. Samostatnú kapitolu tvorila problematika zelene. "Viacerí sa pýtali, do akej miery bude zachovaný zelený pás pri Gessayovej ulici. Veľa otázok mali k parku a k vyčisteniu Chorvátskeho ramena," povedala Krúpová.
Zriadenie dočasného infocentra hodnotí spoločnosť ako pozitívny a prínosný krok. Podľa Krúpovej oceňovali občania na projekte jeho komplexnosť, teda možnosti na šport, relax a trávenie voľného času. Ocenili aj moderný dizajn budov v kombinácii s upravenou zeleňou a Chorvátskym ramenom. "Pozitívne hodnotili aj splnenie sľubu, teda zakomponovanie krytého bazéna prístupného pre Petržalčanov do projektu," doplnila Krúpová. "Túto možnosť nevylučujeme. Ak budeme mať pocit, že prezentácia je zmysluplná a poskytne obyvateľom žijúcim priamo na dotknutom území potrebné informácie, pripravíme podobný stánok," odpovedala Krúpová na otázku, či zvažujú vytvorenie podobného infocentra aj v budúcnosti, napríklad v súvislosti s druhou etapou projektu.
SITA
Práve parkovanie bolo podľa Krúpovej najčastejšou kladenou otázkou. Občanov zaujímalo, ako bude parkovanie v novom centre zabezpečené a koľko parkovacích miest sa vytvorí. Rezonovala aj otázka funkcií, čiže vybavenosti komplexu. Otázky smerovali napríklad k podielu bývania a občianskej vybavenosti, ale aj k výške jednotlivých budov. Návštevníci sa pýtali tiež na riešenie dopravy, nevyhli sa ani pripravovanému nosnému dopravnému systému. Samostatnú kapitolu tvorila problematika zelene. "Viacerí sa pýtali, do akej miery bude zachovaný zelený pás pri Gessayovej ulici. Veľa otázok mali k parku a k vyčisteniu Chorvátskeho ramena," povedala Krúpová.
Zriadenie dočasného infocentra hodnotí spoločnosť ako pozitívny a prínosný krok. Podľa Krúpovej oceňovali občania na projekte jeho komplexnosť, teda možnosti na šport, relax a trávenie voľného času. Ocenili aj moderný dizajn budov v kombinácii s upravenou zeleňou a Chorvátskym ramenom. "Pozitívne hodnotili aj splnenie sľubu, teda zakomponovanie krytého bazéna prístupného pre Petržalčanov do projektu," doplnila Krúpová. "Túto možnosť nevylučujeme. Ak budeme mať pocit, že prezentácia je zmysluplná a poskytne obyvateľom žijúcim priamo na dotknutom území potrebné informácie, pripravíme podobný stánok," odpovedala Krúpová na otázku, či zvažujú vytvorenie podobného infocentra aj v budúcnosti, napríklad v súvislosti s druhou etapou projektu.
SITA