Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

13. marca 2008

INFINITI prekričala konkurenciu na Ženevskom autosalóne



Infiniti, najnovšia značka luxusných automobilov v Európe, bola predstavená minulý týždeň v atmosfére veľkých intríg a stala sa najhorúcejšou novinkou na tohtoročnom ženevskom autosalóne. Práve ...



Zdieľať
BRATISLAVA 13. marca (WN/PR) - Infiniti, najnovšia značka luxusných automobilov v Európe, bola predstavená minulý týždeň v atmosfére veľkých intríg a stala sa najhorúcejšou novinkou na tohtoročnom ženevskom autosalóne. Práve vďaka použitiu “tichej” komunikačnej taktiky dokázala značka Infiniti zaujať medzi ohlušujúcimi reklamami ostatných značiek. Oliver Trethewey, riaditeľ obchodných inovácií pre FUSE v OMD opisuje myšlienkový postup, ktorý stál za touto taktikou. Chceli sme osloviť správnych ľudí priamo s dôverou, s osobnou skúsenosťou. “Krič potichu” fungovalo skvele. Návštevníci výstavy boli zvedaví, čo tie tajomné ženy šepkajú a o tri minúty neskôr boli už všetci pri stánku Infiniti, kde ich cesta pokračovala.” Ako presnejšie objasnil Josh Robinson, kreatívny riaditeľ The Works, Londýn, jedného zo strategických partnerov Fuse, stratégia “krič potichu” využívala veľvyslankyne značky Infiniti – krásne ženy – ktoré sa zaplietli do davu, aktívne sa zameriavali na tých návštevníkov, ktorí najbližšie zodpovedali cieľovej skupine Infiniti: ľudia s prehľadom, so štýlom, ktorých oslovuje “osobná skúsenosť na mieru”. Veľvyslankyne Infiniti potajomky pristúpili k tým, ktorých si vytypovali a intímne im šepkali do ucha vety od jednoduchej “Infiniti prichádza do Európy” až po pútavejšie “Trafili by ste k Infiniti, novej luxusnej značke?” “Krič potichu” je iba jedným z príkladov, akým chce paneurópska stratégia uvedenia značky na trh pokračovať v zasiahnutí správnej cieľovej skupiny, dodáva Patrice Virte, manažér marketingu značky a predaja pre Európu. “Ten, kto si kúpi Infiniti, chce viac, než len luxusný produkt, chce príbeh o luxuse, ktorý bude môcť rozprávať a kde on bude hrať hlavnú úlohu. Budeme spotrebiteľovi naďalej poskytovať obsah, ktorý si žiada a tak súčasne rozšírime povedomie o značke Infiniti ústnym podaním v spotrebiteľskej subkultúre.” Amdreas Sigl, šéf marketingových komunikácií značky Infiniti pre Európu uzatvára. “Krič potichu” obsahovalo všetko, čím sme my ako značka – dokonale precízny spôsob identifikácie, spojenia a nakoniec získania sŕdc a myslí našich spotrebiteľov. Krič potichu bolo prvým krokom spúšťacej kampane Infiniti, ktorá bude ďalej inovovať a vyzývať konvenčné mediálne myslenie, rovnako ako my ako značka budeme ďalej vyzývať konvencie skúsenosti luxusného automobilu.” O Fuse Fuse je marketingovou jednotkou OMD pre sponzorstvo a zábavu, ktorá sa špecializuje na hľadanie, vývoj a realizáciu médií založených na zábave a marketingových príležitostí pomáhajúcich značkám získať spojenie so spotrebiteľom. Fuse spolupracuje s celým radom partnerov v mnohých špecializovaných disciplínach ako sú branded content, sponzorstvo a živé média a umožňuje tak svojim klientom efektívnejšie komunikovať so svojimi spotrebiteľmi. O OMD OMD je najväčším a najvplyvnejším špecialistom na mediálne komunikácie na svete. Rad vyznamenaní, mimo iných Mediálna agentúra roku 2006 a 2007 M&M Europe, pomohol OMD zvíťaziť v prestížnom Gunn Report for the Media tri roky za sebou. S globálnymi fakturáciami vo výške 26 miliárd USD, investovaných v 140 pobočkách na celom svete, OMD je svetovou jednotkou. (Zdroj: Recma) www.omd.com O Omnicom Media Group Omnicom Media Group (www.omnicommediagroup.com) je mediálnou divíziou spoločnosti Omnicom Group Inc. Medzi jej spoločnosti patria OMD Worldwide a PHD poskytujúce mediálne služby a celý rad špecializovaných spoločností v oblastiach marketingu vyhľadávačov, výroby branded content, corporate asset barter, out-of-home médií, inzertných médií a časopisov. Omnicom Group Inc (NYSE: OMC) (www.omnicomgroup.com) je vedúcou svetovou spoločnosťou v oblasti marketingu a korporátnych komunikácií. Siete značiek a špecializované spoločnosti Omnicom poskytujú reklamu, média, priamy a promočný marketing, PR a iné špecializované komunikačné služby vyše 5000 klientom vo viac ako 100 krajinách. Ďalšie informácie Vám poskytnú: Oliver Trethewey, riaditeľ obchodných inovácií, OMD Fuse Tel:+44 (0) 207 470 5488; email: oliver.trethewey@omdfuse.com Josh Robinson, kreatívny riaditeľ, The Works London Tel:+44 (0) 208 233 1611; email: josh@theworkslondon.com Amanda Thain, manažérka marketingu a nových obchodných príležitostí, OMD EMEA Tel: +44 (0) 20 7908 3513 ; email: amanda.thain@omd.com

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Nemecký najvyšší súd potvrdil, že incest je kriminálny čin
<< predchádzajúci článok
Bezvízový styk s USA chceme pre celú EÚ do októbra