|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
IBM uvádza do praxe kognitívne konzultačné služby
Spoločnosť IBM ako prvá na svete predstavila svoju divíziu kognitívnych konzultačných služieb, ktorá má pomôcť firmám a organizáciám lepšie odhaliť schopnosti kognitívneho ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. októbra (WBN/PR) - Spoločnosť IBM ako prvá na svete predstavila svoju divíziu kognitívnych konzultačných služieb, ktorá má pomôcť firmám a organizáciám lepšie odhaliť schopnosti kognitívneho biznisu.
Komerčné kognitívne riešenia spoločnosti IBM podčiarkujú vedúce postavenie systému Watson, ako aj IBM samotnej v oblasti biznis analytiky. Viac ako 2000 profesionálnych konzultantov spoločnosti IBM je pripravených uviesť zákazníkov do problematiky využívania kognitívnych služieb v biznise, s využitím strojového učenia, pokročilej analytiky a Big Data.
Využívanie kognitívnych služieb predstavuje úplne nový model práce na počítači, ktorý zahŕňa celý rad technologických inovácií v analytike, vrátane spracovania prirodzeného jazyka a strojového učenia. Analytická spoločnosť IDC predpokladá, že do roku 2018 bude až polovica spotrebiteľov po celom svete pravidelne komunikovať s kognitívnymi počítačovými systémami, či už prostredníctvom hlasových centier firiem, alebo klientských centier verejnej správy.
Klienti spoločnosti IBM už dnes pracujú s oveľa väčším objemom dát, ako kedykoľvek predtým, ale až 80 percent všetkých dostupných údajov v podobe obrázkov, hlasu, literárnych textov, chemických vzorcov, a podobne zostáva stále mimo dosahu tradičných počítačových systémov.
Prieskum spoločnosti IBM medzi vyše 5000 top manažérmi po celom svete ukázal, že manažmenty prosperujúcich spoločností kladú oveľa väčší dôraz na využívanie kognitívnych schopností. Pre jeden z najväčších maloobchodných reťazcov v Spojených štátoch amerikých napríklad spoločnosť IBM vyvinula kognitívne riešenie, ktoré analyzuje údaje klienta v kontexte informácií z rôznych externých zdrojov - vrátane lokálneho počasia a sociálneho sentimentu, a na základe vnímania odchýliek dopytu po vybraných výrobkoch vydáva odporúčania pre doplňovanie zásob, upravuje cenotvorbu a výrazne tak zlepšuje predpovede dopytu.
Jedna z popredných poisťovní na americkom trhu podobne využíva kognitívny systém založený na platforme Watson, ktorý pomocou znalostí prirodzeného jazyka odpovedá na otázky spotrebiteľov a poskytuje poradenstvo o produktoch a službách tejto poisťovacej spoločnosti.
Viac informácií nájdete Tu.
Fotografie k téme nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje svojim klientom vo vyše 170 krajinách sveta široké portfólio inovatívnych produktov a služieb v oblasti informačných technológií. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Organizačnou zložkou IBM Slovensko je aj Klientské inovačné centrum, ktoré sa zameriava na poskytovanie IT služieb a podporné činnosti pri realizácii IT projektov. Je zároveň súčasťou globálnej siete klientských inovačných centier IBM. Spoločnosť IBM Slovensko dodáva svojim zákazníkom integrované, flexibilné a efektívne riešenia, ktoré ponúka prostredníctvom širokej siete predajcov, ako aj obchodných partnerov.
Komerčné kognitívne riešenia spoločnosti IBM podčiarkujú vedúce postavenie systému Watson, ako aj IBM samotnej v oblasti biznis analytiky. Viac ako 2000 profesionálnych konzultantov spoločnosti IBM je pripravených uviesť zákazníkov do problematiky využívania kognitívnych služieb v biznise, s využitím strojového učenia, pokročilej analytiky a Big Data.
Využívanie kognitívnych služieb predstavuje úplne nový model práce na počítači, ktorý zahŕňa celý rad technologických inovácií v analytike, vrátane spracovania prirodzeného jazyka a strojového učenia. Analytická spoločnosť IDC predpokladá, že do roku 2018 bude až polovica spotrebiteľov po celom svete pravidelne komunikovať s kognitívnymi počítačovými systémami, či už prostredníctvom hlasových centier firiem, alebo klientských centier verejnej správy.
Klienti spoločnosti IBM už dnes pracujú s oveľa väčším objemom dát, ako kedykoľvek predtým, ale až 80 percent všetkých dostupných údajov v podobe obrázkov, hlasu, literárnych textov, chemických vzorcov, a podobne zostáva stále mimo dosahu tradičných počítačových systémov.
Prieskum spoločnosti IBM medzi vyše 5000 top manažérmi po celom svete ukázal, že manažmenty prosperujúcich spoločností kladú oveľa väčší dôraz na využívanie kognitívnych schopností. Pre jeden z najväčších maloobchodných reťazcov v Spojených štátoch amerikých napríklad spoločnosť IBM vyvinula kognitívne riešenie, ktoré analyzuje údaje klienta v kontexte informácií z rôznych externých zdrojov - vrátane lokálneho počasia a sociálneho sentimentu, a na základe vnímania odchýliek dopytu po vybraných výrobkoch vydáva odporúčania pre doplňovanie zásob, upravuje cenotvorbu a výrazne tak zlepšuje predpovede dopytu.
Jedna z popredných poisťovní na americkom trhu podobne využíva kognitívny systém založený na platforme Watson, ktorý pomocou znalostí prirodzeného jazyka odpovedá na otázky spotrebiteľov a poskytuje poradenstvo o produktoch a službách tejto poisťovacej spoločnosti.
Viac informácií nájdete Tu.
Fotografie k téme nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje svojim klientom vo vyše 170 krajinách sveta široké portfólio inovatívnych produktov a služieb v oblasti informačných technológií. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Organizačnou zložkou IBM Slovensko je aj Klientské inovačné centrum, ktoré sa zameriava na poskytovanie IT služieb a podporné činnosti pri realizácii IT projektov. Je zároveň súčasťou globálnej siete klientských inovačných centier IBM. Spoločnosť IBM Slovensko dodáva svojim zákazníkom integrované, flexibilné a efektívne riešenia, ktoré ponúka prostredníctvom širokej siete predajcov, ako aj obchodných partnerov.